Τρεις υπουργοί δεν μπορούν να βγάλουν μια παράταση για απόσυρση
Τρεις υπουργοί δεν μπορούν να βγάλουν μια παράταση για απόσυρση
70.000 πολίτες μπήκαν στη ρύθμιση και μένουν με τα χαρτιά στο χέρι - Κυρ. Μητσοτάκης: "Η ΝΔ συμφωνεί να δοθεί η παράταση"
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Την ώρα που εκπνέει το ευεργετικό- για οικονομικούς και περιβαλλοντικούς λόγους- μέτρο της απόσυρσης των αυτοκινήτων, κάπου 70.000 πολίτες που έκαναν το λάθος να πιστέψουν ότι ζουν σε ευνομούμενη χώρα, κινδυνεύουν να βρεθούν με ένα… παλιόχαρτο στο χέρι!
Έσπευσαν να επωφεληθούν του μέτρου, παρήγγειλλαν αυτοκίνητα, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί και τρεις συναρμόδιοι υπουργοί αδυνατούν να συνεννοηθούν. Οι Ευ. Βενιζέλος, Γ. Παπακωνσταντίνου και Μ. Βορίδης αποποιούνται τις ευθύνες και τις μεταθέτουν ο ένας στον άλλο. Και πιο συγκεκριμένα, ο Βενιζέλος στους δύο υπουργούς και αυτοί (από κοινού) στον Βενιζέλο.
Είναι μάταιο να θυμίσουμε ότι ένας υπουργός, δεν είναι ανάγκη να είναι «μερικής απασχόλησης» για να μην κάνει καλά τη δουλειά του. Μπορεί να είναι fulltime, αλλά και ανεπαρκής όταν αδυνατεί να διεκπεραιώσει το έργο του.
Εξίσου μάταιο είναι να θυμίσουμε τη σημασία που έχει για τους πολίτες να αισθάνονται ότι το γκουβέρνο τους σέβεται και δεν τους δουλεύει ψιλό γαζί. Εκεί είναι που τρελαίνονται. Όταν αισθάνονται ότι η κεντρική εξουσία τους αγνοεί.
Τρίτο μάταιο, αλλά άξιο να μνημονευθεί, είναι ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει «ματώσει» όσο ελάχιστοι στην Ελλάδα του Μνημονίου, μετρώντας χιλιάδες χαμένες θέσεις εργασίας.
Εικάζουμε ότι όλα αυτά τα «μάταια» είναι άξια της προσοχής του Πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου, ο οποίος φέρει ακέραια την ευθύνη να τραβήξει αυτιά όταν πρέπει.
Έσπευσαν να επωφεληθούν του μέτρου, παρήγγειλλαν αυτοκίνητα, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί και τρεις συναρμόδιοι υπουργοί αδυνατούν να συνεννοηθούν. Οι Ευ. Βενιζέλος, Γ. Παπακωνσταντίνου και Μ. Βορίδης αποποιούνται τις ευθύνες και τις μεταθέτουν ο ένας στον άλλο. Και πιο συγκεκριμένα, ο Βενιζέλος στους δύο υπουργούς και αυτοί (από κοινού) στον Βενιζέλο.
Είναι μάταιο να θυμίσουμε ότι ένας υπουργός, δεν είναι ανάγκη να είναι «μερικής απασχόλησης» για να μην κάνει καλά τη δουλειά του. Μπορεί να είναι fulltime, αλλά και ανεπαρκής όταν αδυνατεί να διεκπεραιώσει το έργο του.
Εξίσου μάταιο είναι να θυμίσουμε τη σημασία που έχει για τους πολίτες να αισθάνονται ότι το γκουβέρνο τους σέβεται και δεν τους δουλεύει ψιλό γαζί. Εκεί είναι που τρελαίνονται. Όταν αισθάνονται ότι η κεντρική εξουσία τους αγνοεί.
Τρίτο μάταιο, αλλά άξιο να μνημονευθεί, είναι ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει «ματώσει» όσο ελάχιστοι στην Ελλάδα του Μνημονίου, μετρώντας χιλιάδες χαμένες θέσεις εργασίας.
Εικάζουμε ότι όλα αυτά τα «μάταια» είναι άξια της προσοχής του Πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου, ο οποίος φέρει ακέραια την ευθύνη να τραβήξει αυτιά όταν πρέπει.
Η λήξη της απόσυρσης σε συνδυασμό με τα χιλιάδες αυτοκίνητα που «κατεβάζουν» πινακίδες λόγω των τελών κυκλοφορίας, κινδυνεύει να μετατρέψει για μία ακόμα φορά τους δρόμους της χώρας σε παράνομο και ιδιότυπο παρκινγκ αυτοκινήτων με προφανή την οικολογική επιβάρυνση της Ελληνικής γειτονιάς.
Αλήθεια, σκέφτονται πριν αποφασίσουν οι αρμόδιοι;
Αλήθεια, σκέφτονται πριν αποφασίσουν οι αρμόδιοι;
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα