Θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό το Citroen C4

Citroen_C4_Ele_1

Το Citroen C4 θα επανακάμψει στη γκάμα της Γαλλικής εταιρείας, αυτή τη φορά όμως ως ηλεκτρικό για να δώσει μια «πράσινη» εναλλακτική πρόταση στην πιο εμπορική κατηγορία.

Η Citroen σταμάτησε πρόσφατα την παραγωγή του C4 Hatchback με σκοπό να αφήσει πεδίο δράσης στο crossover C4 Cactus. Ωστόσο, οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως το PSA Group έχει ήδη αποφασίσει την επιστροφή του μοντέλου και μάλιστα να επενδύσει πάνω σε αυτό μέσα από μια πλήρη γκάμα εκδόσεων. Έτσι, εκτός των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων version, η επερχόμενη γενιά του C4 θα διαθέτει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με στόχο να σταθεί απέναντι στο VW ID.3. Βρετανικά δημοσιεύματα υποστηρίζουν πως για την κατασκευή του νέου C4 θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα CMP, πάνω στην οποία στηρίζονται τα νέα Opel Corsa & Peugeot 208.


Για αυτό το λόγο περιμένουμε ένα μοντέλο μικρότερο σε διαστάσεις από την προηγούμενη γενιά, με έμφαση στη φουτουριστική σχεδίαση και στις τεχνολογίες συνδεσιμότητας (το εικονιζόμενο πρωτότυπο CXperience αναμένεται να δανείσει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία στο μοντέλο παραγωγής). Σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών της ηλεκτρικής έκδοσης, αυτή θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το νέο Opel Corsa. Θυμίζουμε πως το Corsa-e διαθέτει για την κίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα με 136 ίππους, παρέχοντας επιπλέον πολύ καλή αυτονομία κίνησης 330 km (WLTP). Η μπαταρία των 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Η επίσημη παρουσίαση της νέας γενιάς του Citroen C4 αναμένεται μέσα στο 2020.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Steve

Πανέμορφο,ξεχωριστό. Θα σκίσει. Citroen, Peugeot εχουν ξεφύγει. Μπράβο στους γάλλους

Νικος

Οχι άλλο λυγνίτη, αρκετά μας μολύνατε με τον ηλεκτρισμό !

George

Ο ηλεκτρισμός δεν μολύνει. Κίνηση ηλεκτρονίων είναι αν σε ενδιαφέρει. Ο λιγνίτης παράγει θερμότητα και ρυπογόνα καυσαέρια κι όχι ηλεκτρισμό όταν καίγεται. Ένα μικρό μέρος της θερμότητας το μετατρέπουν σε ηλεκτρισμό με ατμομηχανές που καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες γλυκού νερού εξατμίζοντας το και διοχετεύοντάς το στην ατμόσφαιρα, κάτι που έχει σαν συνέπεια και την αλλαγή του μικροκλίματος σε αυτές τις περιοχές που βρίσκονται τα λιγνιτικά, πέρα από τη χημική και θερμική ρύπανση που προκαλούν. Γι αυτό τον καταργούν σε όλες τις χώρες πλην της μπανανίας της Ευρώπης. Όπως θα καταργήσουν και όλα τα ορυκτά καύσιμα πριν το 2050. Εσύ λοιπόν μείνε με το γαϊδουράκι γιατί μηχανοκίνητο μέσο που θα κινείται με οτιδήποτε πέρα από καθαρό ηλεκτρισμό δεν θα υπάρχει.

George

Η παρουσίαση το 2020. Η παραγωγή πότε? Μέχρι να μπει σε παραγωγή οι 50 KWh θα είναι αποκλειστικά για αυτοκίνητα πόλης.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης