Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ετοιμάζεται η 2η γενιά του Toyota GT 86
Ετοιμάζεται η 2η γενιά του Toyota GT 86
Η Toyota κάνει την έκπληξη και ετοιμάζεται να παρουσιάσει στο Tokyo Motor Show στα τέλη του μήνα το πρωτότυπο GR HV Sports, το οποίο είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει τον αντικαταστάτη του πισωκινητού κουπέ GT 86 ή ακόμα και τον προπομπό της πρώτης cabrio εκδοχής του.
Το ιαπωνικό πρωτότυπο διαθέτει ένα αμάξωμα το οποίο διατηρεί πολλά κοινά με αυτό του τωρινού GT 86 , αλλάζει εντελώς όμως τα δύο άκρα του. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα έχει διαφοροποιηθεί η σχεδίαση του καπό και έχουν προστεθεί δύο νέες εισαγωγές, υπάρχει μια νέα μάσκα και προφυλακτήρας, ενώ εντελώς νέα είναι τα LED φώτα που παραπέμπουν στο αγωνιστικό πρωτότυπο TS050 Hybrid της Toyota.
Στο πλάι, ξεχωρίζουν οι τροχοί με σχεδίαση που θυμίζει αυτών του αγωνιστικού πρωτότυπου, ενώ η αεροτομή στο πίσω μέρος εμπνέεται και αυτή από το TS050.
Στα χαρακτηριστικά του GR HV Sports εντάσσεται και η τύπου targa αφαιρούμενη οροφή, που δεν αποκλείεται να μας οδηγήσει στο πρώτο GT 86 κάμπριο της ιστορίας, ενώ στην όλη πολύ δυναμική εμφάνιση το ρόλο της παίζει και η ματ μαύρη βαφή του αμαξώματος. Η Toyota τονίζει ότι για την κίνηση του πρωτότυπου υπάρχει το υβριδικό σύστημα THS-R που έχει πολλά κοινά με αυτό του αγωνιστικού TS050. Επίσης, η εταιρεία ανακοινώνει ότι η τοποθέτηση των μπαταριών έχει γίνει στο κέντρο του αυτοκινήτου, για βέλτιστη δυνατή κατανομή του βάρους.
Στα χαρακτηριστικά του GR HV Sports εντάσσεται και η τύπου targa αφαιρούμενη οροφή, που δεν αποκλείεται να μας οδηγήσει στο πρώτο GT 86 κάμπριο της ιστορίας, ενώ στην όλη πολύ δυναμική εμφάνιση το ρόλο της παίζει και η ματ μαύρη βαφή του αμαξώματος. Η Toyota τονίζει ότι για την κίνηση του πρωτότυπου υπάρχει το υβριδικό σύστημα THS-R που έχει πολλά κοινά με αυτό του αγωνιστικού TS050. Επίσης, η εταιρεία ανακοινώνει ότι η τοποθέτηση των μπαταριών έχει γίνει στο κέντρο του αυτοκινήτου, για βέλτιστη δυνατή κατανομή του βάρους.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το κουμπί της μίζας που βρίσκεται πάνω στον επιλογέα του κιβωτίου και αποκαλύπτεται σηκώνοντας ένα κόκκινο καπάκι, δίνοντας και εδώ μια αίσθηση από αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το κιβώτιο είναι μεν αυτόματο, όμως μέσω του ίδιου επιλογέα ο οδηγός μπορεί να το χρησιμοποιήσει και ως χειροκίνητο, έχοντας στη διάθεσή του 6 σχέσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα