Test: VW Polo 1.0 TSI 115 PS

Test:  VW Polo 1.0 TSI 115 PS

Το VW Polo 6ης γενιάς είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις κορυφαίες επιλογές στη μικρή κατηγορία και εμείς δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα την ισχυρότερη διαθέσιμη έκδοσή του, αυτή με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 115 ίππων.

Την 6η γενιά του VW Polo την υποδεχθήκαμε στη χώρα μας στις αρχές του περασμένου Νοέμβρη, δοκιμάζοντας πρώτα την έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 95 ίππων. Το μικρό γερμανικό μοντέλο κέρδισε τις εντυπώσεις με την ολική του αναβάθμιση σε ασφάλεια, τεχνολογία, ποιότητα και χώρους, με την έκδοση των 95 ίππων του μοτέρ αυτού να προσφέρει πολύ καλή απόδοση και σβέλτες επιδόσεις συνδυάζοντάς τες με χαμηλή για μοτέρ βενζίνης κατανάλωση καυσίμου.

Πλέον, η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου αυτού κινητήρα με τους 115 ίππους της δοκιμής μας έρχεται για να προσφέρει ακόμη καλύτερες επιδόσεις και να τονίσει και το σπορτίφ χαρακτήρα του Polo. Στη χώρα μας, το VW Polo 1.0 TSI 115 PS προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Highline, κοστίζοντας 16.300 ευρώ. Εφόσον επιλεγεί και αυτόματο κιβώτιο (7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη DSG), τότε το κόστος αυξάνεται στα 17.450 ευρώ.

Polo 115 640 (7)

«Golf» σε εμφάνιση-Υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό


Σχεδιαστικά το VW Polo 1.0 TSI 115 PS δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές κινητήρα του Polo και έτσι, το αυτοκίνητο διατηρεί μια αρκετά μοντέρνα σχεδίαση, η οποία ακολουθεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής μάρκας. Οι αυξημένες διαστάσεις του σε σχέση με το παρελθόν (για πρώτη φορά μήκος πάνω από 4,0 μέτρα) και το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι αποκλειστικά 5θυρο, κάνουν το μικρό γερμανικό μοντέλο να δείχνει σαν αυτοκίνητο της αμέσως μεγαλύτερης, μικρομεσαίας κατηγορίας.

Polo 115 640 (2)

 Στο εσωτερικό του Polo η κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής κλέβει τις εντυπώσεις. Έχει γίνει χρήση τόσο σκληρών, όσο και μαλακών στην αφή πλαστικών, που ξεχωρίζουν για το φινίρισμα και τη συναρμογή τους. Σχεδιαστικά, το ταμπλό υιοθετεί μια νέα για την εταιρεία οριζόντια αρχιτεκτονική, τονίζοντας την παρουσία της οθόνης αφής 6,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων πάνω στην κεντρική κονσόλα. Στο πρακτικό κομμάτι, στην καμπίνα των επιβατών του Polo υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ 4 ενήλικες επιβάτες θα μεταφερθούν χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει κορυφαία για την κατηγορία χωρητικότητα 355 λτ., αλλά και αποσπώμενο δάπεδο που μπορεί να χωρίσει τον διαθέσιμο χώρο στα 2.

Polo 115 640 (10)

1.000άρης turbo με γρήγορες επιδόσεις


Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας βενζίνης του Polo έχει ονομαστική απόδοση 115 ίππων στις 5.500 στροφές. Σε σχέση με την έκδοση των 95 ίππων εκτός των +20 PS σε δύναμη, προσφέρει και αυξημένη κατά 2.6 kgm ροπή, φθάνοντας στα 20.4 kgm συνολικά (μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ.). Η λειτουργία του μοτέρ αυτού παραμένει γραμμική, όμως η ευστροφία είναι καλύτερη από αυτή των 95 ίππων και το τράβηγμα πιο πειστικό μέχρι και τις υψηλές στροφές του. Από πλευράς θορύβου, λόγω και της γενικότερης προσεγμένης ηχομόνωσης το μοτέρ δεν προδίδει ότι είναι 3κύλινδρο και μόνο όταν η βελόνα του στροφόμετρου ανέβει ψηλά η χροιά του θα αποκαλύψει και την υπόστασή του.

Στις επιδόσεις, το Polo των 115 ίππων  ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα στον γρήγορο χρόνο των 9,5 sec, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG με το οποίο συνδυαζόταν το μοντέλο της δοκιμής μας αποτελεί μια επιλογή που προάγει την άνεση κατά την οδήγηση, με τη λειτουργία του κιβώτιου να ικανοποιεί εξασφαλίζοντας γρήγορα ανεβάσματα/κατεβάσματα σχέσεων. Στο πεδίο της κατανάλωσης, παρά την έξτρα δύναμη του κινητήρα η μέση τιμή που είδαμε ήταν μόνο 0,7 lt./100 km αυξημένη (6,7 lt/100 km) από ό,τι αυτή της έκδοσης των 95 ίππων.

Polo 115 640 (3) Polo 115 640 (1)

Με οδικά χαρακτηριστικά μεγαλύτερου αυτοκινήτου


Στο δρόμο το VW Polo των 115 ίππων διακρίνεται και πάλι για τον επιτυχημένο συνδυασμό υψηλών επιπέδων άνεσης και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται σε συνδυασμό με την καλορυθμισμένη ανάρτηση και τα πλατύτερα μετατρόχια, έχουν ως αποτέλεσμα το Polo να έχει ένα απόλυτα ασφαλές και στιβαρό πάτημα, την ίδια στιγμή που οι ανωμαλίες του οδοστρώματος αμβλύνονται άκρως αποτελεσματικά και δεν μεταφέρονται στο εσωτερικό.

Μαζί και με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, το Polo στο δρόμο δεν θυμίζει αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, αλλά τα «βάζει» ακόμη και με μοντέλα της μεγαλύτερης μικρομεσαίας κατηγορίας. Σε πιο σπορ αναζητήσεις, το πλαίσιο είναι σε θέση με άνεση να διαχειριστεί την έξτρα δύναμη της έκδοσης αυτής και να προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ευκολία στην αμεσότητα των χειρισμών. Το τιμόνι με τη σειρά του, αποτελεί και αυτό αρωγό του οδηγού έχοντας την αίσθηση και την ακρίβεια που απαιτείται, ενώ παραπάνω από αποτελεσματικά σε απόδοση είναι και τα φρένα.

Polo 115 640 (4)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA


Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 115 PS/5.500 rpm
Ροπή: 20.4 kgm/2.000-3.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
 Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
 Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.5 sec
 Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.8 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 101,9 €
Βάρος: 1.190 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.053/1.751/1.446 mm
Μεταξόνιο: 2.564 mm
Χώρος αποσκευών: 355 lt
Τιμή: 16.300€ (17.450 ευρώ με DSG)

Polo 115 640 (9)

ΣΧΟΛΙΑ (10)

adadad

Και γιατι να μην προτιμησει καποιος το seat ibiza FR DSG με λιγοτερα λεφτα,πιο ομορφο και σπορ,σιγα,επειδη εχει ενα σκαλι κατω χειροτερο ταμπλω.Στα ιδια λεφτα,Fiesta St-Line 125 που τα σπασει σχεδιασκα και οδηγικα,το polo ειναι βαρετοοοοο.

Αυτά βλέπει ο τοκογλύφος Geοrge και κλαίει

VW Polo 1.0 TSI ... πολλά γκάζια, ελάχιστη κατανάλωση, υψηλή ποιότητα κατασκευής και το κυριότερο δεν κινδυνεύεις να καείς ζωντανός! Αα ρε Geοrge κατάθλιψη θα πάθεις τελικά!!

George

Μέχρι τώρα μόνο από γκαζοτενεκέδες έχουν καεί ζωντανοί άνθρωποι. Τα γκάζια πάλι πού τα είδες? 9,5 sec τα 100 τα θεωρείς γκάζια? Την ποιότητα την κρίνεις πριν περάσει το πρώτο καλοκαίρι ή μετά?

Μ.Γ

"VW Polo 1.0 TSI ... πολλά γκάζια..... 115ps στις 5.500rpm "Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.5 sec" "ελάχιστη κατανάλωση....... Μεικτή κατανάλωση: 4.8 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)" HYUNDAI i20 998cc 100ps ΣΤΙΣ 4.500rpm . 0-100 10,8sec. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,4lt/100km (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ.) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. 5 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΑ ΧΛΜ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ-ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ι20 ΔΕΝ ΕΙΝΑI POLO

VG

Ακαταλαβίστικο το σχόλιο σου, από τα νούμερα βγαίνει ότι το χιουντάι είναι πιο αργό από το πόλο κατά 1,2 δευτερόλεπτα και με 0,4 επιπλέον κατανάλωση, και; Διαφώτισε μας.

Μ.Γ

ΤΟ POLO ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ SUPER MINI (B SEGMENT). ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ "πολλα γκαζια-ελαχιστη καταναλωση-υψηλή ποιότητα κατασκευής". ΤΟ """ΤΑΠΕΙΝΟ""" i20 ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ(15,100euro full ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ 15 ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ (ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ i20 998cc ΜΕ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 5 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ POLO) ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΓΟΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ "POLO" NA ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Fan club George Τeslaκια

Ας μας πούνε που θα βρίσκουν βενζινάδικο ανοιχτό μετά το 2023 και ίσως το αγοράσω.

Kwstas

Δεν λες καλύτερα πόσα λίτρα λάδι θα έχουν συμπληρώσει μέχρι τότε? :)

@

Νταξ είπαμε αρπάζουν τα tesla,αλλά εσύ το τερμάτησες!Τον πήγες κατ'ευθείαν στα καντήλια;Αχαχαχαχαχαχαχα!

@ κωστας

Όσα δεν φτάνει η αλεπου, τα κάνει κρεμαστάρια

NiCk

Για τα τωρινά FSI/TSI δεν ξέρω για να εκφράσω γνώμη, αλλά τα FSI/TSI της προηγούμενης δεκαετίας, ήταν σαν τα ιταλικά της δεκαετίας του 90... Κανονικές λαδιέρες!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.

Skoda-KodiaqCoupe

Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Group θα δούμε ένα coupe-SUV μοντέλο, στα πρότυπα προτάσεων όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC-Coupe, με το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί προνόμιο της Skoda και να βασίζεται πάνω στο μεσαίο SUV Kodiaq.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...