Τα Κυβερνητικά... παράλογα της απόσυρσης
Τα Κυβερνητικά... παράλογα της απόσυρσης
Το ότι η Ελλάδα έχει τον γηραιότερο στόλο σε επαγγελματικά (όλων των ειδών) οχήματα είναι γνωστό, τουλάχιστον σε αυτούς που ασχολούνται με την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Το γνωρίσουν όμως και εκεί στο Υπουργείο Οικονομικών...
Παράλογο Ι: Το ότι η Ελλάδα έχει τον γηραιότερο στόλο σε επαγγελματικά (όλων των ειδών) οχήματα είναι γνωστό, τουλάχιστον σε αυτούς που ασχολούνται με την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Το γνωρίσουν όμως και εκεί στο Υπουργείο Οικονομικών, αφού έχουν πληρέστατη και συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του στόλου των οχημάτων της Ελλάδας, από τους ανθρώπους του κλάδου, εδώ και ένα χρόνο. Γνωρίζουν επίσης πως ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα είναι σχεδόν ο διπλάσιος από τον αντίστοιχο της Ε.Ε.
Παρόλα αυτά οι ιθύνοντες του Υπουργείου, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο επιχείρημα, δεν συμπεριλαμβάνουν τα επαγγελματικά οχήματα στο μέτρο της απόσυρσης, μη δίνοντας την ευκαιρία στους ελεύθερους επαγγελματίες, στη ραχοκοκαλιά δηλαδή της Ελληνικής οικονομίας (όπως λένε και οι ίδιοι), που επιθυμούν την αλλαγή του εργαλείου της δουλειά τους, να αποσύρουν το παλιό. Και οι ίδιοι οι επαγγελματίες των χιλιάδων χιλιομέτρων μηνιαίως, γνωρίσουν ότι η αντικατάσταση του οχήματός τους, με ένα νέο, θα τους εξασφαλίσει και καλύτερες συνθήκες εργασίας, αλλά και οικονομία σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όπου θα αποσβέσουν το κόστος της αγοράς.
Είναι πρωτοφανές λοιπόν, να μην συμπεριλαμβάνονται τα πιο ρυπογόνα οχήματα του στόλου μίας χώρας, όπως είναι τα επαγγελματικά, σε μέτρο της απόσυρσης. Είναι κάτι που στα χρονικά που έχει εφαρμοστεί αυτό το μέτρο, παγκοσμίως, δεν έχει συμβεί.
Πραγματικά θα θέλαμε να γνωρίσουμε τον ιθύνοντα νου του Υπουργείου που επιμένει σε αυτό και να ακούσουμε τα επιχειρήματα του…
Παράλογο ΙΙ: Οι Ελληνικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να συμπεριλάβουν τα οχήματα που έχουν ήδη εκτελωνίσει, δηλαδή εισάγει στη χώρα, στο μέτρο της απόσυρσης. Με λίγα λόγια, η Κυβέρνηση, που στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για μέτρα ενίσχυσης της αγοράς, χρησιμοποιούσε ως επιχείρημα το ισοζύγιο εισαγωγών – εξαγωγών για να μην λάβει τα μέτρα, υποχρεώνει της εισαγωγικές εταιρείες να βάλουν στην άκρη τα 19.000 νέα αυτοκίνητα που έχουν ήδη εκτελωνίσει και να εισάγουν νέα, ώστε να καλύψουν τη ζήτηση που θα φέρει το μέτρο της απόσυρσης.
Παρόλα αυτά οι ιθύνοντες του Υπουργείου, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο επιχείρημα, δεν συμπεριλαμβάνουν τα επαγγελματικά οχήματα στο μέτρο της απόσυρσης, μη δίνοντας την ευκαιρία στους ελεύθερους επαγγελματίες, στη ραχοκοκαλιά δηλαδή της Ελληνικής οικονομίας (όπως λένε και οι ίδιοι), που επιθυμούν την αλλαγή του εργαλείου της δουλειά τους, να αποσύρουν το παλιό. Και οι ίδιοι οι επαγγελματίες των χιλιάδων χιλιομέτρων μηνιαίως, γνωρίσουν ότι η αντικατάσταση του οχήματός τους, με ένα νέο, θα τους εξασφαλίσει και καλύτερες συνθήκες εργασίας, αλλά και οικονομία σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όπου θα αποσβέσουν το κόστος της αγοράς.
Είναι πρωτοφανές λοιπόν, να μην συμπεριλαμβάνονται τα πιο ρυπογόνα οχήματα του στόλου μίας χώρας, όπως είναι τα επαγγελματικά, σε μέτρο της απόσυρσης. Είναι κάτι που στα χρονικά που έχει εφαρμοστεί αυτό το μέτρο, παγκοσμίως, δεν έχει συμβεί.
Πραγματικά θα θέλαμε να γνωρίσουμε τον ιθύνοντα νου του Υπουργείου που επιμένει σε αυτό και να ακούσουμε τα επιχειρήματα του…
Παράλογο ΙΙ: Οι Ελληνικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να συμπεριλάβουν τα οχήματα που έχουν ήδη εκτελωνίσει, δηλαδή εισάγει στη χώρα, στο μέτρο της απόσυρσης. Με λίγα λόγια, η Κυβέρνηση, που στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για μέτρα ενίσχυσης της αγοράς, χρησιμοποιούσε ως επιχείρημα το ισοζύγιο εισαγωγών – εξαγωγών για να μην λάβει τα μέτρα, υποχρεώνει της εισαγωγικές εταιρείες να βάλουν στην άκρη τα 19.000 νέα αυτοκίνητα που έχουν ήδη εκτελωνίσει και να εισάγουν νέα, ώστε να καλύψουν τη ζήτηση που θα φέρει το μέτρο της απόσυρσης.
Παράλογο ΙΙΙ: Η ανεξήγητη επιμονή του Υπουργείου Οικονομικών να μην απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 τα αυτοκίνητα που είναι προς απόσυρση. Και ρωτάμε τους ιθύνοντες του Υπουργείου: ποιος κάτοχος ενός εξόχως ρυπογόνου 2λιτρου παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτου θα θελήσει να ενταχθεί στο μέτρο, όταν πρέπει να πληρώσει 600 ευρω για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου που θα αποσύρει μέσα στη χρονιά, όταν θα κερδίσει από την απόσυρση το πολύ 960 για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μέχρι 1.400 κ.εκ., ενώ παράλληλα θα πρέπει να πληρώσει και τα τέλη κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου;
Παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο (;), ή απλά ευκαιρία για πρόσκαιρο χρήμα, ώστε να δείξουμε στην Κυβέρνηση της Τρόικας, ότι τα έσοδα αυξήθηκαν βραχυπρόθεσμα, αγνοώντας τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα;
Παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο (;), ή απλά ευκαιρία για πρόσκαιρο χρήμα, ώστε να δείξουμε στην Κυβέρνηση της Τρόικας, ότι τα έσοδα αυξήθηκαν βραχυπρόθεσμα, αγνοώντας τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα