Αυτό είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο του Goodwood!
Αυτό είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο του Goodwood!
Μόλις 48,07 δευτερόλεπτα χρειάστηκε μία Toyota Celica απόδοσης 800PS για καλύψει τα 1,6 μίλια της πίστας του Goodwood House και να πάρει την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Σημειώστε πως η Celica χρειάστηκε να...
Μόλις 48,07 δευτερόλεπτα χρειάστηκε μία Toyota Celica απόδοσης 800PS για καλύψει τα 1,6 μίλια της πίστας του Goodwood House και να πάρει την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Σημειώστε πως η Celica χρειάστηκε να αναμετρηθεί με πολλά διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία και μονοθέσια της Formula 1.
Το αυτοκίνητο οδήγησε και προετοίμασε ο δύο φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλι, Jonny Milner.
Βασισμένο στην έκτη γενιά Celica, το αυτοκίνητο του Milner έχει βάρος μόλις 1050kg.
Για καλύτερη κατανομή βάρους, η θέση του οδηγού έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 12 ίντσες περίπου, ενώ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει, ‘ανεβάζοντας’ τους θόλους των τροχών και τις πάνω βάσεις της ανάρτησης. Το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση.
Ο κινητήρας προέρχεται από μια έκδοση της Corolla WRC, αλλά τώρα με τη βοήθεια του υπερτροφοδότη Rotrex, η μέγιστη ισχύς υπερβαίνει τα 800PS.
Ένα σύστημα ψεκασμού πρωτοξειδίου του αζώτου (νίτρο) μειώνει την υστέρηση τούρμπο (turbo lag) για ταχύτερη επιτάχυνση στην εκκίνηση.
Σημειώστε πως η Celica χρειάστηκε να αναμετρηθεί με πολλά διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία και μονοθέσια της Formula 1.
Το αυτοκίνητο οδήγησε και προετοίμασε ο δύο φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλι, Jonny Milner.
Βασισμένο στην έκτη γενιά Celica, το αυτοκίνητο του Milner έχει βάρος μόλις 1050kg.
Για καλύτερη κατανομή βάρους, η θέση του οδηγού έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 12 ίντσες περίπου, ενώ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει, ‘ανεβάζοντας’ τους θόλους των τροχών και τις πάνω βάσεις της ανάρτησης. Το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση.
Ο κινητήρας προέρχεται από μια έκδοση της Corolla WRC, αλλά τώρα με τη βοήθεια του υπερτροφοδότη Rotrex, η μέγιστη ισχύς υπερβαίνει τα 800PS.
Ένα σύστημα ψεκασμού πρωτοξειδίου του αζώτου (νίτρο) μειώνει την υστέρηση τούρμπο (turbo lag) για ταχύτερη επιτάχυνση στην εκκίνηση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα