Δοκιμάζουμε την BMW 328i
Δοκιμάζουμε την BMW 328i
Ολοκληρωμένη η νέα σειρά 3 της BMW αγγίζει το τέλειο και προκαλεί έντονα συναισθήματα ακόμη και σε πρόσκαιρη συμβίωση...
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Νιώθεις σαν να έκανες ένα τεράστιο fade out στις φωνές: «Χρεοκοπούμε, δωσίλογοι, απατεώνες, κλέφτες, δειλοί». Κλείνεις την πόρτα, τα μάτια και αφήνεις τις αισθήσεις να εξερευνήσουν το εσωτερικό. Μυρωδιά δέρματος, αφή ξύλου, αίσθηση κορυφαίας ποιότητας (έκδοση Luxury). Πατάς το κουμπί έναυσης και ο δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας με τη διπλή πτερωτή, απόδοσης 245PS τίθεται σε λειτουργία. Στην περίπτωση της 328i που είχαμε για δοκιμή συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF (σ.σ.: ό,τι καλύτερο υπάρχει) που είναι άψογα χαρτογραφημένο για να αναδεικνύει το σύνολο.
Η χοντρή στεφάνη του τιμονιού και η χαμηλή χωστή θέση οδήγησης σου υπενθυμίζουν ότι οι BMW φτιάχνονται για να οδηγούνται. Αυτό καταδεικνύει και η ύπαρξη του Driving Experience Control με τέσσερα προγράμματα Eco Pro, Comfort, Sport και Sport+. Στο Eco Pro το γκάζι αντιδρά λιγότερο, το κιβώτιο ανεβάζει νωρίτερα και καθυστερεί να κατεβάσει ενώ εξοικονομείται ενέργεια από τον κλιματισμό και τους ηλεκτροκινητήρες. Στο Comfort τα ενεργά αμορτισέρ και το κιβώτιο φροντίζουν για την άνεση των επιβατών που θα εκτιμήσουν επίσης την αύξηση των εσωτερικών χώρων που προήρθε και από τις μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος. Στο Sport ο μέσος οδηγός θα κινηθεί ταχύτατα έχοντας την ηλεκτρονική ομπρέλα της BMW να τον προστατεύει ενώ στο Sport+ που συνοδεύεται από μερική απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών, ο γνώστης θα μπορέσει να απολαύσει τις χάρες της πίσω κίνησης, χωρίς γωνίες ανάρμοστες με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Εχεις οδηγήσει παλιά Μ3;
Ισως κάποιοι να θυμάστε την ωμή δύναμη και τον κοφτερό χαρακτήρα της Ε36. Μάζευε απίστευτα χιλιόμετρα αλλά στις αλλαγές πορείας ήθελε ψυχή και χέρια.
Εδώ κλοτσάς τα φρένα, στρίβεις, νιώθεις μια ελαφρά μετατόπιση της ουράς που σε βοηθά στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου και μετά «βέλος από ανθρακόνημα»!
Σημειώστε κατανομή βάρους 50 - 50, αλουμινένια ψαλίδια βάσης εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, φαρδύτερα μετατρόχια, μακρύτερο μεταξόνιο (2,8 m) με ελαστικά 225/45/18. Πάνω απ’ όλα η διακριτική λειτουργία των ηλεκτρονικών που προστατεύουν τον οδηγό από τις αδυναμίες και τα λάθη του. Η εντελώς ουδέτερη συμπεριφορά της νέας σειράς 3 θα ενθουσιάσει τον γνώστη που αρέσκεται στη σπορ οδήγηση με γραμμές. Ο ενθουσιώδης που λατρεύει τις πλαγιολισθήσεις θα χρειαστεί να προσπαθήσει λίγο περισσότερο, αλλά θα βρει σύμμαχό του το τιμόνι με την άριστη αίσθηση και πληροφορία.
Στο ταξίδι η ηχομόνωση της καμπίνας, η άνεση της ανάρτησης που δεν αντιδρά ξερά ακόμη και στο (Sport+) και το iDrive συντελούν στην ξεκούραστη μετακίνηση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια οθόνη 6.5 ιντσών όπου μπορεί να βλέπει τον χάρτη της διαδρομής ή άλλες πληροφορίες. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το λογισμικό σύνδεσης Bluetooth του κινητού τηλεφώνου.
Η χοντρή στεφάνη του τιμονιού και η χαμηλή χωστή θέση οδήγησης σου υπενθυμίζουν ότι οι BMW φτιάχνονται για να οδηγούνται. Αυτό καταδεικνύει και η ύπαρξη του Driving Experience Control με τέσσερα προγράμματα Eco Pro, Comfort, Sport και Sport+. Στο Eco Pro το γκάζι αντιδρά λιγότερο, το κιβώτιο ανεβάζει νωρίτερα και καθυστερεί να κατεβάσει ενώ εξοικονομείται ενέργεια από τον κλιματισμό και τους ηλεκτροκινητήρες. Στο Comfort τα ενεργά αμορτισέρ και το κιβώτιο φροντίζουν για την άνεση των επιβατών που θα εκτιμήσουν επίσης την αύξηση των εσωτερικών χώρων που προήρθε και από τις μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος. Στο Sport ο μέσος οδηγός θα κινηθεί ταχύτατα έχοντας την ηλεκτρονική ομπρέλα της BMW να τον προστατεύει ενώ στο Sport+ που συνοδεύεται από μερική απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών, ο γνώστης θα μπορέσει να απολαύσει τις χάρες της πίσω κίνησης, χωρίς γωνίες ανάρμοστες με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Εχεις οδηγήσει παλιά Μ3;
Ισως κάποιοι να θυμάστε την ωμή δύναμη και τον κοφτερό χαρακτήρα της Ε36. Μάζευε απίστευτα χιλιόμετρα αλλά στις αλλαγές πορείας ήθελε ψυχή και χέρια.
Εδώ κλοτσάς τα φρένα, στρίβεις, νιώθεις μια ελαφρά μετατόπιση της ουράς που σε βοηθά στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου και μετά «βέλος από ανθρακόνημα»!
Σημειώστε κατανομή βάρους 50 - 50, αλουμινένια ψαλίδια βάσης εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, φαρδύτερα μετατρόχια, μακρύτερο μεταξόνιο (2,8 m) με ελαστικά 225/45/18. Πάνω απ’ όλα η διακριτική λειτουργία των ηλεκτρονικών που προστατεύουν τον οδηγό από τις αδυναμίες και τα λάθη του. Η εντελώς ουδέτερη συμπεριφορά της νέας σειράς 3 θα ενθουσιάσει τον γνώστη που αρέσκεται στη σπορ οδήγηση με γραμμές. Ο ενθουσιώδης που λατρεύει τις πλαγιολισθήσεις θα χρειαστεί να προσπαθήσει λίγο περισσότερο, αλλά θα βρει σύμμαχό του το τιμόνι με την άριστη αίσθηση και πληροφορία.
Στο ταξίδι η ηχομόνωση της καμπίνας, η άνεση της ανάρτησης που δεν αντιδρά ξερά ακόμη και στο (Sport+) και το iDrive συντελούν στην ξεκούραστη μετακίνηση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια οθόνη 6.5 ιντσών όπου μπορεί να βλέπει τον χάρτη της διαδρομής ή άλλες πληροφορίες. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το λογισμικό σύνδεσης Bluetooth του κινητού τηλεφώνου.
Πρόκειται για σημαντικό στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας, θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει σ’ όλα τα αυτοκίνητα (σ.σ.: όπως το ABS). Το σύστημα της BMW είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δοκιμάσει, απλό στη σύνδεση, με εύληπτα γραφικά, κατανοητές εντολές και χωρίς να κολλάει ποτέ!
Ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας έχει πολλές επιλογές, θεωρούμε κορυφαία αυτή της νέας σειράς 3 που προσφέρεται επίσης με 184 PS (320i) ή δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου με 116-143-184PS. Αν το αποφασίσετε, επιλέξτε από τη λίστα των έξτρα το αυτόματο 8αρι κιβώτιο (2750 ευρώ) και τα ενεργά αμορτισέρ (1.300 ευρώ) και η χαρά της οδήγησης σας περιμένει!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1997 cc
Ισχύς: 245 PS/5000 -6500 rpm
Ροπή: 35,7 kgm/1250-4800
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχ.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 6,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 11,6 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 147 gr/km
Βάρος: 1.430 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4624/1.811/1.429mm
Χώρος αποσκευών: 480lt
Τέλη κυκλοφορίας: 250 ευρώ ετησίως
Τιμή: 42.950 ευρώ (40.150 με απόσυρση)
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα