Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Οι πρωταθλητές των πωλήσεων

Model-S-new

Νέο ρεκόρ σημείωσαν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη το 2018, σε μια κατηγορία αυτοκινήτων που αναπτύσσεται συνεχώς. Ποιοι ήταν αυτοί που ξεχώρισαν;

Το 2018 στην Ευρωπαϊκή Ένωση πωλήθηκαν 195.200 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα νούμερο που παραμένει μεν χαμηλό σε σχέση με τα 15.000.000 νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν ανεξαρτήτως καυσίμου, όμως από την άλλη αντιπροσώπευσε μια σημαντική αύξηση 47% σε σχέση με το 2017 και παράλληλα ένα νέο ιστορικό ρεκόρ.

Στις χώρες, η Νορβηγία συνεχίζει να κατέχει τα πρωτεία σε ότι αφορά στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, αφού το 2018 πωλήθηκαν εκεί 46.057 νέα ηλεκτρικά μοντέλα σημειώνοντας αύξηση 39% σε σχέση με το 2017 και παράλληλα, σηματοδοτώντας το 31% όλων των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της χώρας.

Αμέσως μετά τη Νορβηγία ακολούθησε η Γερμανία με 34.543 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ τρίτη ήταν η Γαλλία με 30.939 πωλήσεις. Την τελευταία θέση ανάμεσα στις 23 χώρες της Ε.Ε. πήρε η χώρα μας, σε μια ακόμη αρνητική πρωτιά, αφού το 2018 πωλήθηκαν στην Ελλάδα μόνο 69 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΔΩ


ΣΧΟΛΙΑ (13)

Nτιζελάς

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό,αυτό είναι το μόνο σίγουρο!Το θέμα είναι το πότε.Ο George(τέως aldebaran-alfisti-κτλ)μας έλεγε κάποτε(πληροφορίες εκ των έσω!!!) πως οι ευρωπαίοι και πιο συγκεκριμένα οι Γερμανοί,πιάστηκαν στον ύπνο με τα ηλεκτρικά και πως η TESLA θα τους κλείσει όλους.Και όλ'αυτά το 2017(ναι,ναι,το δεκαεφτά!)Αφου είδε ότι δεν του βγαίνει μας πήγε στο '18,μετά στο ΄19...και τελικά μας 'έστειλε' στο ΄23.Πρώτη σε πωλήσεις(βασικά το 1-2)το έκανε η ΡΕΝΩ.Τρίτο σε πωλήσεις το ηλεκτρικό GOLF.Τέταρτη η bmw.Audi και mercedes έχουν στα σκαριά ηλεκτρικές αμαξάρες οι οποίες κάνουν τη tesla να δείχνει φτηνή απομίμηση αυτοκινήτου.GEORGE,για άλλη μια φορά έπεσες έξω αγόρι μου!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!

George

Πρώτη σε πωλήσεις η Tesla ΚΑΙ στην Ευρώπη με διαφορά σύμφωνα με στοιχεία Μαρτίου και όχι με περσινά ξινά σταφύλια. Περαστικά.

Μακρινό μέλλον

Εάν δεν λυθούν τα σχετικά προβλήματα τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν έχουν μέλλον, ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα όπου ακόμη κυκλοφορούν αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν όταν ακόμη δεν υπήρχε αμόλυβδη βενζίνη. Τα θέματα είναι, η τιμή, η μικρή αυτονομία, η διάρκεια φόρτισης και τέλος η ύπαρξη πυκνού δικτύου σταθμών φόρτισης . Πολύ οικονομικό είναι και το φυσικό αέριο αλλά οι πωλήσεις, ειδικά στην Ελλάδα, είναι καθηλωμένες λόγω ακριβότερης τιμής και μη ύπαρξης πυκνού δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού. Αν είναι να περιμένω 8 ώρες να φορτιστεί σε οικιακό δίκτυο ή και 2-3 ώρες σε ειδικό δίκτυο με ταχυφορτιστές μόνο δεύτερο αυτοκίνητο για κοντινές μετακινήσεις μπορεί να είναι το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

George

Στην Ελλάδα, αν δεν έχουν μέλλον, θα το γυρίσουμε σε γαϊδουράκια γιατί κάτι άλλο εκτός από ηλεκτρικά δεν θα κυκλοφορεί στην αγορά σε μερικά χρόνια.

nik the greek

Ρε φιλε ,σε βενζιναδικο δουλευεις ,το μελλον ειναι ενα, και ηλεκτρικο!

Θα τραβάνε τα μαλιά τους

Σιγά την προπαγάνδα για την ηλεκτροκίνηση.Μόδα είναι κσι θα ξεφτίσει. Και όσοι μπούν στο χορό θα χορέωουν καλά με υος αντιπροσωπείες και την συντήρηση. Ώς να τελειώσει και αυτή η μόδα , οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών συτοκινήτων θα καλούν μονοι τους τους Δήμους να τα βγάζουν εγκαταλειμένα. Η Βενζίνη είναι το καύσιμο.Και Το diesel τελείωσε πρίν αρχίσει. Και με υβριδικό όχημα ο ιδιοκτήτης τραβάει τα μαλιά του όσα του έχουν μείνει.

George

Ναι έχεις δίκιο. Γι αυτό στη Νορβηγία τον Μάρτιο οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών έφτασαν στο 58% ενώ ήταν στο 31% το 2018. Με τον ίδιο ρυθμό αυξάνονται οι πωλήσεις τους παντού. Μόδα ήταν τα θερμικά γιατί δεν είχαν τίποτα άλλο να δείξουν πέρα από το βρουμ-βρουμ και την κάπνα, ενώ από επιδόσεις ήταν ψοφίμια συγκριτικά. Συντήρηση έχουν μηδενική τα ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τα συμβατικά. Ούτε τακάκια φρένων δεν χρειάζεται να αλλάξεις και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν διάρκεια ζωής αρκετά πάνω από 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Οι μπαταρίες δε, σε ένα καλό ηλεκτρικό μπορεί να φτάσουν τις 500.000 χιλιόμετρα. Οπότε καταλαβαίνεις ποιοι θα τραβάνε τα μαλλιά τους. Όσοι δουλεύουν ηλεκτρικά ταξί δεν γυρίζουν πίσω σε κάτι άλλο. Απόδειξη οι ταξιτζήδες του Άμστερνταμ.

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΗΤΑΚΟΣ

Επειδή είστε επιεικώς "ψεύτες", όσων αφορά το "πρωταθλητές των πωλήσεων", θα αναφερθώ στο ότι αναγράφεται μόνο την ποσοστιαία αύξηση και όχι την αριθμητική σε σύγκριση πάντα με το πόσα "νορμάλ" αυτοκίνητα πουλιούνται....Π.Χ. αν πέρσι πούλησα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φέτος πούλησα 30, επειδή έκανα ποσοστιαία αύξηση 300%, όταν οι άλλοι πουλάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα, ε τότε δεν είσαι πρωταθλητής των πωλήσεων!!!!

George

Ποιος ενδιαφέρεται για μια αγορά που καταρρέει κι ας πουλάει εκατομμύρια? Αύριο δεν θα υπάρχει. Σαν να μας λες ότι πριν καταργηθούν τα ραδιοκασετόφωνα αυτοκινήτου, επειδή πουλούσαν εκατομμύρια έπρεπε να ασχολούμαστε με αυτά κι ας γνωρίζαμε ότι έρχεται η εξαφάνισή τους. Ε, όχι, κοιτάμε μπροστά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης