Τest: Citroen C4 Cactus Grip Control

Τest: Citroen C4 Cactus Grip Control

To δημοφιλές γαλλικό crossover αποκτά σύστημα Grip Control και αυξάνει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.600άρη ντίζελ και τους 100 ίππους.

Το Citroen C4 Cactus
δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Με πλεονεκτήματα όπως η οικονομική γκάμα κινητήρων αλλά και ο μοναδικός σχεδιαστικός του χαρακτήρας, το γαλλικό μοντέλο αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των crossover. H ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση του συνεχίζεται και στο εσωτερικό του. Εκεί θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 επιβάτες και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο ψηφιακές οθόνες (η μια από αυτές χρησιμοποιείται αντί του συμβατικού πίνακα οργάνων). Επίσης παρατηρούνται ορισμένες ιδιαιτερότητες όπως το άνοιγμα το πίσω παραθύρων που γίνεται με μεντεσέ, η μονοκόμματη πλάτη του πίσω καθίσματος και άλλα. Citroen-C4_Cactus640ae12
H έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 BlueHDi των 100 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και σύστημα Grip Control (προσφέρεται επίσης στάνταρ και στην έκδοση με τον 1.200άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα 110PS). Το σύστημα Grip Control ελέγχει και προσαρμόζει την περιστροφή των μπροστινών τροχών του αυτοκινήτου, ανάλογα με το τερέν που επιθυμεί να κινηθεί ο οδηγός (Standard, Sand, Off Road, Snow, ESP off). Παράλληλα οι δυνατότητες του αυτοκινήτου ενισχύονται από τα ελαστικά Mud & Snow. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς το C4 Cactus ξεδιπλώνει το ταλέντο του με την άνεση που προσφέρει, η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της γαλλικής σχολής. Αν και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά αυξημένες, το αυτοκίνητο παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας και δε θα προβληματίσει. Eπίσης, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας το Grip Control έδειξε να λειτουργεί αποτελεσματικά καθώς σε εκτός δρόμου τμήματα υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την πρόσφυση των κινητήριων τροχών. Θετικά σχόλια αποσπά και το 8βάλβιδο πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 100 ίππων & 254 Nm ροπής που έχει αρκετή δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και κρατά την κατανάλωση σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Η Citroen σχεδίασε ένα πακέτο προωθητικών ενεργειών για το C4 Cactus. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προβλέπει τιμή από 13.990 ευρώ και όφελος εξοπλισμού έως 1.900 ευρώ ανάλογα με την έκδοση. Το όφελος εξοπλισμού ανάλογα με την έκδοση αναφέρεται στις εκδόσεις FEEL με Grip Control 100 BlueHDi & 110 PureTech Turbo και περιλαμβάνει: Δώρο το Navigation, Δώρο κάμερα οπισθοπορείας, Grip Control και Ζάντες αλουμινίου 17'' Cross Bi-ton.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 100 PS/3750 rpm
Ροπή: 25.9 kgm/1750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9.3 sec
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Μεικτή κατανάλωση (δοκιμής): 5,9 l/100 km
Εκπομπές CO2: 100 gr/km
Βάρος: 1.020 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.157/1.729/1.530 mm
Χώρος αποσκευών: 358 lt
Τιμή: από 13.990€

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

GTR_Anoigma

Τι κι αν έχει συμπληρώσει μια δεκαετία παρουσίας; Το GT-R γεννήθηκε για να κατατροπώσει την 911, και αυτό ακριβώς κάνει μέχρι σήμερα, με τη μόνη διαφορά πως πλέον δεν κυκλοφορεί με αθλητική φόρμα αλλά με casual κουστούμι.

10
ferrari

Ένα όνομα που έχει γράψει τη δική του ιστορία στην αυτοκίνηση, αυτό της Testarossa φαίνεται ότι σχεδιάζει να επαναφέρει η Ferrari, «προικίζοντας» έτσι ένα νέο supercar που ετοιμάζει.

190130150434_VolvoConcept40_2

Μοντέλα μικρότερα από τη Σειρά 40 σκοπεύει να εξελίξει η Volvo προκειμένου να συνεχίσει  την ανοδική πορεία της και να μπει για μία ακόμα φορά σφήνα στον γερμανικό ανταγωνισμό.

190517135640_Citigo-e-iV

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Škoda θα είναι το νέο Citigo-e i, σκίτσο του οποίου έδωσε στη δημοσιότητα χθες η τσέχικη εταιρεία, μαζί με την είδηση ότι θα παρουσιαστεί επισήμως σε λίγες ημέρες, στις 23 Μαΐου.

1