Ντεμπούτο για την ανανεωμένη Ford Mustang

Ντεμπούτο για την ανανεωμένη Ford Mustang

Μετά την παρουσίαση του μοντέλου στην Αμερική, η ανανεωμένη Ford Mustang κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η Ford αποκάλυψε πριν λίγο τα χαρακτηριστικά και ορισμένες ακόμη λεπτομέρειες για την ανανεωμένη Mustang, που θα δούμε στην ευρωπαϊκή αγορά τους επόμενους μήνες. Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζουν και πάλι τα ίδια μηχανικά σύνολα βενζίνης, αλλά με ορισμένες αλλαγές στην ιπποδύναμη. Έτσι, ο «μικρός» 2,3 EcoBoost ρίχνει την ισχύ του-λόγω προδιαγραφών Euro6-στα 290 άλογα (από 320) και ο θηριώδης ατμοσφαιρικός 5λιτρος V8 ανεβαίνει στους 450 ίππους από 420 που ήταν μέχρι πρότινος. Η Ford υποστηρίζει ότι οι επιδόσεις της «βασικής» Mustang δεν έχουν επηρεαστεί αρνητικά, στην περίπτωση που το μοτέρ συνδυαστεί με το προαιρετικό νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας και βλέπουμε πλέον στην γκάμα του μοντέλου (αναβαθμισμένο είναι επίσης και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Αλλαγές εντοπίζονται και στο set up της ανάρτησης, με στόχο την καλύτερη οδική συμπεριφορά, στο σύστημα της εξάτμισης όπου έχει τοποθετηθεί και ειδικό Mode για μείωση του θορύβου και στο τιμόνι για καλύτερη αίσθηση. Ford-Mustang_GT_EU-Version-2018-1600-09
Ford-Mustang_Convertible_EU-Version-2018-1600-06 Σε αισθητικό επίπεδο υπάρχουν μικρές αλλαγές σε προφυλακτήρες & φωτιστικά σώματα, ζάντες αλουμινίου και άλλα. Εσωτερικά έχουμε τη νέα επένδυση από ανθρακονήματα για το ταμπλό και το κουμπί αλλαγής ταχυτήτων και τα έδρανα από Alcantara με επίσης ένθετα επένδυσης πόρτας από το ίδιο υλικό. Μια νέα ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών δεσπόζει και θα παρέχει όλες τις πληροφορίες που θα μπορούσατε να ζητήσετε, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων ακόμη και αντικλεπτική προστασία. Τέλος, αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός του μοντέλου με νέα συστήματα για αυτόματο φρενάρισμα, ημι-αυτόνομη οδήγηση κα.

ΣΧΟΛΙΑ (26)

George

Τίτλος χθεσινού άρθρου του ΠΘ που είναι ακόμη αναρτημένο στη στήλη Οικονομία. "ΔΝΤ: Το τέλος της εποχής του πετρελαίου δεν είναι πολύ μακριά".

Ναι αλλά

Οχι και της βενζίνης ή των Μ.Ε.Κ!!!Εσύ κάνεις για Συριζουπουργός τελικά.

George

Αν εννοείς συνθετικά καύσιμα με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, ναι, θα υπάρχουν σε μικρή κλίμακα γιατί θα φτιάχνονται από την περίσσεια ενέργειας των ΑΠΕ, που αντί να την σπαταλούν όταν θα έχουν γεμίσει τα αντλησιοταμιευτικά και οι μπαταρίες, θα την μετατρέπουν σε υγρό καύσιμο, χρησιμοποιώντας υδρογόνο από τη διάσπαση νερού και CO2 από την ατμόσφαιρα, και θα αποθηκεύεται για να χρησιμοποιηθεί σε ΜΕΚ γεννήτριες σε περιπτώσεις μη επάρκειας των προηγούμενων ή για καύση σε συσκευές παραγωγής θερμότητας (υψηλής θερμοκρασίας). Η βενζίνη όμως από τι ακριβώς θα φτιάχνεται, εξήγησέ μου σε παρακακαλώ εξυπνάκια μου, μετά το τέλος της εποχής του πετρελαίου?

Οκ

Ζητω η βενζινη λοιπον!

Petrolhead

Να στο πω απλά....ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ, ρε εμμονικέ πρασινοθολοκουλτουριάρη. Κάνε κήρυγμα στο σπίτι σου και στους φίλους σου, ρε βλαμμένο!

Κατοχος bmw m6

Τωρα ξυπνησανε στο αμερικα εχω 507 ιππους απο το 2005, ισως σε μια πενταετια να κατασκευασουν μοτερ 5λιτρα που να αποδιδουν πανω απο 500 ιππους, καλυνηχτα Αμερικα.

George

Ξέρεις, το 1987 από 1500 κυβικά έβγαζαν 1000+ άλογα στη F1. Εντάξει οι Αμερικάνοι που δεν τους νοιάζει γιατί δεν πληρώνουν φόρους με τα κυβικά κι έχουν φθηνή βενζίνη, αλλά πήρε 30 χρόνια στους Γερμανούς να φτάσουν ένα κλάσμα μόνο από αυτό σε αυτοκίνητο παραγωγής? Δεν είναι για να καμαρώνουν κιόλας. Σε μια πενταετία πάντως όποιος αγοράζει "λίτρα" θα είναι απλώς ηλίθιος. Οι Αμερικάνοι βγάζουν ήδη 700 άλογα από 0 λίτρα. Οι Γερμανοί θα ανακαλύψουν ξαφνικά όταν ξυπνήσουν κάποια στιγμή, ότι αυτό που εξέλισσαν τα τελευταία χρόνια, είναι ήδη πεθαμένο. Κανένα R&D δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες εσωτερικής καύσης και αυτοί που θα βγουν τα επόμενα χρόνια είναι σχεδιασμένοι "χθες".

Κατοχος bmw m6

Φιλε μου μιλαμε για αυτοκινητα παραγωγης οχι για F1, δεν χρειαζονται αναλυσεις επι αναλυσεων για να καταλαβεις ποιος κατασκευαζει τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα, μια απλη αναζητηση στο διαδικτυο θα σου λυσει την απορια πρωτη δε εξαγωγη αυτοκινητων ειναι η γερμανια δευτερη ειναι η ιαπωνια και τριτη η αμερικη.

George

Ωραία λοιπόν. Αφού μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής, ποιος ο λόγος να συσχετίζεις λίτρα με ιπποδύναμη αφού, ειδικά στην Αμερική, κανείς δεν σε εμποδίζει να βγάλεις τους ίππους που θέλεις από όσα κυβικά θέλεις? Αντί ο Αμερικάνος να έχει ένα δίλιτρο με 10 τουρμπο για να βγάλει στις 12.000 στροφές 500 ζορισμένα άλογα, έχει απλώς ένα 5λιτρο V8, που δουλεύει χαλαρά, ξεκούραστα και ήσυχα στις 6000 στροφές χωρίς να φτερνίζεται κάθε τρεις και λίγο για να κάνει το ίδιο πράγμα. Όσο για το "σκανδαλάκι εξαπάτησης", λύθηκε με ένα απλό software update κι όλοι έμειναν ευχαριστημένοι. Πράγμα που δεν θα λύσουν οι Γερμανοί στα εκατομμύρια diesel που ανακαλούν για το σκάνδαλο του αιώνα, που μάλιστα θα υπάρχουν ποινές για τους πολίτες που δεν θα πάνε τα αυτοκίνητά τους για το υποχρεωτικό αυτό service, το οποίο θα τους κατεβάσει την ιπποδύναμη για την οποία έχουν πληρώσει χωρίς να πάρουν καμία αποζημίωση, ούτε θα έχουν δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος το οποίο δεν πληροί τις προδιαγραφές με τις οποίες πουλήθηκε. Κι αυτό φυσικά, το ανέχεται η δημοκρατική Γερμανία και η δημοκρατική Ευρώπη. Μιλάμε για μεγάλη συμμορία. Αλλά τους πάει τρένο ο Elon. Μέχρι να βγάλουν αξιοπρεπή ηλεκτρικά οι Γερμανοί, ο Elon θα έχει πάει στον Άρη, θα έχει γυρίσει και θα προλάβει να φτιάξει και τούνελ κάτω από όλη τη Γερμανία. Η Αμερική σήμερα είναι η Tesla, η Apple, η Google, η NASA, τα όπλα κλπ. Οι Γερμανοί δεν είναι πουθενά σε όλα αυτά. Πάρε χαμπάρι ότι τον πλανήτη θα τον κυβερνάνε για πολλά χρόνια ακόμη και αυτοί που θα τους διαδεχθούν είναι οι Κινέζοι και όχι οι Γερμανοί.

...Χαλαρα

Εχει 5λίτρα και βγάζει 500 χαλαρούς ίππους με ανάλογους χαλαρούς ρύπους και ανάλογη χαλαρη κατανάλωση!Πές μας τα όλα,στο χαλαρό πάντα!Ορνιο!!!

George

@Κατοχος bmw m6. Αγαπητέ, μιλάς για μια αγορά με παγκόσμια ανάπτυξη 1%-2% (ακόμη) κι εγώ μιλάω για μια αγορά με παγκόσμια ανάπτυξη σχεδόν 100%, που χωρίς να χρειαστεί να επιταχύνει άλλο τους ρυθμούς, σε έξι μόλις χρόνια μπορεί να φτάσει στο 64% μερίδιο αγοράς από το 1% σήμερα, παίρνοντας το μεγάλο κομμάτι της πίτας από τα συμβατικά. Όπως έγραψα και πιο κάτω, το παγκόσμιο σχεδόν-μονοπώλιο Kodak, με ρεκόρ κερδών το 2000, εξαφανίστηκε σε χρόνο dt. Δεν έχει καμία σημασία λοιπόν η θέση που βρίσκεται κάποιος σε μια αγορά που αλλάζει τεχνολογία και δεν του διασφαλίζει τίποτα μελλοντικά. Δεν λέω ότι δεν θα τα καταφέρουν, αλλά ότι ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος, με εκατοντάδες άλλες εταιρίες, ακόμη και startup να καραδοκούν. Κι όταν λέω startup, μερικές από αυτές έχουν την στήριξη ή και τη συμμετοχή της Κινεζικής κυβέρνησης, για να καταλάβεις για τι μιλάω. Και άλλες, Αμερικανούς μετόχους με πολύ γεμάτες τσέπες, αν με πιάνεις. Το ότι οι Γερμανοί είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας είναι κι ο λόγος που ασχολούμαι με αυτούς και όχι με Άγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους, Ισπανούς και Ιταλούς. Οι Ιάπωνες είναι ειδική περίπτωση και πραγματικά δεν γνωρίζω σε τι φάση είναι και τι σχέδια έχουν αλλά κι αυτοί πρέπει να βιαστούν γιατί οι Κινέζοι θα τους φάνε λάχανο. H Nissan τους δείχνει το δρόμο αλλά δεν είναι αρκετή.

George

@09:04 Ακόμη και διπλάσια κατανάλωση να είχαν οι 500 "αμερικάνικοι" ίπποι, θα πλήρωναν λιγότερα για καύσιμα από τους Ευρωπαίους. Κι επειδή όλα έχουν να κάνουν με οικονομικά που εσύ δεν καταλαβαίνεις, αυτός είναι ο λόγος που θα εξαφανιστούν τα συμβατικά και όχι η οικολογία που έτυχε να βολεύει τη δεδομένη στιγμή.

ΓΙΩΡΓΟΣ

George εισαι κατοχος 5λιτρου αμερικανικου V8 ? η το εχεις σε αφισα ? γιατι απο τα λεγομενα σου σε κοβω να εχεις το πολυ 1000 - 1200 κυβικα.

George

@Κατοχος bmw m6 Αγαπητέ, επειδή δεν πέρασε το αναλυτικό σχόλιό μου, θα σου πω περιληπτικά ότι συγκρίνεις μια αγορά του 1% παγκόσμιας ανάπτυξης (με αρνητικές προοπτικές) με μια αγορά του σχεδόν 100% παγκόσμιας ανάπτυξης. Που θα έβαζες τα λεφτά σου?

@

Μαλιστα!Θαυμάστε "μυαλά" που έχουμε στο Ελλαδιστάν..Οι 500 αμερικάνικοι ίπποι καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο!!!Που το διάβασες αυτο ρε μεγάλε;Ο μέσος όρος κατανάλωσης στην Αμερική είναι πολύ πάνω από 25λίτρα,όταν στην Ευρώπη δεν ξεπερνά τα 10!!!!Οοοοορνιο λέμε!

George

@12:38 Εκτός από σκράπας στα μαθηματικά και στα οικονομικά, έχεις σοβαρό πρόβλημα στο να κάνεις απλή ανάγνωση κειμένου. Πού ακριβώς έγραψα ότι καταναλώνουν λιγότερο? Και ποιος σου ήρθε αυτό για τους μέσους όρους όταν μέχρι τώρα συγκρίναμε ίσα πράγματα δηλαδή αυτοκίνητα με 500 ίππους? Έχεις ξεφύγει. Ξεκίνα φροντιστήρια ΑΜΕΣΑ, σε όλα τα μαθήματα, ξεκινώντας από μαθήματα 2ας Δημοτικού.

@Αλτεκλανιάρης George

Γιατί συγκρίνεις συνεχώς την F1 με τα συμβατικά Γερμανικά αυτοκίνητα;Μήπως ολοι οι άλλοι χρησιμοποιούσαν την τεχνολογία της,εκτός απ' τους Γερμανούς;Οι πρώην σου(οι ιταλοί ντε!)γιατί δεν έβγαζαν 1500άρες ferrari με 1000 ή έστω και 500ίππους ίππους(πάλι happy θα είμασταν!);Μπεεεεεεεε όρνιο!Είσαι μαζόχας τελικά!Ή βλακάκος!Τα πετάς αβιαστα,χωρίς δεύτερη σκέψη..Και λές οτι οι Αμερικάνοι βγάζουν ήδη 700άλογα από 0λίτρα!Χαχαχαχα!Περαστικά σου!Ποιοι Αμερικάνοι;Μόνο ο γνωστός ένας!Οχι οι Αμερικάνοι!Αυτοί έχουν μαύρα μεσάνυχτα,πιο μαύρα και από τις θάλασσες των συριζανέλ!Μόνο Ενας λοιπόν!(και τα 700 άλογα δεν είναι και πολύ σίγουρα-μη ξεχνάμε το "σκανδαλάκι" εξαπάτησης,το οποίο πέρασε στο πολύ ντούκου..για κάποιους λόγους!)Αλλά οταν είσαι σανοφάγος που να τα καταλάβεις αυτά!Γι'αυτό σε δουλεύουν όλοι!

George

Έχει ηλεκτρικό αναπτήρα για τα τσιγάρα που με ένα πανελάκι και μια ανεμογεννητρια σου φτάνει δεν σου φτάνει για ένα πακέτο μάλμπορο

@George

Ετσι Γιωργάκη..Μούγκα τώρα!Αυτή ειναι η Αμερικη σου!Αν πραγματοποιηθούν ολ'αυτα που μας υπόσχεσαι,αυτοί θα εξαφανιστούν πρώτοι!Οχι οι Γερμανοί!ΞΥΠΝΑ!!!Είσαι τόοοσο μα τόσο κολλημένος που έγινες περίγελος εδώ μέσα!Καραγκιοζάκο..

George

Καραγκιόζαρος είσαι και φαίνεσαι γιατί έχω πει ότι όσοι δεν έχουν στη γκάμα τους 2-3 ηλεκτρικά μοντέλα στα επόμενα 2-3 χρόνια θα εξαφανιστούν. Εννοείται ότι τα 2-3 μοντέλα είναι η βάση, για μικρές εταιρίες. Οι μεγάλες πρέπει να έχουν από 5 και πάνω. Και δε μιλάω για παραγωγές των 10.000 αλλά για αντίστοιχες με τα συμβατικά. Μέχρι να τα βγάλουν οι φίλοι σου οι Γερμανοί, ο Musk θα έχει πάει στον Άρη και θα έχει ξαναγυρίσει. Ρούφα το αυγό σου τώρα μπούλη κι άντε για νάνι.

Αλτεμπανιάρη

Κάτι μου λέει οτι το Αμερικάνικο χαστούκι που θα φάς σε 2-3 χρόνια(ελπίζω βέβαια να μην τα κάνεις 15 !)θα είναι πολύ ισχυρότερο από το ιταλικό(Για τα 17 νέα μοντέλα ντε!Ναί,ναι της Α.R...που τα έτρεμαν οι γερμανοί!!!Σχεδόν εφυγε το '17 και ακόμα ερχονται!)Χαχαχαχα!!!

@Αλτεμπανιάρης

Κάνα σχολιάκι για τον θεϊκό 5λιτρο V8 με τα... 450 άλογα(κρίμα που δεν γράφει επιδόσεις-κατανάλωση και ρύπους!) δεν έκανες όμως...Να βγάζεις τη μαούνα στο δρόμο και να σε κερνάνε τσάι ολοι οι καγκουρέικοι Γερμανο-Ιαπωνο-Γαλλικοι κουβάδες!Με πολύ κάτω απο τα μισά κυβικά/ρύπους/κατανάλωση..

George

@21:28 Αν θέλεις να το καγκουρέψεις το συγκεκριμένο δεν θα το πιάνει κανένα από αυτά που αναφέρεις. Αλλά δεν έχει καμία σημασία. Σε λίγο καιρό θα είναι όλα ηλεκτρικά. Όσοι δεν είναι έτοιμοι θα πεθάνουν. Ολόκληρη Kodak, που υπάλληλός της εφηύρε την ψηφιακή φωτογραφία το 1975, και με κέρδη ρεκόρ το 2000, κατάφερε μέσα σε 4 χρόνια να πάρει την κάτω βόλτα και σε άλλα 8 να χρεωκοπήσει. Το 1989 που είχε τελειοποιήσει την DSLR κάμερα, η Kodak δεν ήθελε να την προωθήσει στην αγορά γιατί θεωρούσε ότι θα καννιβάλιζε τα φιλμ της. Και φυσικά την πρόλαβαν άλλοι. Τέτοια μεγάλα μυαλά μιλάμε οι Γερμανοί.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκίνητο, όχι τα γαλλο-ιταλο-ισπανο-τσεχο-γερμανο-κορεατο-ιαπωνικά playmobil

????

Γιώωωωργοοο?Που κρύφτηκες καλέ?

George ριξε σχόλιο

5λιτρος V8 με ...450 ίππους!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kiasportage1000

To μικρομεσαίο SUV της Kia αναβαθμίζεται συνολικά και αποκτά νέα μηχανικά σύνολα. Ας γνωρίσουμε το ανανεωμένο Sportage.

SKODA_FABIA_CUP_EDITION_1

Η Skoda γιορτάζει την επί τρία συνεχή χρόνια κυριαρχία της Fabia R5 στην WRC 2 κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και προσφέρει την Fabia Cup Edition.

hyundai-ix35-fuel-cell-1

Οι διαφημιστές θεωρούν ότι έχουν πετύχει το στόχο τους αν τα μηνύματά τους προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη για την κορεατική εταιρεία.

Nissan-Leaf

Το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Leaf βρίσκεται ήδη στη χώρα μας στην πρώτη στατική παρουσίασή του εντός των τειχών. Πρόκειται για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.


venzini2

Αναζητάτε πρατήριο καυσίμων; Αναζητάτε τα οικονομικότερα καύσιμα; Οπου και να βρίσκεστε δείτε τα πρατήρια καυσίμων που υπάρχουν γύρω σας, τις τιμές των καυσίμων που πουλάνε και πλοηγηθείτε σε αυτά εύκολα και ΔΩΡΕΑΝ...

Niva2-next-640

Η Lada υπό τη σκέπη πλέον της Renault-Nissan ετοιμάζει τη νέα γενιά του Niva και πλέον, νέες πληροφορίες από τη Ρωσία μας δίνουν πολλά στοιχεία για το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο.