GP Ιαπωνίας, ταχύτεροι οι Μπάτον, Γουέμπερ στα ελεύθερα!
Πρώτη μέρα δοκιμών σήμερα στην πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία με αίθριο καιρό και τους πιλότους να απολαμβάνουν χωρίς προβλήματα τη διαδικασία ρύθμισης των μονοθεσίων για τον αγώνα της Κυριακή που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον (Alpha 15:00, μαγνητοσκόπηση).
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ταχύτερες ήταν οι δυο McLaren με τον Τζένσον Μπάτον να κινείται 2 δέκατα πιο γρήγορα από το Λιούις Χάμιλτον. Οι ΜΡ4/27 έδειξαν από την πρώτη στιγμή σταθερά γρήγορες και παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων το μεγαλύτερο διάστημα από τα 90 λεπτά.
Όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα, διαθέσιμες κατά τη διάρκεια του τριημέρου είναι η σκληρή και η μαλακή γόμα. Αρκετά καλό ρυθμό φάνηκε να έχει μ’ αυτό το ελαστικό και ο Μαρκ Γουέμπερ παρότι καρδιοχτύπησε όταν έμεινε ανοιχτό το κινητό στοιχείο της πίσω αεροτομής (DRS) στην ταχύτατη καμπή 130R.
Στιγμές είχαν και οι Σουμάχερ στη Degner αλλά και ο Γκροζάν στη Spoon. Ο Φέτελ έμεινε πίσω στους χρόνους πειραματιζόμενος με νέα εξαρτήματα στην RB8.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών η χρήση της μαλακής γόμας σε συνδυασμό με τη βελτίωση στην κατάσταση της πίστας οδήγησε στην επίτευξη καλύτερων χρόνων. Ο ρυθμός του ταχύτερου Μαρκ Γουέμπερ ήταν κατά 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος απ’ αυτόν του Μπάτον στην πρώτη περίοδο. Εικόνα που μέχρι ένα βαθμό δείχνει και τη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο γόμες, κατάσταση που αναμένεται να δώσει διαφορετικές στρατηγικές την Κυριακή.
Ο Ράικονεν αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τη μπαταρία του KERS, η πιθανότητα διαρροής ρεύματος υποχρέωσε όλους τους τεχνικούς που έρχονταν σ’ επαφή με το μονοθέσιο να φορούν μονωτικά γάντια.
Στη Mercedes είχαν πολύ δουλειά καθότι άλλαξαν κινητήρα στο Ρόσμπεργκ (σ.σ: αυτό δε συνεπάγεται ποινή) αλλά και ανάρτηση στο Σουμάχερ καθώς τα δεδομένα τηλεμετρίας προκαλούσαν ανησυχία για προβλήματα στο άμεσο μέλλον.
Όσον αφορά στις αλλαγές θυμίζουμε πως ο Τζένσον Μπάτον θα αγωνιστεί με νέο κιβώτιο, αυτό που χρησιμοποίησε στη Σιγκαπούρη αποδείχτηκε ότι εγκυμονεί κίνδυνο να οδηγήσει σε εγκατάλειψη για τους ίδιους λόγους που έμεινε ο Χάμιλτον. Αυτό συνεπάγεται πως ο Βρετανός θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω από τη θέση που θα καταταγεί.
Μια έξοδος του ντι Ρέστα στη Spoon από δικό του οδηγικό λάθος όπως προς τιμήν του παραδέχτηκε οδήγησε στη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία για λίγα λεπτά το πρώτο μισάωρο. Αντίστοιχη έξοδος του Μ.Σουμάχερ στο ίδιο σημείο αντιμετωπίστηκε με γρήγορη απομάκρυνση του μονοθεσίου.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 08:00 ώρα Ελλάδος. Τα κυριότερα στιγμιότυπά τους μπορείτε να δείτε από τον Alpha την Κυριακή στις 15:00.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m34.507s 20 |
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m34.740s + 0.233 26 |
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m34.856s + 0.349 24 |
4. Nico Rosberg Mercedes 1m35.059s + 0.552 18 |
5. Michael Schumacher Mercedes 1m35.112s + 0.615 20 |
6. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m35.199s + 0.692 27 |
7. Felipe Massa Ferrari 1m35.283s + 0.776 24 |
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m35.299s + 0.792 18 |
9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m35.474s + 0.967 22 |
10. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m35.478s + 0.971 24 |
11. Fernando Alonso Ferrari 1m35.484s + 0.977 26 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m35.584s + 1.077 24 |
13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m35.691s + 1.184 22 |
14. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m35.724s + 1.217 21 |
15. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m36.123s + 1.616 19 |
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m36.222s + 1.715 25 |
17. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.366s + 1.859 23 |
18. Valterri Bottas Williams-Renault 1m36.389s + 1.882 24 |
19. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m37.716s + 3.209 17 |
20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m38.295s + 3.788 23 |
21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m38.616s + 4.109 25 |
22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m39.043s + 4.536 25 |
23. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m39.374s + 4.867 22 |
24. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m39.688s + 5.181 19 |
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m32.493 34 |
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m32.707s + 0.214 32 |
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m32.836s + 0.343 37 |
4. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m32.987s + 0.494 30 |
5. Fernando Alonso Ferrari 1m33.093s + 0.600 28 |
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m33.107s + 0.614 35 |
7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m33.349s + 0.856 22 |
8. Bruno Senna Williams-Renault 1m33.499s + 1.006 35 |
9. Felipe Massa Ferrari 1m33.614s + 1.121 32 |
10. Michael Schumacher Mercedes 1m33.750s + 1.257 13 |
11. Nico Rosberg Mercedes 1m33.866s + 1.373 19 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m33.903s + 1.410 36 |
13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m33.9$3s + 1.490 33 |
14. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m34.291s + 1.798 12 |
15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m34.300s + 1.807 33 |
16. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m34.863s + 2.370 32 |
17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m35.080s + 2.587 34 |
18. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m35.711s + 3.218 41 |
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m35.870s + 3.377 37 |
20. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m36.194s + 3.701 32 |
21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m36.636s + 4.143 28 |
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m37.342s + 4.849 30 |
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m37.701s + 5.208 35 |
24. Paul di Resta Force India-Mercedes χωρίς χρόνο 2 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr