McLaren εναντίον Ferrari και στους δρόμους

McLaren εναντίον Ferrari και στους δρόμους

«Θέλουμε να αγωνιστούμε μαζί σας. Σε τι αγώνες θα συμμετέχετε φέτος; Γιατί δεν κανονίζουμε κάτι από κοινού;». Αυτή την πρόκληση απηύθυνε δημόσια ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Μάρτιν Ουίτμαρς στον πρόεδρο της Ferrari Λούκα ντι Μοντεζέμολο κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου υπεραυτοκινήτου της McLaren MC 12.

McLaren εναντίον Ferrari και στους δρόμους
  • Η MC 12 των 600PS το νέο.. όνειρο
  • Το παρουσίασαν οι πιλότοι της ομάδας της F1

Κλείσιμο

«Θέλουμε να αγωνιστούμε μαζί σας. Σε τι αγώνες θα συμμετέχετε φέτος; Γιατί δεν κανονίζουμε κάτι από κοινού;». Αυτή την πρόκληση απηύθυνε δημόσια ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Μάρτιν Ουίτμαρς στον πρόεδρο της Ferrari Λούκα ντι Μοντεζέμολο κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου υπεραυτοκινήτου της McLaren MC 12.
Τα αποκαλυπτήρια έκαναν οι πιλότοι της ομάδας Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον σε μια φαντασμαγορική τελετή στην έδρα της, το περίφημο Πάραγκον. Κάποιοι από σας έχετε ίσως ακούσει για το McLaren F1, ένα τριθέσιο σπορ αυτοκίνητο που κατασκεύασε η εταιρεία πριν από 15 χρόνια, αφού άφησε εποχή - από πολλούς θεωρείται το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο στην ιστορία. Δικαίως, λοιπόν, οι προσδοκίες είναι υψηλές και για το νέο εγχείρημα. Στο McLaren Technology Center αισιοδοξούν ότι μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και η αισιοδοξία τους στηρίζεται στο παρελθόν και την τεχνογνωσία της εταιρείας που έχει κατασκευάσει 107 McLaren F1, 2114 SLR και 198 μονοθέσια F1.




Η φιλοσοφία κατασκευής του αυτοκινήτου πλησιάζει αρκετά αυτή ενός μονοθέσιου. Υπάρχει ένα σασί από ανθρακόνημα βάρους 80 kg, πάνω στο οποίο βιδώνεται ο κινητήρας. Μπορεί να φιλοξενήσει αυστηρά δύο ανθρώπους και ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο ακριβώς πίσω από τους επιβάτες. Συνδεδεμένο στον διαμήκη άξονα πίσω από τον κινητήρα εδράζεται το κιβώτιο. Η κατανομή βάρους ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα είναι 43:57. Στη McLaren επέλεξαν να συγκεντρώσουν όσο περισσότερο βάρος γίνεται στο κέντρο του αυτοκινήτου, κολακεύοντας έτσι την αμεσότητα στις αλλαγές πορείας. Επιπλέον, δόθηκε μάχη για να κρατηθεί όσο πιο χαμηλά γίνεται το κέντρο βάρους, ενώ το συνολικό ανέρχεται στα 1.300 Kg: «Φυσικά μπορούσαμε να χαμηλώσουμε πολύ περισσότερο το βάρος, δεν θέλαμε όμως ένα αυτοκίνητο για χρήση πίστας, αλλά κάτι που να χρησιμοποιείται καθημερινά με άνεση από τους πελάτες μας», τόνισε στην παρουσίαση ο αρχιμηχανικός Μαρκ Βίνελς.



Με διαστάσεις Μ/Π/Υ 4.507/1.895 εμπρός - 1.908 πίσω /1.199 και μεταξόνιο 2.670 mm, η MC12 είναι αρκετά μικρή, αλλά χωρίς να απαιτούνται θυσίες από τους δύο επιβαίνοντες. Ο οδηγός που θα βρεθεί πίσω από τα πηδάλια του αυτοκινήτου δεν θα βρει τίποτα που να του θυμίζει άλλο αυτοκίνητο. Ολα είναι μοναδικά και ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση.

Το αυτοκίνητο φορά ελαστικά Pirelli διαστάσεων 235/35/19 εμπρός και 305/30/20 πίσω. Ο κινητήρας που κατασκευάζεται από τη McLaren έχει κωδικό Μ838Τ που σημαίνει: «McLaren - 8 κύλινδροι - 3.8 lt - Turbo». H απόδοσή του είναι 600 PS και 61,5 kgm, ενώ οι Βρετανοί μηχανικοί ισχυρίζονται ότι κατάφεραν να κρατήσουν τους ρύπους CO2 κάτω από τα 300g/km. Το κιβώτιο είναι 7τάχυτο, διπλού συμπλέκτη με τεχνολογία seamless, που εγγυάται αδιάκοπη παροχή δύναμης. Οσο για τις επιδόσεις, υπολογίστε 3 sec για τα 0-100km/h και πάνω από τα 300km/h τελικής ταχύτητας. Οπως και να 'χει, εκκρεμούν οι τελικές ρυθμίσεις στο set up που θα γίνουν στην πίστα - Χάμιλτον και Μπάτον θα βάλουν πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι εξελίσσοντας το αυτοκίνητο αυτό. Αναμένεται φυσικά και η απάντηση της Ferrari, αφού η 458 Italia φαντάζει ήδη πολύ λίγη…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης