ABS στις μοτοσικλέτες τώρα!

ABS στις μοτοσικλέτες τώρα!

Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου-FIA ζήτησε από τους βουλευτές του Ευρωκοινοβουλίου να υιοθετήσουν  συμβιβαστική λύση η οποία θα επιτρέψει την υποχρεωτική εισαγωγή του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) στις μοτοσικλέτες (άνω των 125 κ.εκ.)  μέχρι το 2015 -αντί του 2017, για λόγους ασφάλειας...

Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου-FIA ζήτησε από τους βουλευτές του Ευρωκοινοβουλίου να υιοθετήσουν  συμβιβαστική λύση η οποία θα επιτρέψει την υποχρεωτική εισαγωγή του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) στις μοτοσικλέτες (άνω των 125 κ.εκ.)  μέχρι το 2015 -αντί του 2017, για λόγους ασφάλειας.

Οι ευρωβουλευτές συζητούν επί του παρόντος τις τροποποιήσεις, πριν την ψηφοφορία στην Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στις 6 Οκτωβρίου.

Οι θέσεις της FIA προς τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, συνοψίζονται στα εξής σημεία:

-Ασφάλεια: Έχουμε το δικαίωμα να περιμένουμε μέχρι το 2017; Όχι.

«Σύμφωνα με έρευνα, η εισαγωγή  ABS στις μοτοσικλέτες θα μπορούσε να σώσει περισσότερες από 1500 ζωές έως το 2015. Αν λάβουμε υπόψη ότι δεν υπάρχουν προβλήματα για την εισαγωγή του ABS, πρέπει να κινηθούμε το ταχύτερο δυνατό πριν το 2015» , δήλωσε ο Guido van Woerkom, Πρόεδρος της Ολλανδικής Λέσχης Αυτοκινήτου-ANWB, μέλους της FIA, η οποία αντιπροσωπεύει το 100 λέσχες αυτοκινήτου με 36 εκατομμύρια μέλη.

 -Παρά τις προσπάθειες μέχρι σήμερα, οι θάνατοι μοτοσικλετιστών δεν έχουν την ανάλογη μείωση που έχει σημειωθεί στα ατυχήματα με αυτοκίνητα στην τελευταία δεκαετία, ενώ το ABS μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την συμπεριφορά των δικύκλων στο φρενάρισμα.

-Διαθεσιμότητα: Μπορεί να γίνει η εφαρμογή του ABS για μοτοσικλέτες μέχρι το 2015; Ναι.

«Η χρήση ABS για τις μεγάλης ισχύος μοτοσικλέτες έχει αυξηθεί ήδη κατά 5% τον τελευταίο χρόνο στην Ιταλία -μία από τις μεγαλύτερες αγορές δίκυκλων  στην Ευρώπη», τόνισε ο Jacob Bangsgaard Γενικός Διευθυντής της FIA/Περιφέρεια- Ι, ο οποίος πρόσθεσε: «Επί του παρόντος το 23% των μοτοσικλετών στην Ιταλία έχουν ABS, ωστόσο χρειάζεται η νομοθεσία για να επιταχύνει την εφαρμογή του».

Η πρόταση δίνει στη βιομηχανία προθεσμία μέχρι το 2017, ώστε να αναπτύξει πλήρως το ABS.

Η FIA τονίζει ότι το μεγάλο αυτό διάστημα δεν δικαιολογείται για λόγους τεχνικούς ή κόστους. Η περίπτωση της Ιταλίας, αποδεικνύει ότι η βιομηχανία είναι έτοιμη για την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος  των μοτοσικλετιστών.

-Τιμή: Είναι προσιτή; Ναι.
 «Το ABS, τεχνολογία ασφάλειας, έχει   αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας. Η πρόωρη υποχρεωτική εφαρμογή του μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει το κόστος στο ελάχιστο», δήλωσε ο Peter Meyer, πρόεδρος της μεγαλύτερης Λέσχης Αυτοκινήτου στην Ευρώπη, της Γερμανικής  ADAC, ο οποίος πρόσθεσε:

«Για τους χρήστες του δρόμου, τα αναμενόμενα οφέλη ασφάλειας αντισταθμίζουν όλα τα έξοδα, τα οποία σε κάθε περίπτωση είναι χαμηλά».

Ένας απλός υπολογισμός της FIA με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, δείχνει ότι το ABS κοστίζει περίπου το 2% τους κόστους μιας καινούριας μοτοσικλέτας 125 κ.εκ. Η FIA πιστεύει ότι  το υποχρεωτικό ABS δεν θα επηρεάσει την επιλογή των καταναλωτών. Επιπλέον, όπως σαφώς φαίνεται και από το παράδειγμα των αυτοκινήτων, με την αύξηση του ανταγωνισμού, οι τιμές μειώνονται κάθε φορά όπου η τεχνολογία καθίσταται υποχρεωτική.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

sakis

 @μηχανοβιος: Πες τα ρε μηχανοβιε, μεχρι και τα σερβις στις επισημες αντιπροσωπειες εχουν παει στο θεο!!!! γι αυτο γεμισαν ολα τα συνοικιακα συνεργεια!!!

ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΝΕΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΗΠΤΕΣ,ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ.ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΑΒΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΕΧΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ. ΔΕΣ ΤΕ ΤΑ ΚΡΑΝΗ ΘΕΛΕΙΣ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΡΑΝΟΣ.ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ,ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΤΕ Ο ΤΟΙΧΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

trump-harley

Πολλαπλές επιθέσεις μέσω του Twitter εξαπέλυσε ο Trump κατά της Harley-Davidson, ύστερα από την ανακοίνωση της πρόθεσης της εταιρείας να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στην Ευρώπη.

honda-Monkey_2018_1000

Με ιστορία που πλησιάζει πλέον τις έξι δεκαετίες το Monkey της Honda είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα δίκυκλα όλων των εποχών. Η ιαπωνική εταιρία φροντίζει να μεγαλώσει ακόμη περισσόρετο την ιστορία του λιλιπούτειου μοντέλου της με την παρουσίαση της νέας γενιάς.