Ερχεται το ηλεκτρικό Aston Martin Cygnet
Ερχεται το ηλεκτρικό Aston Martin Cygnet
Πολύ καλή ήταν τελικά η υποδοχή της αυτοκινητικής Ευρώπης στο μικρό Cygnet, παρά τις όποιες επικρίσεις μερίδας του ειδικού τύπου για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ως μοντέλο της Aston Martin. Ετσι, οι άνθρωποι της Aston, προχωράνε στο επόμενο βήμα, το οποίο και θα βοηθήσει γενικότερα την...
Πολύ καλή ήταν τελικά η υποδοχή της αυτοκινητικής Ευρώπης στο μικρό Cygnet, παρά τις όποιες επικρίσεις μερίδας του ειδικού τύπου για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ως μοντέλο της Aston Martin.
Ετσι, οι άνθρωποι της Aston, προχωράνε στο επόμενο βήμα, το οποίο και θα βοηθήσει γενικότερα την αυτοκινητοβιομηχανία στο να ρίξει το μέσο όρο εκπομπής CO2 στη γκάμα της στα όρια που έχει θέσει η ανάλογη επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2015.
Σε αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα το ηλεκτρικό Cygnet, το οποίο δε θα εκπέμπει ρύπους και αναμένεται στους δρόμους το 2013.
Η γνωστή και πλέον αποδεκτή συνταγή συνεργασίας της Toyota και της Aston Martin με τα iQ και Cygnet θα επεκταθεί και στις ηλεκτρικές εκδόσεις. Ετσι το μικρό της Aston θα διαθέτει έναν κόμπακτ ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Η πηγή ενέργειας θα προέρχεται από νέας γενιάς μπαταρίες λιθίου-ιόντων (li-ion) 11KW που θα τοποθετούνται στο δάπεδο.
Ο κινητήρας θα αποδίδει 64 ίππους και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα καλύπτει τα πρώτα 100 km επιτάχυνσης σε 14 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα είναι στα 125 km/h!
Το ηλεκτρικό Cygnet θα φορτίζεται από μία απλή πρίζα σπιτιού με τους ιθύνοντες της εταιρείας να υποστηρίζουν ότι θα μπορεί να λαμβάνει το 80% του ρεύματος σε μόλις 15 λεπτά! Επίσης με μία πλήρη φόρτιση το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία έως και 105 χιλιόμετρα…
Ετσι, οι άνθρωποι της Aston, προχωράνε στο επόμενο βήμα, το οποίο και θα βοηθήσει γενικότερα την αυτοκινητοβιομηχανία στο να ρίξει το μέσο όρο εκπομπής CO2 στη γκάμα της στα όρια που έχει θέσει η ανάλογη επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2015.
Σε αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα το ηλεκτρικό Cygnet, το οποίο δε θα εκπέμπει ρύπους και αναμένεται στους δρόμους το 2013.
Η γνωστή και πλέον αποδεκτή συνταγή συνεργασίας της Toyota και της Aston Martin με τα iQ και Cygnet θα επεκταθεί και στις ηλεκτρικές εκδόσεις. Ετσι το μικρό της Aston θα διαθέτει έναν κόμπακτ ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Η πηγή ενέργειας θα προέρχεται από νέας γενιάς μπαταρίες λιθίου-ιόντων (li-ion) 11KW που θα τοποθετούνται στο δάπεδο.
Ο κινητήρας θα αποδίδει 64 ίππους και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα καλύπτει τα πρώτα 100 km επιτάχυνσης σε 14 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα είναι στα 125 km/h!
Το ηλεκτρικό Cygnet θα φορτίζεται από μία απλή πρίζα σπιτιού με τους ιθύνοντες της εταιρείας να υποστηρίζουν ότι θα μπορεί να λαμβάνει το 80% του ρεύματος σε μόλις 15 λεπτά! Επίσης με μία πλήρη φόρτιση το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία έως και 105 χιλιόμετρα…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα