Μειώνεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος
Μειώνεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος
Κατά 3,7% μειώθηκε η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου από πλοία 100 κοχ και άνω τον Ιούλιο του 2011 σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2010, όταν είχε παρουσιάσει αύξηση 0,3% σε σύγκριση με το 2009.
Κατά 3,7% μειώθηκε η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου από πλοία 100 κοχ και άνω τον Ιούλιο του 2011 σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2010, όταν είχε παρουσιάσει αύξηση 0,3% σε σύγκριση με το 2009.
Η ολική χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου από πλοία 100 κοχ και άνω το μήνα Ιούλιο 2011 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιουλίου 2010, παρουσίασε αύξηση 0,4%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.
Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν τη δυναμική τους παρουσία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία όμως δεν προτιμούν πλέον την ελληνική σημαία.
Ειδικότερα, στις 654 ανέρχονται οι παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανέρχονται με συνολική χωρητικότητα 63,2 εκ. τόνους. Σε περίοδο οικονομικής κρίσης τα πρώτα πλοία που ναυλώνονται είναι τα νεότερης ηλικίας και αυτό το γνωρίζουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες πολύ καλά. Για τον λόγο αυτό η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται στην κορυφή του orderbook των ναυπηγείων της Άπω Ανατολής. Τα περισσότερα από αυτά κτίζονται στην Κορέα και είναι 310 (47,4%) με συνολική χωρητικότητα 31,7 εκ. τόνους.
Η ολική χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου από πλοία 100 κοχ και άνω το μήνα Ιούλιο 2011 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιουλίου 2010, παρουσίασε αύξηση 0,4%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.
Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν τη δυναμική τους παρουσία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία όμως δεν προτιμούν πλέον την ελληνική σημαία.
Ειδικότερα, στις 654 ανέρχονται οι παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανέρχονται με συνολική χωρητικότητα 63,2 εκ. τόνους. Σε περίοδο οικονομικής κρίσης τα πρώτα πλοία που ναυλώνονται είναι τα νεότερης ηλικίας και αυτό το γνωρίζουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες πολύ καλά. Για τον λόγο αυτό η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται στην κορυφή του orderbook των ναυπηγείων της Άπω Ανατολής. Τα περισσότερα από αυτά κτίζονται στην Κορέα και είναι 310 (47,4%) με συνολική χωρητικότητα 31,7 εκ. τόνους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα