F1: Θα κάνουν τα λάστιχα τη διαφορά φέτος;
F1: Θα κάνουν τα λάστιχα τη διαφορά φέτος;
Όπως ίσως έχετε ήδη διαβάσει σε σχετικά άρθρα μας η Pirelli φέτος προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά στο σχήμα αλλά και στις γόμες των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες το 2012.
Όπως ίσως έχετε ήδη διαβάσει σε σχετικά άρθρα μας η Pirelli φέτος προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά στο σχήμα αλλά και στις γόμες των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες το 2012.
Μετά το τέλος της πρώτης εβδομάδας δοκιμών εξέλιξης τα σχόλια είναι θετικά. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών Πωλ Χέμπερι αποκάλυψε: «Η πρώτη αντίδραση από τους οδηγούς και τις ομάδες είναι θετική. Διαπίστωσαν καλύτερη πρόσφυση στον πίσω άξονα, λιγότερες αποκολλήσεις κομματιών (marbles) και μείωση στη διαφορά χρόνων ανάμεσα στις γόμες. Επιπλέον συνολικά ταχύτερο ρυθμό περιστροφής, αυτοί ακριβώς ήταν οι στόχοι μας» κατέληξε ο Βρετανός.
Οι 11 ομάδες και οι 23 οδηγοί που οδήγησαν στη Χερέθ χρησιμοποίησαν συνολικά 1176 ελαστικά Pirelli. Παρότι οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές τα αποτελέσματα κρίνονται θετικά όσον αφορά στην διάρκεια απόδοσης των ελαστικών: «Θα συνεχίσουμε τη βελτίωση των ελαστικών στο επόμενο τεστ της Βαρκελώνης».
Οι αναλύσεις έδειξαν ότι
Μετά το τέλος της πρώτης εβδομάδας δοκιμών εξέλιξης τα σχόλια είναι θετικά. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών Πωλ Χέμπερι αποκάλυψε: «Η πρώτη αντίδραση από τους οδηγούς και τις ομάδες είναι θετική. Διαπίστωσαν καλύτερη πρόσφυση στον πίσω άξονα, λιγότερες αποκολλήσεις κομματιών (marbles) και μείωση στη διαφορά χρόνων ανάμεσα στις γόμες. Επιπλέον συνολικά ταχύτερο ρυθμό περιστροφής, αυτοί ακριβώς ήταν οι στόχοι μας» κατέληξε ο Βρετανός.
Οι 11 ομάδες και οι 23 οδηγοί που οδήγησαν στη Χερέθ χρησιμοποίησαν συνολικά 1176 ελαστικά Pirelli. Παρότι οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές τα αποτελέσματα κρίνονται θετικά όσον αφορά στην διάρκεια απόδοσης των ελαστικών: «Θα συνεχίσουμε τη βελτίωση των ελαστικών στο επόμενο τεστ της Βαρκελώνης».
Οι αναλύσεις έδειξαν ότι
η διαφορά ανάμεσα στη σκληρή και στη μέση γόμα της Pirelli είναι της τάξεως του μισού δευτερολέπτου στο γύρο, μια διαφορά μειωμένη κατά το ήμισυ σε σχέση με πέρυσι. Αυτό αναμένεται να διευρύνει τις επιλογές στρατηγικής που μπορεί να έχουν οι ομάδες το 2012 και να οδηγήσει σε πιο απρόβλεπτα αποτελέσματα και ανατροπές κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Στην πρώτη μέρα δοκιμών στη Χερέθ ο Ράικονεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας την μέση γόμα της Pirelli (1.19.670). Στη δεύτερη μέρα δοκιμών ο Σουμάχερ με σκληρή γόμα σημείωσε 1:18.561 οδηγώντας το περσινό μονοθέσιο της Mercedes. Ο Ρόσμπεργκ με τη μαλακή γόμα πέτυχε χρόνο 1:17.631 την 3η μέρα δοκιμών αυτός ήταν και ο κορυφαίος χρόνος του τετραήμερου. Ο Αλόνσο με τη νέα Ferrari την 4η μέρα χρησιμοποιώντας επίσης τη μαλακή γόμα σημείωσε 1:18.877 χρόνο κατά τέσσερα δέκατα υποδεέστερο του ταχύτερου της βδομάδας με μονοθέσιο 2012 που ανήκε στο Γκροζάν με μέση γόμα (1:18.419).
Η ερχόμενη περίοδος δοκιμών εξέλιξης είναι στη Βαρκελώνη 21 -24/2.
Στην πρώτη μέρα δοκιμών στη Χερέθ ο Ράικονεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας την μέση γόμα της Pirelli (1.19.670). Στη δεύτερη μέρα δοκιμών ο Σουμάχερ με σκληρή γόμα σημείωσε 1:18.561 οδηγώντας το περσινό μονοθέσιο της Mercedes. Ο Ρόσμπεργκ με τη μαλακή γόμα πέτυχε χρόνο 1:17.631 την 3η μέρα δοκιμών αυτός ήταν και ο κορυφαίος χρόνος του τετραήμερου. Ο Αλόνσο με τη νέα Ferrari την 4η μέρα χρησιμοποιώντας επίσης τη μαλακή γόμα σημείωσε 1:18.877 χρόνο κατά τέσσερα δέκατα υποδεέστερο του ταχύτερου της βδομάδας με μονοθέσιο 2012 που ανήκε στο Γκροζάν με μέση γόμα (1:18.419).
Η ερχόμενη περίοδος δοκιμών εξέλιξης είναι στη Βαρκελώνη 21 -24/2.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα