Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Δοκιμάζουμε σκληρά το Opel Mοkka και στο χιόνι
Το αρτιαφιχθέν μικρό τετρακίνητο SUV της Opel με τον κινητήρα των 1.4lt/140PS μας βγάζει ασπροπρόσωπους στα οροπέδια της Κάπελης.
Το Opel Mokka είναι η πρόταση της Opel στην μικρομεσαία κατηγορία των τετρακίνητων οχημάτων έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται από τα Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX.
Μέρες γιορτινές επιλέξαμε το τετρακίνητο Opel Mokka 1.4lt/140PS για την εξόρμησή μας στα οροπέδια του Μαινάλου όπου υπάρχουν αρκετά σημεία πρόκληση ακόμη και για καθαρόαιμα τετρακίνητα με προσανατολισμό εκτός δρόμου.
Ατού του Μokka που ξεκινά από τις 22.500 ευρώ, η τετρακίνηση που είναι διαθέσιμη από τη βασική έκδοση. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα σύστημα μετάδοσης που στηρίζεται σ’ έναν ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη διαμέσου του οποίου μεταφέρεται ποσοστό ροπής που μπορεί στιγμιαία να φτάσει και το 50% στο πίσω διαφορικό όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης. Σ’ αυτό συνεπικουρούν το Hill Descent Control που βοηθά την κατάβαση από χιονισμένες ή λασπωμένες πλαγιές αλλά και το Hill Start Assist που βοηθά να εκκινήσεις από ένα δύσκολο σημείο.
Πως τα πήγε το Mokka σε λάσπες, χιόνια, λακκούβες και νεροφαγώματα; Θα το μάθετε αυτή την Κυριακή στην έντυπη έκδοση "Car +Speed" του "Πρώτου Θέματος"...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr