F1, δοκιμές, 2η βδομάδα, τελευταία μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν!

F1, δοκιμές, 2η βδομάδα, τελευταία μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν!

Ο Φινλανδός πρωταθλητής έφερε τη Ferrari στην κορυφή των χρόνων σήμερα στο Μοντμελό. 

Όπως χτες ο Φέτελ έτσι σήμερα ο Ράικονεν δοκίμασε την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli με το ροζ σιρίτι και τοποθέτησε την SF71H στην κορυφή των χρόνων. Ενδεικτικό της πανομοιότυπης διαδικασίας αλλά και των δυνατοτήτων του κόκκινου μονοθεσίου είναι ότι οι χρόνοι των δυο οδηγών διαφέρουν λιγότερο από 1 δέκατο με το Φέτελ πάντως να είναι ταχύτερος.

Οι χρόνοι βέβαια δεν προσφέρονται για βιαστικά συμπεράσματα όπως τόνισε ο Φέτελ: «Είναι λάθος να κοιτά κανείς μόνο τους χρόνους γιατί αυτοί εξαρτώνται από το τι δοκιμάζει η κάθε ομάδα. Το σημαντικό για μας είναι η αξιοπιστία του μονοθεσίου. Συμπληρώσαμε στην τελευταία μου μέρα σχεδόν 200 γύρους χωρίς κανένα πρόβλημα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μονοθέσιο».

Σήμερα στη McLaren έχασαν πολύτιμο χρόνο πίστας αλλάζοντας ξανά την υβριδική μηχανή της Renault. Ο Λεκλέρκ είχε μια έξοδο με την Sauber.



Συνολικά οι χρόνοι σήμερα ως τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν: 


Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m17.221ss

1m17.221s

66

2

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m18.590ss

1.369s

74

3

Brendon Hartley

Toro Rosso/Honda

1m18.949ss

1.728s

91

4

Lewis Hamilton

Mercedes

1m19.464ss

2.243s

97

5

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

1m19.667ss

2.446s

61

6

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m20.250ss

3.029s

72

7

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m20.275ss

3.054s

47

8

Charles Leclerc

Sauber/Ferrari

1m20.878ss

3.657s

18

9

Fernando Alonso

McLaren/Renault

-

-

7

10

Carlos Sainz

Renault

-

-

4


Οι δοκιμές ολοκληρώνονται σήμερα. 

ΣΧΟΛΙΑ (7)

George

H McLaren φαίνεται ότι έχει εχθρικό μονοθέσιο για τους κινητήρες. Προβλήματα για τον κινητήρα της Renault στη McLaren, μια χαρά ο κινητήρας της Honda στην Toro Rosso.

Τούρμπο πειραγμένο

Η Williams θσ χτυπήσει φέτος. Και η Mac Laren. Κάτι πειράξανε στο turbo οι Γερμανοί και η mercedes θα προβληματίσει. Ακούγονται φήμες ότι έρχεται το μοτέρ Repco . Η Ferrari έχει πειραγμένο σύστημα ηλεκτρικού kinetic και θα έχει lag στην χρήση του.

Nikos

Αν και μου αρέσει η Ferrari ,κάτι μου λέει ότι .....Ο,τι λάμπει δεν είναι χρυσός...Περισσότερα προβλέπω από την RBR.

Θάνος

Σε πολλές ιστοσελίδες γράφονται διθυραμβικά σχόλια για τη Ferrari, τις δοκιμές κτλ. Όπως και στο ποδόσφαιρο, το πρωτάθλημα ή το Champions League δεν κρίνεται στα φιλικά προετοιμασίας. Μόνο κάποια συμπεράσματα προκύπτουν. 1ον, η Mercedes παίζει κρυφτούλι και επενδύει στην αξιοπιστία, εξ ου και η χρήση περισσότερο σκληρών ελαστικών στις δοκιμές. 2ον, η Ferrari είναι πολύ δυνατή όπως όμως και στις περσινές δοκιμές, η σταθερότητα, η αξιοπιστία και η εξέλιξη στο πρωτάθλημα είναι άλλη κουβέντα. 3ον, η Red Bull είναι δυνατή και αν έχει αξιοπιστία ο κινητήρας Renault θα πάνε καλύτερα από πέρισυ. 4ον, ασυνήθιστα καλή η Torro Rosso με κινητήρες Honda, αλλά ας θυμόμαστε ότι η ομάδα είναι η 2η του group της RB και προφανώς οι επιδόσεις της είναι οριοθετημένες. 5ον, ενδιαφέρουσα θα είναι η όποια επίδοση των Renault και McLaren Renault, ειδικά σε σύγκριση με την RB. H McLaren αντιμετωπίζει θέματα στις δοκιμές και δεν ξέρουμε αν θα τα λύσει. Αν τα λύσει είναι ένα στοίχημα το που θα βρίσκεται σε σχέση με την RB. Συμπεράσματα πάντως δεν μπορούν να εξαχθούν αν δεν αρχίσουν οι αγώνες.

αιντε-αιντε

@Θανος... ποιο σαιτ... οχι ποια γραφουν αυτα που ...φανταζεσαι..ολα λιγο πολυ μιλανε για τους καλυτερους χρονους των φερραρι αλλα μετα απο αυτο μιλανε για τους πολλους γυρους των μερσεντες για την χοντα...μην γραφετε οτι σας κατεβαινει στο κεφαλι ....

young

ο αλονσο στο τελος εκανε 1.16.720 αλλα κατακλεψε στα σικεινς και δεν μετρησαν τον χρονο αυτο...η φερραρι δεν πιανεται φετος ....χρονοι πρωτοι και αξιοπιστια...και η κινητηρες στην σαουμπερ και την χαας δειχνουν οκ.....η χοντα αγνωριστη προς το καλυτερο

ferraristi

ΠΑΡΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mustang

Η νέα πανίσχυρη Shelby GT500 είναι η ισχυρότερη “νόμιμη” Mustang όλων των εποχών αλλά και το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Ford. Είναι παράλληλα και η πιο σοφιστικέ Mustang καθώς συγκεντρώνει προηγμένη τεχνολογία με στόχο την διασκέδαση του οδηγού εντός και εκτός πίστας.

tyres

Γνωρίζουμε πως η χαμηλή τιμή είναι η κυριότερη αιτία για την απόκτηση των μεταχειρισμένων ελαστικών. Έτσι ψάξαμε τα υπέρ και τα κατά της επιλογής αυτής και σας τα παρουσιάζουμε.

proceed

Αλλάζοντας εντελώς ρότα, το νέο Kia Proceed αποκτά ένα αμάξωμα τύπου «Shooting Brake», θέλοντας να συνδυάσει την πρακτικότητα με τον δυναμισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων.

bosch

Η Bosch, εταιρεία πρωτοπόρος στα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αυτοκινήτου και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενίσχυση της οδικής παιδείας των νέων.

ford

Ανακοινώθηκε και επίσημα η παγκόσμια συμμαχία μεταξύ της Volkswagen AG και της Ford Motor Company. Σκοπός της είναι (σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τους) να βοηθήσει τις δύο εταιρείες να ανταγωνίζονται καλύτερα και να καινοτομούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία.