Οδηγούμε τη νέα BMW 630GT

Οδηγούμε τη νέα BMW 630GT

Η BMW αιφνιδιάζει με την παρουσίαση ενός αυτοκινήτου Gran Tourismo βασισμένο στη σειρά 5 το οποίο ονομάζει 630GT.

Τις προηγούμενες μέρες κατά τη διάρκεια της πανελλήνιας παρουσίασης της BMW στα Καλάβρυτα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε εκτός από την ολοκαίνουργια BMW X3 και την 630GT. Η προηγούμενη σειρά 5 είχε έκδοση GT η νέα σειρά 5 δε θα έχει. Αντ’ αυτής δημιουργήθηκε η σειρά 6 Gran Turismo. Σύμφωνα με τη BMW η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει την άνεση μεγάλων αποστάσεων ενός πολυτελούς σεντάν με το γοητευτικό στυλ ενός κουπέ.

Ένας συνδυασμός αυξημένης χρήσης αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής έχει μειώσει το βάρος της νέας BMW Σειράς 6 Gran Turismo κατά 150 kg περίπου σε σχέση με την παλιά 5αρα GT. Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αξιολογήσαμε: Ο πίσω άξονας διαθέτει αερανάρτηση με αυτόματο σύστημα ρύθμισης ύψους (βασικός εξοπλισμός).

 Η αερανάρτηση στους δύο άξονες επιτρέπει τη ρύθμιση της απόσταση από το έδαφος μπορεί να αυξηθεί κατά 20 mm μέσω ενός μπουτόν, για χωματόδρομο ή σε μια απότομη κλίση (ράμπα). Μπορεί επίσης να χαμηλώσει κατά 10 mm – είτε με επιλογή, είτε αυτόματα όταν είναι επιλεγμένο το SPORT mode ή η ταχύτητα ξεπεράσει τα 120 km/h. Επίσης η BMW 630GT της δοκιμής μας διέθετε και σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.



 Με μήκος 5.091 mm η νέα BMW Σειρά 6 Gran Turismo είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Το εμπρός τμήμα έχει χαρακτηριστική, εμφάνιση BMW με τους φακούς των στάνταρ προβολέων LED να εκτείνονται κατά μήκος της μάσκας. Κοιτώντας από το πλάι το αυτοκίνητο μαντεύεις το μακρύ μεταξόνιο (3.070 mm) ενώ εντυπωσιάζει η απουσία πλαισίου στα παράθυρα. Τέλος το τρισδιάστατο στυλ των πίσω φώτων προσθέτει μία ακόμα εντυπωσιακή πινελιά.

Φτιαγμένη για να ταξιδεύει


Μπαίνοντας στο εσωτερικό της BMW 630GT αισθάνεσαι αμέσως οικεία. Η εργονομία και η διάταξη δε διαφέρει από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της εταιρείας. Τα όργανα είναι χτισμένα γύρω από τη θέση του οδηγού που εντυπωσιάζει με την ευρυχωρία της. Η υπερυψωμένη θέση βοηθά στην ορατότητα ενώ τα υλικά και η ποιότητα κατασκευής της καμπίνας διαμορφώνουν μία αίσθηση αρχοντιάς. Το πίσω κάθισμα έχει 3 θέσεις κανονικού μεγέθους με άπλετο χώρο για τα πόδια. Καθότι στο ταξίδι ήμασταν 3 συνάδελφοι στο αυτοκίνητο, άδραξα την ευκαιρία να καθίσω για λίγο πίσω, απολαμβάνοντας πραγματικά την μοναδική αίσθηση άνεσης που θυμίζει σαλόνι σπιτιού. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα comfort που διατίθενται προαιρετικά για το πίσω τμήμα επιτρέπουν τη ρύθμιση της γωνίας κλίσης της πλάτης με το πάτημα ενός μπουτόν.

8 12d5

 Το πορτμπαγκάζ ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 610lt. Η διαιρούμενη 40 : 20 : 40 πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται ηλεκτρικά μέσω μπουτόν στο χώρο αποσκευών. Το κάλυμμα αποτελείται από δύο τμήματα, είναι άκαμπτο και αποθηκεύεται σε θάλαμο κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το σύστημα iDrive, μαζί με το touch pad στην κεντρική κονσόλα και το control display. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,5 ιντσών, διαθέτει φωνητικό έλεγχο αλλά και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών. Επίσης υπάρχει Head-Up Display, με επιφάνεια προβολής 70% μεγαλύτερη από πριν.

8 12d2

 Τα συστήματα ενεργητικής της νέας BMW Σειράς 6 Gran Turismo χρησιμοποιούν κάμερα και προαιρετικούς αισθητήρες ραντάρ/υπερήχων για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το όχημα. Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης και πεζού - Collision και Pedestrian Warning – με λειτουργία City Collision Mitigation περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η λίστα προαιρετικών επιλογών προσφέρει βελτιωμένη έκδοση του Active Cruise Control με Stop & Go που λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 0 και 210 km/h. Το Steering & Lane control assistant χρησιμοποιεί τις σημάνσεις του δρόμου και τα προπορευόμενα οχήματα για προσανατολισμό και βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα του. Τα συστήματα Lane Departure και Lane Change Warning, Side Collision Warning και το Evasion Aid αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας βοηθώντας τον οδηγό με τις κατάλληλες διορθωτικές παρεμβάσεις στο τιμόνι. Οι προειδοποιήσεις κυκλοφορίας (Crossing traffic warning), προτεραιότητας (Priority warning), διασταύρωσης (Crossroads warning) και λάθους κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο (Wrong-way warning) συμβάλλουν στην αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων. Τέλος, η BMW Σειρά 6 Gran Turismo διατίθεται κατόπιν παραγγελίας με το στοιχείο Remote Control Parking.

8 12d6

 Το σύστημα ενημέρωσης κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο (Real Time Traffic Information) επισημαίνει το μποτιλιάρισμα. Το On-Street Parking Information βοηθά στην ανεύρεση σημείων στάθμευσης στο πλάι του δρόμου, ενώ η λειτουργία Remote 3D View επιτρέπει στους οδηγούς να βλέπουν live εικόνες του αυτοκινήτου τους και της γύρω περιοχής στο smartphone τους.

Δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας!


Το αυτοκίνητο δοκιμής μας, η 630GT φορούσε τον TwinPower Turbo κινητήρα των 2.0lt απόδοσης 258PS με ροπή 41kgm. Συνδυάζονταν δε με το 8αρι αυτόματο κιβώτιο της ZF. Σε καμία περίπτωση δεν αισθανθήκαμε έλλειψη δύναμης σε κάποιο σημείο. Τουναντίον στον αυτοκινητόδρομο το να κινείσαι σε υψηλές ταχύτητες είναι δεύτερη φύση για το μεγάλο σεντάν της BMW. Στο στενό επαρχιακό ανηφορικό δρόμο από το Διακοφτό ως τα Καλάβρυτα η αερανάρτηση εξαφανίζει λακκούβες, κακοτεχνίες και κλίσεις. Με ένα ελαφρό πάτημα του γκαζιού έρχεται η άμεση απόκριση του κιβωτίου και προσπερνάς χωρίς άγχος. Κάπως έτσι φτάνεις στον προορισμό σου πιο ξεκούραστος απ’ ότι ξεκίνησες δυο ώρες πριν. Όχι δεν υπάρχει κάποιο ψεγάδι στην νέα 630GT. Κάποιους μπορεί να τους ξενίζει το σχήμα, κάποιους άλλους η τιμή. Περί ορέξεως ουδείς λόγος. Επί της ουσίας, τυχεροί όσοι προβληματίζονται για τέτοιες επιλογές.

8 12d4

Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW 630GT

 Κινητήρας: 1998 cc
Ισχύς: 258 PS στις 5.000 - 6500 rpm
Ροπή: 41,0 kgm 1550 – 4400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 6,3 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 8,0 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 152 gr/km
Βάρος: 1.720 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 5091/1.902/1.538 mm
Χώρος αποσκευών: 610lt
Τέλη κυκλοφορίας: 281 €

Τιμή: Από 88.570 Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

ΣΧΟΛΙΑ (19)

αχ καλε ο γιωργακης

Αυτοκινητο ποιημα για πραγματικους αντρες με λεφτα βεβαια.τωρα το αναρχοαπλυτο 40χρονο βλαμμενο που γραφει για ηλεκτρικα ειναι ενας μπουλης που λογο της ασθενιας του τον εχουν οι γονεις τους μαντρωμενο μερα νυχτα στο δωματιο του και απο εκει γραφει και ''πλαθει αρρωστα φαντασιακα σεναρια ηλεκτρικης σαβουρας λαμπαδιασματος με το παραμικρο'' πιθανον θεωρει τον εαυτο του πικατσου.

kelly apto vaggeli

έλα ρε λουλη .... υπερβάλεις....

GT-R

το προτεινα στην πεθερα μου μιας και δεν την γουσταρα ποτε σαν το επομενο αυτοκινητο της...

Για την πεθερά η σίγουρη λύση για να χαιρετίσει

@15:39: Να της πάρεις μεταχείρω Τesla να λαμπαδιάσει σίγουρα!

GT-R

δεν υπαρχετε ρε εδω μεσα χαχαχα,ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!!!

Δωσε τα φωτα σου σανοπωλη

Να μας πει ο τυρεμπορας ο Geοrge ποιο Τesla στατιστικως λαμπαδιαζει πιο ευκολα να το παρεις δωρο στην πεθερα σου....

παντως

καλυτερα το 630 απο καναν ιαπωνικο κουβα.καλα εκανες

BMW=Αχρηστα αυτοκινητα

Έχω X5 του 2014 . προσπαθώ να την πουλήσω σε αξιοπρεπή τιμή και ΔΕΝ την παίρνει κανένας.....Πράγματι όπως τα λέει ο φίλος είναι .Καίει και καίει πολύ. Το ζητούμενο δεν είναι να είσαι πολύ πλούσιος και να μην σε νοιάζει η κατανάλωση. Πλέον ο ανταγωνισμός έχει βγάλει πολυτελή αυτοκίνητα όπως η BMW μου που καίνε τα μισά ! Και πιστέψτε με προτιμώ να τα τρώω σε απολαύσεις και όχι κάθε φορά 150 ευρώ την εβδομάδα σε βενζίνη. Δεν ξαναγοράζω BMW με τίποτα. Τουλάχιστον όσο να καταλάβουν ότι υπάρχει ανταγωνισμός (mercedes-audi)που καίνε τα μισά.....Την πάτησα και γράφω πρώτη φορά για να γλυτώσει κάποιος άλλος.....Δυστυχώς πονάει τους κατόχους BMW σαν εμένα αλλά έτσι είναι....

@

Σε μεγάλα 4Χ4 στο εξωτερικό,αγοράζουμε ΠΑΝΤΑ diesel.Λόγω σχήματος,τετρακίνησης κ βάρους η βενζίνη είναι σκέτη αυτοκτονία.Ενώ με το diesel έχεις και απίστευτα μεγάλη ροπή και οικονομία.Και το πουλάς πανεύκολα.

@

Αυτό που έγραψα παρακάτω για τις bmw(και Cayenne κτλ) των 15 χιλιάδων ισχύει πάντως.Αγοράζοντας μεταχειρ. αμάξι με 15 χιλιάρικα,αλλά αρχικής αξίας 80 χιλιάδων,δεν πήρες αμάξι των 15,αλλά των 80!Ετσι θα συμπεριφέρεται!Και σε κατανάλωση και σε συντήρηση.Απο κεί και πέρα,ένα μεσαίο 1.6άρι bmw(316)σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να καίει περισσότερο από την 330.Γιατί απλά η 330 κινείται ασυγκρίτως πιο άνετα.Αλλα 330 στην Ελλαδα,θα σε λιθοβολίσουν

Dimitris

Εντελώς φιλικά αυτό θα γράψω αλλα απο την στιγμή που έδωσες λεφτά για x5 του 2014 κ μεταχειρισμένη να την πήρες έδωσες το λιγότερο 60000 οποτε η έδωσες το κομπόδεμα μιας ζωής και μετά ξεφραγκιαστηκες και δεν μπορείς να συντηρήσεις ούτε 1600αρι η κάτι δεν μας λες καλα.αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις και να συντηρήσεις την x5 έχεις τεστάρει εσυ ο ίδιος τα αντίστοιχα Audi και merc που γράφεις η το λες βάση εργαστηριακών μετρήσεων.αν θες πραγματικά κάτι που να καίει λιγότερο απο την x5 σου τότε έπρεπε να στραφείς σε Lexus.

Παπαρια υπερτιμημένα....

άλλη μία μαούνα-καταβόθρα βενζίνης.....100.000 ευρώ....τόσα της λείπουν - Η BMW ξεπεράστηκε από τον ανταγωνισμό αλλά δεν λέει να το καταλάβει η ίδια...

Γιαπωνεζοτσολιάς

Nαι, αλλά τα BMW δεν λαμπαδιάζουν σαν τα Tesla!

γερμανοΜΠΑΖΟτσολιας

έχουμι δυου τετια στου χουριο για τσγεναν οι γιδς ... καλου πουλυ καλου ξγενηστρα.... του λεει και ο κτηνιατρς

Πολύ προχώ σας βρίσκω εκεί στο χωριό

@13:31: Pε φίλε... έχετε Tesla για να γεννάνε οι γίδες;

γερμανοΜΠΑΖΟτσολιας @14.51

Και που να δεις τι έχουμε για κοτέτσι!!! Tο Tesla Model X!

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Έχεις απόλυτο δίκιο. Ποια tesla ? Επειδή έχουμε ένα βλαμμένο εδώ και γράφει χαζομάρες? Όμως τα BMW καίνε πολύ ...πάρα πολύ... σε σημείο που είναι ασύμφορα....το ξέρουν πια όλοι....

@

Για το κοινό που προορίζονται,καίνε στο μέσο όρο.Εξάλλου,αυτός που θα δωσει 50-80-100 χιλιάδες,το τελευταίο που θα κοιτάξει είναι η κατανάλωση.Βολέψου τωρα εσύ με κάνα 1200άρι και κάνε χαρούλες οτι είναι οικονομικό.Υ.Γ.Αν αναφέρεσαι σε φτωχομπινέδες που είχαν το πολύ 12-15 χιλιάδες για αμάξι και αντί για καινουριο yaris(τυχαία επιλογή) αγόρασαν μεταχείρω bmw για να το παίζουν μουράκλες,αυτοί ας τραβάνε τα μαλιά τους τώρα.

Dimitris

Γενικότητες να Χαμέ να λέγαμε αν εισαι πάνω απο 65 χρόνων σε δικαιολογώ αν οχι καλύτερα μην λες πράγματα που λένε οι μπαμπάδες μας που ειναι Φούλ στερεότυπα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ricciardo-monaco

Τι κι αν από τον 29 γύρο ο Daniel Ricciardo είχε χάσει μέρος της ισχύος της υβριδικής μηχανής του; Οδηγώντας με μαεστρία, διαχειρίστηκε το πρόβλημα αυτό αλλά και την φθορά των ελαστικών του, πανηγυρίζοντας μία πανάξια νίκη στους δρόμους του Μονακό!

Model-3-crash-1000

Άδοξο τέλος φαίνεται ότι πήρε το μεγάλο ταξίδι ενός Tesla Model 3 και του οδηγού του στην Ευρώπη, αφού ευρισκόμενο στη χώρα μας και λίγο πιο έξω από την Φλώρινα, το αυτοκίνητο προσέκρουσε με ταχύτητα στις μπαριέρες με το Autopilot σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

formula-monaco_main01

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, στο Μονακό συρρέει μεγάλο μέρος της πλουτοκρατίας του πλανήτη και κυρίως της Ευρώπης. Το θρυλικό Grand Prix του Μονακό, που διεξάγεται στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου, εκτός από το αγωνιστικό ενδιαφέρον - που φέτος είναι ιδιαίτερα έντονο – γίνεται και μία άτυπη κόντρα, πλούτου, χλιδής και… καμπύλης.

16
newskoda

Την θέση της στη μικρομεσαία κατηγορία θα προσπαθήσει να ισχυροποιήσει η Skoda, καθώς μέσα στην επόμενη χρονιά θα λανσάρει ένα νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Rapid Spaceback.

ricciardo-monaco18

H απόλυτη κυριαρχία του Daniel Ricciardo στους δρόμους του πριγκιπάτου συνεχίστηκε! Μετά το 3 στα 3 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Αυστραλός έκανε το 3 στα 3 και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων.