GP Ιαπωνίας, ταχύτεροι οι Μπάτον, Γουέμπερ στα ελεύθερα!

GP Ιαπωνίας, ταχύτεροι οι Μπάτον, Γουέμπερ στα ελεύθερα!

Πρώτη μέρα δοκιμών σήμερα στην πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία με αίθριο καιρό και τους πιλότους να απολαμβάνουν χωρίς προβλήματα τη διαδικασία ρύθμισης των μονοθεσίων για τον αγώνα της Κυριακή που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον (Alpha 15:00, μαγνητοσκόπηση).

GP Ιαπωνίας, ταχύτεροι οι Μπάτον, Γουέμπερ στα ελεύθερα!
Πρώτη μέρα δοκιμών σήμερα στην πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία με αίθριο καιρό και τους πιλότους να απολαμβάνουν χωρίς προβλήματα τη διαδικασία ρύθμισης των μονοθεσίων για τον αγώνα της Κυριακή που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον (Alpha 15:00, μαγνητοσκόπηση).

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ταχύτερες ήταν οι δυο McLaren με τον Τζένσον Μπάτον να κινείται 2 δέκατα πιο γρήγορα από το Λιούις Χάμιλτον. Οι ΜΡ4/27 έδειξαν από την πρώτη στιγμή σταθερά γρήγορες και παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων το μεγαλύτερο διάστημα από τα 90 λεπτά.

Όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα, διαθέσιμες κατά τη διάρκεια του τριημέρου είναι η σκληρή και η μαλακή γόμα. Αρκετά καλό ρυθμό φάνηκε να έχει μ’ αυτό το ελαστικό και ο Μαρκ Γουέμπερ παρότι καρδιοχτύπησε όταν έμεινε ανοιχτό το κινητό στοιχείο της πίσω αεροτομής (DRS) στην ταχύτατη καμπή 130R.
Κλείσιμο

Στιγμές είχαν και οι Σουμάχερ στη Degner αλλά και ο Γκροζάν στη Spoon. Ο Φέτελ έμεινε πίσω στους χρόνους πειραματιζόμενος με νέα εξαρτήματα στην RB8.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών η χρήση της μαλακής γόμας σε συνδυασμό με τη βελτίωση στην κατάσταση της πίστας οδήγησε στην επίτευξη καλύτερων χρόνων. Ο ρυθμός του ταχύτερου Μαρκ Γουέμπερ ήταν κατά 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος απ’ αυτόν του Μπάτον στην πρώτη περίοδο. Εικόνα που μέχρι ένα βαθμό δείχνει και τη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο γόμες, κατάσταση που αναμένεται να δώσει διαφορετικές στρατηγικές την Κυριακή.

Ο Ράικονεν αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τη μπαταρία του KERS, η πιθανότητα διαρροής ρεύματος υποχρέωσε όλους τους τεχνικούς που έρχονταν σ’ επαφή με το μονοθέσιο να φορούν μονωτικά γάντια.

Στη Mercedes είχαν πολύ δουλειά καθότι άλλαξαν κινητήρα στο Ρόσμπεργκ (σ.σ: αυτό δε συνεπάγεται ποινή) αλλά και ανάρτηση στο Σουμάχερ καθώς τα δεδομένα τηλεμετρίας προκαλούσαν ανησυχία για προβλήματα στο άμεσο μέλλον.



Όσον αφορά στις αλλαγές θυμίζουμε πως ο Τζένσον Μπάτον θα αγωνιστεί με νέο κιβώτιο
, αυτό που χρησιμοποίησε στη Σιγκαπούρη αποδείχτηκε ότι εγκυμονεί κίνδυνο να οδηγήσει σε εγκατάλειψη για τους ίδιους λόγους που έμεινε ο Χάμιλτον. Αυτό συνεπάγεται πως ο Βρετανός θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω από τη θέση που θα καταταγεί.

Μια έξοδος του ντι Ρέστα στη Spoon από δικό του οδηγικό λάθος όπως προς τιμήν του παραδέχτηκε οδήγησε στη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία για λίγα λεπτά το πρώτο μισάωρο. Αντίστοιχη έξοδος του Μ.Σουμάχερ στο ίδιο σημείο αντιμετωπίστηκε με γρήγορη απομάκρυνση του μονοθεσίου.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 08:00 ώρα Ελλάδος. Τα κυριότερα στιγμιότυπά τους μπορείτε να δείτε από τον Alpha την Κυριακή στις 15:00.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός                Ομάδα                 Χρόνος    Διαφορά Γύροι

 1.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m34.507s            20

 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m34.740s  + 0.233   26

 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m34.856s  + 0.349   24

 4.  Nico Rosberg          Mercedes              1m35.059s  + 0.552   18

 5.  Michael Schumacher    Mercedes              1m35.112s  + 0.615   20

 6.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m35.199s  + 0.692   27

 7.  Felipe Massa          Ferrari               1m35.283s  + 0.776   24

 8.  Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m35.299s  + 0.792   18

 9.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes  1m35.474s  + 0.967   22

10.  Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m35.478s  + 0.971   24

11.  Fernando Alonso       Ferrari               1m35.484s  + 0.977   26

12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari        1m35.584s  + 1.077   24

13.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m35.691s  + 1.184   22

14.  Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m35.724s  + 1.217   21

15.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m36.123s  + 1.616   19

16.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m36.222s  + 1.715   25

17.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m36.366s  + 1.859   23

18.  Valterri Bottas       Williams-Renault      1m36.389s  + 1.882   24

19.  Timo Glock            Marussia-Cosworth     1m37.716s  + 3.209   17

20.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault      1m38.295s  + 3.788   23

21.  Charles Pic           Marussia-Cosworth     1m38.616s  + 4.109   25

22.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth          1m39.043s  + 4.536   25

23.  Giedo van der Garde   Caterham-Renault      1m39.374s  + 4.867   22

24.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth          1m39.688s  + 5.181   19

Δεύτερη περίοδος

Θέση Οδηγός                Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m32.493             34

 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m32.707s  + 0.214   32

 3.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m32.836s  + 0.343   37

 4.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes  1m32.987s  + 0.494   30

 5.  Fernando Alonso       Ferrari               1m33.093s  + 0.600   28

 6.  Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m33.107s  + 0.614   35

 7.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m33.349s  + 0.856   22

 8.  Bruno Senna           Williams-Renault      1m33.499s  + 1.006   35

 9.  Felipe Massa          Ferrari               1m33.614s  + 1.121   32

10.  Michael Schumacher    Mercedes              1m33.750s  + 1.257   13

11.  Nico Rosberg          Mercedes              1m33.866s  + 1.373   19

12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari        1m33.903s  + 1.410   36

13.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m33.9$3s  + 1.490   33

14.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m34.291s  + 1.798   12

15.  Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m34.300s  + 1.807   33

16.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m34.863s  + 2.370   32

17.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m35.080s  + 2.587   34

18.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault      1m35.711s  + 3.218   41

19.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault      1m35.870s  + 3.377   37

20.  Timo Glock            Marussia-Cosworth     1m36.194s  + 3.701   32

21.  Charles Pic           Marussia-Cosworth     1m36.636s  + 4.143   28

22.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth          1m37.342s  + 4.849   30

23.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth          1m37.701s  + 5.208   35

24.  Paul di Resta         Force India-Mercedes  χωρίς χρόνο           2

 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης