Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Honda σχεδιάζει ηλεκτρικό πισωκίνητο μοντέλο
Η Honda σχεδιάζει ηλεκτρικό πισωκίνητο μοντέλο
Μετά το πρωτοποριακό e-hatchback που παρουσίασε πρόσφατα η Honda φαίνεται πως έχει στα πλάνα της και πιο διασκεδαστικές εκφράσεις της ηλεκτροκίνησης στα οποία περιλαμβάνεται και ένα σπορ πισωκίνητο ηλεκτρικό μοντέλο.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Η Honda έκανε στο Goodwood την πρεμιέρα του νέου μικρού της ηλεκτρικού e-hatchback που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρίας. Ωστόσο φαίνεται πως η εταιρία δουλεύει ήδη σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα για μεγαλύτερα μοντέλα,
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα πλατφόρμα θα έχει ευελιξία προσαρμογής σε διάφορους τύπους αμαξώματος, σε διαφορετικά πακέτα μπαταριών αλλά και τύπους μετάδοσης. Με αυτό τον τρόπο θα είναι δυνατή η μείωση του κόστους εξέλιξης για τα μοντέλα που θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και αρκετά κοινά εξαρτήματα.
Η πλατφόρμα αναμένεται να είναι έτοιμη μέχρι το 2025 και στην βασική της μορφή θα φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος ο οποίος θα τροφοδοτεί τους αντίστοιχους τροχούς.
Αυτό με την σειρά του ανοίγει το δρόμο και για μοντέλα με πιο πιπεράτες προδιαγραφές, κάτι που η Honda έχει δηλώσει σαφώς πως βρίσκεται στα πλάνα της μιλώντας για μοντέλα με κατανομή βάρους 50:50 και άκρως ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές πέραν του γεγονότος πως μιλάμε για μοντέλα των μεγαλύτερων κατηγοριών C και D.
Πάντως παράλληλα με την επέκταση των ηλεκτρικών της μοντέλων η Honda θα αξιοποιήσει στο έπακρο και την υβριδική τεχνολογία καθώς πρόσφατα ανακοινώθηκε επίσημα πως η νέα υβριδική μονάδα με δύο ηλεκτροκινητήρες είναι πλέον έτοιμη για εφαρμογή και σε μοντέλα μικρότερων κατηγοριών.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα πλατφόρμα θα έχει ευελιξία προσαρμογής σε διάφορους τύπους αμαξώματος, σε διαφορετικά πακέτα μπαταριών αλλά και τύπους μετάδοσης. Με αυτό τον τρόπο θα είναι δυνατή η μείωση του κόστους εξέλιξης για τα μοντέλα που θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και αρκετά κοινά εξαρτήματα.
Η πλατφόρμα αναμένεται να είναι έτοιμη μέχρι το 2025 και στην βασική της μορφή θα φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος ο οποίος θα τροφοδοτεί τους αντίστοιχους τροχούς.
Αυτό με την σειρά του ανοίγει το δρόμο και για μοντέλα με πιο πιπεράτες προδιαγραφές, κάτι που η Honda έχει δηλώσει σαφώς πως βρίσκεται στα πλάνα της μιλώντας για μοντέλα με κατανομή βάρους 50:50 και άκρως ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές πέραν του γεγονότος πως μιλάμε για μοντέλα των μεγαλύτερων κατηγοριών C και D.
Πάντως παράλληλα με την επέκταση των ηλεκτρικών της μοντέλων η Honda θα αξιοποιήσει στο έπακρο και την υβριδική τεχνολογία καθώς πρόσφατα ανακοινώθηκε επίσημα πως η νέα υβριδική μονάδα με δύο ηλεκτροκινητήρες είναι πλέον έτοιμη για εφαρμογή και σε μοντέλα μικρότερων κατηγοριών.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα