Κρουαζιέρα: Πλήρης άρση του καμποτάζ από το 2012

Κρουαζιέρα: Πλήρης άρση του καμποτάζ από το 2012

Την πλήρη άρση του καμποτάζ από το 2012 ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού αρμόδιος για θέματα Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδη...

Κρουαζιέρα: Πλήρης άρση του καμποτάζ από το 2012
Την πλήρη άρση του καμποτάζ από το 2012 ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού αρμόδιος για θέματα Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, στο πλαίσιο  της κυβερνητικής προσπάθειας να μην χαθεί άλλη μια χρονιά σε ένα  χρυσοφόρο κλάδο του τουρισμού για την Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό ότι υπό προϋποθέσεις η Ελλάδα μπορεί να υποδέχεται έως και 25 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως. Με τη σωστή υποδομή η κρουαζιέρα θα προσθέσει 4% στο ΑΕΠ της Ελλάδας 
 
«Η πλήρης άρση του καμποτάζ για την ελληνική κρουαζιέρα θα έρθει πολύ γρήγορα. Είναι ένα βήμα που πρέπει να γίνει και πιστεύω ότι τελικά θα γίνει. 

Είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά δεν αρκεί. Για να υποδεχθούμε 3.000 - 4.000 κόσμο ανά κρουαζιερόπλοιο, απαιτείται να δημιουργήσουμε και την απαραίτητη υποδομή σε μόλους», δήλωσε ο Γ.Νικητιάδης και προσέθεσε; «Είναι η επόμενη μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό και δεν έχουμε το δικαίωμα να χάσουμε αυτό το τρένο».
Κλείσιμο

Στο μεταξύ, τις πέντε προτεραιότητες του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για την κρουαζιέρα ανέλυσε ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΠΑΑΝ, Θάνος Πάλλης. 
Για το καμποτάζ τόνισε: 

«Η απαίτηση της σύμβασης με το δημόσιο δημιούργησε προβλήματα». Υπογράμμισε την αναγκαιότητα επανεξέτασης της υποχρέωσης σύναψης σύμβασης, τη θέσπιση κινήτρων για την απασχόληση Ελλήνων ναυτικών, την ανάληψη πρωτοβουλιών ενίσχυσης της Ελληνικής σημαίας και την ανάδειξη συγκεκριμένων λιμένων ως αφετήριους λιμένες προγραμμάτων κρουαζιέρας (home porting). 
 
Ειδικότερα αναφέρθηκε στη δημιουργία σταθερού κανονιστικού πλαισίου με στόχο το αποδοτικό επιχειρηματικό κλίμα, για παραχωρήσεις τερματικών σταθμών κρουαζιέρας, για περαιτέρω βελτίωση των υποδομών των λιμένων και για την προώθηση πολιτικής λιμένων για την κρουαζιέρα. 

1.Δημιουργία σταθερού & σύγχρονου κανονιστικού πλαισίου με στόχο το αποδοτικό επιχειρηματικό κλίμα 
2.Παραχωρήσεις τερματικών σταθμών κρουαζιέρας 
3.Περαιτέρω βελτίωση των υποδομών των λιμένων 
4.Προώθηση πολιτικής λιμένων για την κρουαζιέρα 
5.Ολοκληρωμένη πολιτική προώθησης ελληνικών προορισμών 
 
Πολιτικές προώθησης κρουαζιέρας 
 
 
¨Προώθηση εναλλακτικών προορισμών (ports of call) και προορισμών ειδικού ενδιαφέροντος (π.χ. θρησκευτική κρουαζιέρα, ιστορική κρουαζιέρα κτλ.) 
¨Προώθηση προορισμών (συνεργασία λιμένων, ΟΤΑ, επιχειρήσεων, φορέων για στοχευμένη προώθηση) 
¨Ανάπτυξη και προώθηση δικτύου προτεραιότητας 
¨Αναζήτηση διεθνών συνεργασιών με άλλες χώρες & ανάπτυξη στρατηγικών κοινής προώθησης 
 
¨Σημαντικό: Έμφαση στα ‘μικρά’ που απασχολούν – δυσκολεύουν τις εταιρίες κρουαζιέρας (γραφειοκρατικά, διαδικαστικά, συναλλαγές με τοπικές κοινωνίες κλπ..) – 
¤Δημιουργία γραφείου/διυπουργικής επιτροπής (;) 
¤Αποκέντρωση αρμοδιοτήτων προς της περιφέρεια (π.χ. ζητήματα τελωνειακού ελέγχου).

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης