Νέο Hyundai i20 με υβριδική τεχνολογία

Νέο Hyundai i20 με υβριδική τεχνολογία

 Η Hyundai με το νέο i20 έρχεται να αυξήσει τις υβριδικές επιλογές που θα προσφέρει στην αγορά και να συνεχίσει την ανοδική εμπορικής της πορεία.

 

Hyundai_i20_boi_2
Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Hyundai i20 διέρρευσαν. Αυτό όμως δεν έχει «χαλάσει» σε τίποτα τη γιορτή της Hyundai, που με το νέο μικρό της μοντέλο θέλει να αλλάξει τελείως το status της εταιρείας. Και εδώ που τα λέμε, το καταφέρνει σε μεγάλο βαθμό. Το i20 εμφανίζεται πολύ πετυχημένα ανανεωμένο σε ότι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, συνδυάζοντας τις γραμμές του αμαξώματος με τα φωτιστικά σώματα που έχουν έντονες ακμές και ως εικόνα το σύνολο είναι εξαιρετικά δυναμικό. Αισθητικά, το νέο i20 καταφέρνει και είναι τελείως νέο, ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί μια οικεία διάθεση που το κάνει πολύ ελκυστικό. Στο πίσω μέρος, τα LED φωτιστικά που καλύπτουν όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, τονίζουν το νεανικό στυλ και κάνουν το i20 να φαίνεται πιο «καθαρό» σαν σχήμα σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο. Από το πλάι, η οροφή μοιάζει να είναι λίγο χαμηλότερη από ότι το υπάρχον μοντέλο. Την αίσθηση του χαμηλώματος, ενισχύει και το αυξημένο κατά 2,5 εκατοστά πλάτος του αυτοκινήτου, χωρίς να έχει αυξηθεί αναλόγως το μήκος του αμαξώματος.

Κλείσιμο
Αύξηση παρατηρείται στο μήκος του μεταξονίου, κάτι που μεταφράζεται σε βελτίωση για τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η Hyundai μπορεί να μην έχει ανακοινώσει στοιχεία για την αύξηση των χώρων που αφορούν τους πίσω επιβάτες, έχει όμως ανακοινώσει πως ο χώρος των αποσκευών του νέου i20 θα είναι κατά 25 λίτρα μεγαλύτερος από το υπάρχον μοντέλο. Τα σημαντικότερα νέα για το μοντέλο, έρχονται όμως από τον τομέα της τεχνολογίας. Με την μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί στο ταμπλό του i20 (10,25 ιντσών), υποστηρίζονται όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα για την άνεση των επιβατών αλλά και για την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Φυσικά και το νέο i20 θα διαθέτει ασύρματη φόρτιση για φορητές συσκευές, όλα τα προγράμματα συνδεσιμότητας για να υποστηρίξει κάθε λειτουργικό, ενώ για πρώτη φορά στην κατηγορία η Hyundai θα προσφέρει «πακέτο υποστήριξης» με τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσίες που συνήθως συναντώνται στις πολυτελείς προτάσεις των εταιρειών. Κάτω από το εμπρός καπό, η βασική έκδοση του i20 θα έχει τον κινητήρα των 1,2 λίτρων που αποδίδει στην ατμοσφαιρική του εκδοχή 83 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το νέο i20 θα έχει και τον τρικύλινδρο turbo χιλιάρη που αποδίδει 100 ίππους και σε έκδοση με 48V υβριδικό σύστημα.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το χειροκίνητο 6άρι, είναι ένα εξελιγμένο μοντέλο κιβωτίου, με «έξυπνη» λειτουργία «αποσύνδεσης» της σχέσης που είναι επιλεγμένη, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι. Όπως είναι λογικό, ακόμα στοιχεία για την τιμολογιακή πολιτική της Hyundai γύρω από το νέο i20 δεν υπάρχουν. Το επίσηυμο ντεμπούτο του όμως είναι σχετικά κοντά, μια και έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, οπότε και θα έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το μοντέλο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης