Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Νέος 1.300άρης turbo από τις Renault-Nissan & Mercedes
Νέος 1.300άρης turbo από τις Renault-Nissan & Mercedes
H Renault αποκάλυψε έναν νέο άμεσου ψεκασμού turbo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Nissan και τη Daimler (Mercedes), ενώ θα προσφερθεί σε 3 εκδόσεις ισχύος από 115 έως και 160 ίππους.
Ο νέος κινητήρας θα ξεκινήσει τη διάθεση του στα νέα Renault Scenic και Grand Scenic, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Αναμένεται να τον δούμε στο μέλλον και σε μοντέλα της Nissan αλλά και της Daimler.
Από πλευράς ισχύος, στην περίπτωση των μοντέλων της Renault το νέο μοτέρ θα προσφερθεί σε εκδόσεις 115, 140 και 160 ίππων, σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή το 7τάχυτο αυτόματο EDC για τα 140 και 160 άλογα.
Η ροπή είναι 220 Nm (στις 1.500 σ.α.λ.) για τους 115 ίππους, 240 Nm (στις 1.600 σ.α.λ.) για τους 140 ίππους, αλλά και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. για τα 160 άλογα (270 Nm/1.800 σ.α.λ. στην έκδοση με το κιβώτιο EDC). Στα χαρακτηριστικά του, το νέο μοτέρ διαθέτει ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας που προέρχεται από το κορυφαίο Nissan GT-R, υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά και ειδική σχεδίαση για το θάλαμο καύσεων, που βελτιώνει την αναλογία αέρα/καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Renault, ο νέος κινητήρας προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά και πιο γραμμική απόδοση της ροπής στις υψηλές στροφές, αυξάνοντας την οδηγική άνεση και προσφέροντας καλύτερη απόκριση συνολικά στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.
Η ροπή είναι 220 Nm (στις 1.500 σ.α.λ.) για τους 115 ίππους, 240 Nm (στις 1.600 σ.α.λ.) για τους 140 ίππους, αλλά και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. για τα 160 άλογα (270 Nm/1.800 σ.α.λ. στην έκδοση με το κιβώτιο EDC). Στα χαρακτηριστικά του, το νέο μοτέρ διαθέτει ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας που προέρχεται από το κορυφαίο Nissan GT-R, υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού, αλλά και ειδική σχεδίαση για το θάλαμο καύσεων, που βελτιώνει την αναλογία αέρα/καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Renault, ο νέος κινητήρας προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά και πιο γραμμική απόδοση της ροπής στις υψηλές στροφές, αυξάνοντας την οδηγική άνεση και προσφέροντας καλύτερη απόκριση συνολικά στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα