Το νέο τεύχος ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ κυκλοφόρησε και μας προετοιμάζει για την εποχή που ανθίζει η φύση και η καρδιά μας!
Έκδοση υψηλών επιδόσεων R για το VW Touareg
Έκδοση υψηλών επιδόσεων R για το VW Touareg
Τα σχέδια για διεύρυνση της σειράς μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Volkswagen φαίνεται πως περιλαμβάνουν και την δημιουργία ενός plug-in υβριδικού Touareg R.
Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή πωλήσεων της Volkswagen, Jurgen Stackmann, το Touareg θα είναι το πρώτο μοντέλο R με plug-in υβριδική μονάδα ισχύος. Στις δηλώσεις του τόνισε πως η απόφαση για την εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης του Touareg έχει ήδη παρθεί οπότε πλέον το βάρος έχει περάσει στην ομάδα του επικεφαλής του τμήματος R, Joss Capito, η οποία θα πρέπει να δώσει τη λύση στο ηλεκτροποιημένο μέλλον των γρήγορων εκδόσεων της Volkswagen.
Η έλευση του μοντέλου υπολογίζεται μέσα στο 2021και θα αποτελέσει το έναυσμα για το πάντρεμα των πολύ υψηλών επιδόσεων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Προς το παρόν το Touareg έχει μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία προσφέρεται μόνο στην Κίνα και συνδυάζει έναν 2.0 TSI με ένα ηλεκτροκινητήρα με την συνολική απόδοση να φθάνει του 370 ίππους.
Για το Touareg R η Volkswagen φαίνεται πως στοχεύει πολύ ψηλότερα από τους 400 ίππους και είναι πολύ πιθανό για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο να υπάρξει παράλληλη αύξηση της απόδοσης τόσο του θερμικού κινητήρα όσο και του ηλεκτροκινητήρα της υπάρχουσας υβριδικής έκδοσης. Πάντως σε σχετική ερώτηση ο Stackmann δήλωσε σαφώς πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με το ενδεχόμενο κάποιας ηλεκτρικής έκδοσης R.
Η έλευση του μοντέλου υπολογίζεται μέσα στο 2021και θα αποτελέσει το έναυσμα για το πάντρεμα των πολύ υψηλών επιδόσεων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Προς το παρόν το Touareg έχει μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία προσφέρεται μόνο στην Κίνα και συνδυάζει έναν 2.0 TSI με ένα ηλεκτροκινητήρα με την συνολική απόδοση να φθάνει του 370 ίππους.
Για το Touareg R η Volkswagen φαίνεται πως στοχεύει πολύ ψηλότερα από τους 400 ίππους και είναι πολύ πιθανό για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο να υπάρξει παράλληλη αύξηση της απόδοσης τόσο του θερμικού κινητήρα όσο και του ηλεκτροκινητήρα της υπάρχουσας υβριδικής έκδοσης. Πάντως σε σχετική ερώτηση ο Stackmann δήλωσε σαφώς πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με το ενδεχόμενο κάποιας ηλεκτρικής έκδοσης R.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα