Tα διαμάντια της Porsche

Tα διαμάντια της Porsche

Η καρδιά της Porsche χτυπάει στο Ζούφενχαουζεν, κοντά στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Εκεί ήταν το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας, όπου συναρμολογήθηκε η πρώτη 911 το 1963. Δίπλα σε αυτό το ιστορικό εργοστάσιο βρίσκεται το μουσείο της εμβληματικής μάρκας.

Μία ράμπα οδηγεί στον εκθεσιακό χώρο των 5.600 τετραγωνικών μέτρων, προσφέροντας στους επισκέπτες μία γενική εικόνα από την εντυπωσιακή συλλογή, όπου περισσότερα από 80 θρυλικά αγωνιστικά και σπορ αυτοκίνητα εκτίθενται. Είναι δύσκολο να αποφασίσεις τα αγαπημένα σου οχήματα ανάμεσα σε αυτή την εντυπωσιακή συλλογή, αλλά καταλήξαμε σε κάποιες επιλογές.
  
1971 Porsche 917/20 "Pink Pig" 1971-Porsche-Pink Pig-640
Αυτή είναι μία από τις πιο γνωστές και εικονικές παραλλαγές του 917. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικά γρήγορο, συνετρίβη στο Μαν, χωρίς να αγωνιστεί ποτέ ξανά.

1947 Porsche Typ 360 Cisitalia 1947-Porsche Typ 360 Cisitalia-640
Αυτό το grand prix αυτοκίνητο Cisitalia ήταν ένα έργο που ανέπτυξε η Porsche αμέσως μετά την ίδρυση της εταιρείας. Σύμφωνα με τους περιορισμούς μεγέθους της Formula 1 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Type 360 τροφοδοτείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα επίπεδης καύσης 1,5 lt, στέλνοντας δύναμη είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τέσσερις τροχούς. Η τεχνολογία ήταν προηγμένη, αλλά λόγω χρονικών περιορισμών και έλλειψης χρηματοδότησης, το έργο σταμάτησε στη φάση των δοκιμών.

1974 Porsche 911 Turbo 1974-Porsche 911 Turbo-640 Σύμφωνα με την πλακέτα, η Louise Pich, η αδελφή του Ferdinand Porsche, έλαβε αυτό το Turbo για τα 70α γενέθλιά της. Χάρη στο στενό σώμα και το καρό εσωτερικό, δεν υπάρχει άλλο Turbo σαν αυτό.

1969 Porsche 914/8 1969-Porsche 914-640 Κάτω από το πίσω κάθισμα αυτού του ακανόνιστου 914 υπάρχει ο 3,0 lt κινητήρας από το 908 αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε ως απόδειξη της ιδέας του Ferdinand Piech. Αυτό είναι ένα από τα δύο 914 που διαθέτουν οκτώ κυλίνδρους. Παρουσιάστηκε στον Ferry Porsche για τα 60α γενέθλιά του, αλλά αυτός εξέφρασε την απογοήτευσή του.

1996 Porsche 911 993 Carrera RS 3.8 Clubsport 1996-Porsche 911 993 Carrera RS-640 Αυτό το μπλε coupe ήταν έκδοση του 993 της σύγχρονης GT3 RS. Ενώ σε ορισμένες χώρες ήταν νόμιμο για το δρόμο, το αυτοκίνητο αυτό έγινε γνωστό μέσα από τις πίστες.

1997 Porsche 911 GT1 Straenversion 1997-Porsche 911 GT1 Straenversion-640 Αποτελεί μία παραλλαγή της αγωνιστικής Porsche 911 GT1.Η διαφορά όμως είναι στο ότι η Straenversion είναι νόμιμη στο δρόμο

2005 Porsche 996 911 Turbo S   2005-Porsche 996 911 Turbo S-640 Αυτό το ασήμι Turbo S toy 2005 είναι στο μουσείο τοποθετημένο ανάμεσα σε μία 993 Turbo και ένα 997.2 Turbo S. Θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η φίρμα. Η ισχύς του προέρχεται από ένα 3.6 lt twin-turbo flat-six κινητήρα που αποδίδει 450 ίππους. Κάνει τα 0-100km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα κι έχει τελική ταχύτητα 317km/h.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

George

Σήμερα είναι η D-Day των ηλεκτροκίνητων και περίμενα να υπάρχει ένα άρθρο. Σήμερα ξεκινάει να γράφεται ξανά η ιστορία της αυτοκίνησης με την παρουσίαση του model 3 (κανονικής παραγωγής πλέον) της Tesla. Ελπίζω πως θα έχετε αύριο.

Γράψε κάτι δικό σου..

Αναμασάς του τίτλους του ιντερνετ για την αμερικανική Miele

George

Αν σε πείραξε ο όρος "D-Day", ναι τον δανείστηκα από αλλού γιατί μου άρεσε και απεικονίζει μια πραγματικότητα. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αρκετά προσιτή τιμή για πολλούς, με μεγάλη αυτονομία και δίκτυο ταχυφορτιστών σε όλη την Αμερική σχεδόν, και με επιδόσεις και καινοτομίες που το κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό. Εσύ έχεις κάτι να μας πεις?

Εχω

Απο τις 64000 που παράγουν ετήσια, τωρα με 500000 "παραγγελίες" των 1000 δολαρίων για το μοντέλο 3 και υποσχόμενη παράδοση μέχρι το τέλος του 2018, θα γελάσει κάθε πικραμένος. Ο musk τους δουλεύει όλους κανονικά "όλα τς μοντελα ειναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση στάνταρ" αλλα η ενεργοποίηση κοστίζει 5000 δολάρια .... κάτι οπως "οτι πάρεις ενα διφραγκοοοο , άστο αυτο κυρία μου ... εχει τάληρο " ΑΥΤΑ

George

Τι θέλεις? Τσάμπα να τα δίνει τα καλούδια? Ελάχιστοι τα προσφέρουν. Και μάλιστα ακόμη πιο λίγοι προσφέρουν software update εξ αποστάσεως. Τα 5 χιλιάρικα πάντως είναι για άλλο επίπεδο εξοπλισμού κι όχι μόνο για τον καλύτερο αυτόματο πιλότο που θα έχει από την στάνταρ έκδοση. Το παιχνίδι πάντως θα παιχτεί στις αναβαθμίσεις. Είμαστε στο level 2 της αυτόνομης οδήγησης και το απόλυτο (level 5) απέχει πολύ. Καμιά δεκαετία και βάλε. Φυσικά από κάποιο σημείο και μετά θα χρειάζονται και αναβαθμίσεις hardware που δεν είναι βέβαιο ότι θα υποστηρίζουν όλοι οι κατασκευαστές, ούτε γνωρίζει κανείς για πόσο καιρό και για ποια μοντέλα. Σιγά μη δε θέλουν να πουλήσουν τα νέα τους μοντέλα που θα φέρουν καλύτερο εξοπλισμό από τη μάνα τους. Η παραγωγή πάντως αναμένεται μέχρι τέλος του χρόνου να φτάσει σταδιακά (S-curve) σε 5000 την εβδομάδα. Προηγουμένως δεν υπήρχε το Gigafactory (που σύντομα θα έχει κι άλλο αδερφάκι). Οπότε δεν είναι απίθανο να παραδώσει 400.000 μέχρι τέλος του 2018 αν ανεβάσει κι άλλο ρυθμούς το επόμενο έτος. Κάποιοι πριν μερικά χρόνια δεν πίστευαν καν ότι θα βγάλει αυτοκίνητα η Tesla και ειδικά με αυτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων και αυτονομίας, σε τιμές που θα ενδιαφερθούν τόσοι πολλοί και της έδιναν περιορισμένο χρόνο ζωής. Και τώρα κυκλοφορούν ήδη 3 μοντέλα με διάφορα επίπεδα εξοπλισμού κι έρχονται κι άλλα.

Μελετη J.D. Power 2017 Ιουλιος

Η Porsche ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gtr

Πάρτε το τρέχον GT-R, προσθέστε στοιχεία από το GT-R50 αλλά και την αύρα του Concept Vision Gran Turismo του 2020, και θα βγάλετε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα για το πως θα είναι η νέα γενιά του επόμενου “κτήνους” της Nissan.

mr2

Η Toyota Supra επιστρέφει… αλλά δεν θα είναι το μόνο σπορ δίθυρο στη γκάμα της Toyota. Η εταιρεία σχεδιάζει περισσότερα σπορ αυτοκίνητα και φήμες υπαινίσσονται μια αναβίωση για το αγαπημένο Toyota MR2.

mtx

Νέο φυντάνι φαίνεται πως έχει ξεφυτρώσει στα Βόρεια Προάστια καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «ψαρεύει» ανυποψίαστους καταναλωτές με δέλεαρ την αποπληρωμή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με γραμμάτια ή μια ιδιότυπη χρονομίσθωση.

tesla

“Όταν έβρεχε μυαλά” θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το βίντεο που ακολουθεί όπου μια κυρία, κάτοχος Tesla, αποφάσισε να ανεφοδιάσει το αυτοκίνητό της με βενζίνη καθώς λογικά θα είδε τα επίπεδα “καυσίμου” να λιγοστεύουν.

focus

Έχοντας πολύ περισσότερα κοινά απ όσα φαίνονται στις εικόνες, τα δυο μοντέλα διεκδικούν πωλήσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων και έχουν πολλές και πειστικές απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα. η καλύτερη στιγμή του Focus και το πολύ τάλαντο Civic ζητούν την προσοχή του πιο δύσκολου κοινού της ελληνικής – και όχι μονό – αγοράς!

aston

Με έναν μήνα να απομένει για να κλείσει η χρονιά, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου εμφανίζει αύξηση στις πωλήσεις των νέων μοντέλων.  Και, μέσα σε αυτό το θετικό κλίμα, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι τα ακριβότερα μοντέλα που έχουν πωληθεί φέτος, τα οποία πραγματικά κοσμούν με την παρουσία τους τους ελληνικούς δρόμους.

schumi

Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία που θα συμπληρωθούν πέντε χρόνια από τον σοβαρό τραυματισμό του Michael Schumacher στο κεφάλι, πέντε χρόνια με ελάχιστη ως μηδαμινή πραγματική ενημέρωση για την πορεία της αποθεραπείας του, είναι σαφές πως αρχίζει το ετήσιο… πάρτι από συγκεκριμένα ΜΜΕ. Και φέτος άρχισε νωρίς.

Peugeot-3008-2017-1024-06

Στο λίκνο του Λέοντα, στο εργοστάσιο της Peugeot στην πόλη Sochaux, η γαλλική εταιρία γιόρτασε με μια σεμνή τελετή την παραγωγή του 500.000ού 3008 αλλά και την παραγωγή του 1.000.000ού 308 μαζί με τους 10.000 εργαζόμενους της στο εργοστάσιο.