Lacoste: Ο κροκόδειλος που κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα brands στην αθλητική ένδυση

Lacoste: Ο κροκόδειλος που κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα brands στην αθλητική ένδυση

Πώς η Lacoste κατάφερε να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της και καθιερώθηκε ως σύμβολο κύρους και ποιότητας στον κόσμο της μόδας

lacoste
Η Lacoste, η εμβληματική γαλλική μάρκα η οποία ιδρύθηκε το 1933 από τον θρύλο του τένις, Ρενέ Λακόστ και τον Αντρέ Ζιλιέ, έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο «παγκόσμιο πρωτάθλημα» μόδας.

Με το χαρακτηριστικό πράσινο λογότυπο σε σχήμα κροκόδειλου, η Lacoste που έχει τις ρίζες της στα αθλητικά ρούχα αποτελεί συνώνυμο του στυλ και της κομψότητας. Η διάσημη εταιρεία συνεχίζει ακόμη και σήμερα, να αιχμαλωτίζει το κοινό αφού συνδυάζει την πολυπλοκότητα, την καινοτομία και την αθλητική λάμψη.

Ο οραματιστής ιδρυτής
Ο Ρενέ Λακόστ, ο οραματιστής ιδρυτής της Lacoste, ήταν ένας διάσημος τενίστας και ένας πραγματικός πρωτοπόρος στον κόσμο της μόδας. Γεννημένος το 1904 στη Γαλλία, ο Λακόστ διέθετε εξαιρετικό ταλέντο και πάθος για το τένις από νεαρή ηλικία. Η αφοσίωσή του και η επιμονή του στο γήπεδο του χάρισε το παρατσούκλι «ο κροκόδειλος», ένα παρατσούκλι που αργότερα έμελλε να γίνει το όνομα της εταιρείες που θα ίδρυε.

Κλείσιμο
Το ταξίδι του Λακόστ για να δημιουργήσει τη δική επιχείρηση, ξεκίνησε όταν έβαλε στοίχημα με τον αρχηγό της ομάδας του. Σε περίπτωση που κέρδιζε τον επόμενο αγώνα του, θα αγόραζε μια βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου που είχε δει σε μια βιτρίνα. Αν και έχασε σε αυτό το παιχνίδι, η αποφασιστικότητα και η μαχητικότητα του τράβηξαν την προσοχή του αμερικανικού Τύπου, ο οποίος τον ονόμασε «ο κροκόδειλος» σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης