Στην… πρίζα το 25% των BMW που θα πωλούνται έως το 2021!

BMW-e-tsiro-1000

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνει το προσωπικό που απασχολείται στην παραγωγή εξαρτημάτων για ηλεκτρικά ΙΧ. Πρόκειται για μια κίνηση που δείχνει την πρόθεση της βαυαρικής φίρμας να προετοιμαστεί κατάλληλα για ότι πρόκειται να ακολουθήσει στο μέλλον.

Η BMW θα αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα για την παραγωγή ηλεκτρικών εξαρτημάτων στο εργοστάσιο που λειτουργεί στο Dingolfing στη νότια Γερμανία. Η BMW κατασκευάζει περίπου 300.000 οχήματα ετησίως στο εργοστάσιο, το μεγαλύτερο της στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των plug-in μοντέλων και περίπου 18.000 άνθρωποι εργάζονται στο εργοστάσιο.

Ο αριθμός των εργαζομένων στην κατηγορία των εξαρτημάτων μετάδοσης θα αυξηθεί στα 1.400 από τα 600 μέχρι το τέλος του έτους και θα αυξηθεί στα 2.000 σε μεσοπρόθεσμη βάση, ανακοίνωσε η BMW. Το εργοστάσιο κατασκευάζει τις σειρές 3, 4, 5, 7 και 8. Από το 2021, το εργοστάσιο θα κατασκευάσει επίσης το iNext ηλεκτρικό crossover ενώ επίσης παράγει και ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες. Ανταποκρινόμενοι τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών CO2 και υπό την απειλή προστίμων πολλών εκατομμυρίων ευρώ, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εντείνουν τις προσπάθειές τους για την πώληση ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων. Η BMW στοχεύει οι πωλήσεις υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκίνητων να αποτελέσουν το ένα τέταρτο των νέων ταξινομήσεων οχημάτων έως το 2021!

ΣΧΟΛΙΑ (19)

Petrolhead

@19:43: Ρε αχλαδέμπορα Geοrge είπαμε αν δεν έχει 1.000 km αυτονομία ΔΕΝ αγοράζουμε ηλεκτρικό!

@George

Ακόμα δεν τελείωσαν τα καύσιμα εκεί στην Ελλάδα;Από το 2015 τους έλεγες οτι τελειώνουν!Πάντως στον υπόλοιπο πλανήτη τα (φανερά) καύσιμα επαρκούν για καμιά 100ετία ακόμα.

Αυτά

Μόνο εαν κάποιος γράφει 30+ χιλιάδες χλμ τον χρόνο τον συμφέρει το ηλεκτρικό.Εγώ που γράφω 10000 km δεν με συμφέρει με τίποτα.Θα θέλω μια 20ετία να το κάνω απόσβεση.Αν στη δεκαετία χρειαστεί και αλλαγή μπαταρίας άστα να πάνε...

George

Το ηλεκτρικό σήμερα συμφέρει από 20.000 χλμ. το χρόνο και πάνω. Αυτό θα πέσει σταδιακά. Στα 10 χρόνια θεωρητικά δεν χρειάζεσαι μπαταρία αφού μπορεί η εγγύηση να καλύπτει 8 χρόνια αλλά και 160.000 χλμ. που σημαίνει ότι δεν θα έχεις εγγύηση αλλά έχουν υπολογίσει να αντέξει τουλάχιστον 160.000 χλμ. με νορμάλ χρήση. Και τα πιο νέα μοντέλα έχουν καλύτερες μπαταρίες που μπορεί να φτάσουν και το 1 εκατομμύριο χλμ. διάρκεια ζωής. Τέλος, το δίλημμα είναι θεωρητικό. Σύντομα δεν θα υπάρχει κάτι άλλο στην αγορά για να προβληματίζεσαι.

Γ-ελλάς

Εμπρός λοιπόν να αυξήσουμε την παραγωγή ρεύματος από τον λιγνίτη για να πάρουμε ηλεκτρικά που θα βελτιώσουν το περιβάλλον!!! Ρε τι ακούμε ρε! Εδώ τα καλοκαίρι το σύστημα δεν αντέχει τα κλιματιστικά και οι μισές περιοχές στην Ελλάδα είναι εναλλάξ χωρίς ρεύμα αυτοί ηλεκτρικά ονειρεύονται. Γίδιααααα!!!

George

Δεν ξέρω αν τα έμαθες τα νέα αλλά ο λιγνίτης έχει ήδη καταργηθεί σε πολλές χώρες και οι πιο δυσκοίλιες θα τον καταργήσουν μέσα σε μια δεκαετία.

Mονο leasing

Και φυσικά για να εφαρμοστεί ολικό leasing,τουλάχιστον στην Ελληνική αγορά,πρέπει εκτός από την άνωθεν εντολή,να μπεί (μεταφορικά)το πιστόλι στον κρόταφο.Αλλιώς δουλειά δεν γίνετε.Ποιά κυβέρνηση θα τολμήσει να επιβάλει τέτοιο μέτρο;Και να τολμησει να πλήξει τα συμφέροντα των επιχειρηματιών;(αλλά και τα δικά τους-σσσσ!εντελώς μεταξύ μας αυτό το τελευταίο έτσι;)

Μονο leasing

Με τιμή αγοράς 2πλάσια από τα συμβατικά,με πραγματική αυτονομία γύρω στα 200χλμ και με το φόβο της αλλαγής μπαταρίας στην 8-10ετία,με κόστος πολλαπλάσιο της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου(στην 8-10ετία),τα ηλεκτρικά δεν έχουν κανένα μέλλον.Μόνο με leasing θα σταθούν τα ηλεκτρικά στην αγορά.Βασικά οι χωρες που έχουν σήμερα τα πρωτεία στα ΕV είναι αυτές που έχουν ανεπτυγμένα προγράμματα leasing.Οσο ο κόσμος αγοράζει τα αμάξια,τα ηλεκτρικά θα είναι η μειοψηφία.

George

Σωστά. Η μειοψηφία θα είναι τα ηλεκτρικά γιατί η πλειοψηφία θα κινείται με γαϊδούρια καθώς δεν θα υπάρχουν ορυκτά καύσιμα. Εκτός αν θεωρείς ότι θα μετοικήσουμε σε άλλον πλανήτη και θα βρίσκουμε εκεί.

τζιμακος

Γιατι οχι στο φυσικο αεριο ;Γιατι ναι στην ηλεκτροκινηση με πιο ακριβα αμαξια ,με μπαταριες που θελουν αλλαγη μετα απο 10 χρονια χωρις να σου λενε το κόστος και φυσικα με λιγοτερο εργατικο προσωπικο γιατι εχει λιγοτερα ανταλακτικα

Λαμιώτης

Διότι τα πρατήρια δεν έχουν φυσικό αέριο! Εκδρομή στα Μετέωρα και ψάχναμε μια ώρα στα Τρίκαλα το βενζινάδικο και τελικά ήταν κλειστό γιατί είχαν πάει σε γάμο. Γυρίσαμε στην Λαμία με βενζίνη...

λυπαμαι

για την ιστορικη μινιμαλιστικη σκληροπυρηνικη εταιρεια που απευθυνοταν μονο σε οδηγους. πώς καταντησε μεσα σε λιγα χρονια να παραγει προσθιοκινητες ηλεκτρικες φουσκες με χρωμιο...

Καθηγητής

Απάτη τα ηλεκτρικά... τι θα κάνουμε; θα βάλουμε πρίζες σε όλη την ελλάδα; οι απώλειες στο δίκτυο; η ενέργεια αυτή από κάπου δεν θα παράγεται; οι μπαταρίες που θα αλλάζουν τα οχήματα είναι πιο οικολογικές; Έπρεπε να πάμε στο υδρογόνο. Απλά άλλο καύσιμο και έξοδος νεράκι. Κάτι ξέρουν στην Καλιφόρνια.

George

Γρήγορα στα θρανία κ. Καθηγητά. Ξέρεις πόσα αμιγώς ηλεκτρικά κυκλοφορούν εκεί στην Καλιφόρνια που "κάτι ξέρουν"?

George

Χαχαχαχαχα. Που είναι αυτοί που λέγανε σε 30 χρόνια και βλέπουμε για τα ηλεκτρικά?

egroeG

Κατσε δεν τα πουλησαν, ανακοινωσαν σχεδια. Οταν θα πουληθει η πρωτη παρτιδα, θα αναθεωρησουν τα σχεδια τους προς τα πανω, η προς τα κατω...Εσυ ξερεις αρκετους που θα παρουν προφανως και εχεις κανει τις εκτιμησεις σου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης