Tα διαμάντια της Porsche

Tα διαμάντια της Porsche

Η καρδιά της Porsche χτυπάει στο Ζούφενχαουζεν, κοντά στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Εκεί ήταν το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας, όπου συναρμολογήθηκε η πρώτη 911 το 1963. Δίπλα σε αυτό το ιστορικό εργοστάσιο βρίσκεται το μουσείο της εμβληματικής μάρκας.

Μία ράμπα οδηγεί στον εκθεσιακό χώρο των 5.600 τετραγωνικών μέτρων, προσφέροντας στους επισκέπτες μία γενική εικόνα από την εντυπωσιακή συλλογή, όπου περισσότερα από 80 θρυλικά αγωνιστικά και σπορ αυτοκίνητα εκτίθενται. Είναι δύσκολο να αποφασίσεις τα αγαπημένα σου οχήματα ανάμεσα σε αυτή την εντυπωσιακή συλλογή, αλλά καταλήξαμε σε κάποιες επιλογές.
  
1971 Porsche 917/20 "Pink Pig" 1971-Porsche-Pink Pig-640
Αυτή είναι μία από τις πιο γνωστές και εικονικές παραλλαγές του 917. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικά γρήγορο, συνετρίβη στο Μαν, χωρίς να αγωνιστεί ποτέ ξανά.

1947 Porsche Typ 360 Cisitalia 1947-Porsche Typ 360 Cisitalia-640
Αυτό το grand prix αυτοκίνητο Cisitalia ήταν ένα έργο που ανέπτυξε η Porsche αμέσως μετά την ίδρυση της εταιρείας. Σύμφωνα με τους περιορισμούς μεγέθους της Formula 1 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Type 360 τροφοδοτείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα επίπεδης καύσης 1,5 lt, στέλνοντας δύναμη είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τέσσερις τροχούς. Η τεχνολογία ήταν προηγμένη, αλλά λόγω χρονικών περιορισμών και έλλειψης χρηματοδότησης, το έργο σταμάτησε στη φάση των δοκιμών.

1974 Porsche 911 Turbo 1974-Porsche 911 Turbo-640 Σύμφωνα με την πλακέτα, η Louise Pich, η αδελφή του Ferdinand Porsche, έλαβε αυτό το Turbo για τα 70α γενέθλιά της. Χάρη στο στενό σώμα και το καρό εσωτερικό, δεν υπάρχει άλλο Turbo σαν αυτό.

1969 Porsche 914/8 1969-Porsche 914-640 Κάτω από το πίσω κάθισμα αυτού του ακανόνιστου 914 υπάρχει ο 3,0 lt κινητήρας από το 908 αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε ως απόδειξη της ιδέας του Ferdinand Piech. Αυτό είναι ένα από τα δύο 914 που διαθέτουν οκτώ κυλίνδρους. Παρουσιάστηκε στον Ferry Porsche για τα 60α γενέθλιά του, αλλά αυτός εξέφρασε την απογοήτευσή του.

1996 Porsche 911 993 Carrera RS 3.8 Clubsport 1996-Porsche 911 993 Carrera RS-640 Αυτό το μπλε coupe ήταν έκδοση του 993 της σύγχρονης GT3 RS. Ενώ σε ορισμένες χώρες ήταν νόμιμο για το δρόμο, το αυτοκίνητο αυτό έγινε γνωστό μέσα από τις πίστες.

1997 Porsche 911 GT1 Straenversion 1997-Porsche 911 GT1 Straenversion-640 Αποτελεί μία παραλλαγή της αγωνιστικής Porsche 911 GT1.Η διαφορά όμως είναι στο ότι η Straenversion είναι νόμιμη στο δρόμο

2005 Porsche 996 911 Turbo S   2005-Porsche 996 911 Turbo S-640 Αυτό το ασήμι Turbo S toy 2005 είναι στο μουσείο τοποθετημένο ανάμεσα σε μία 993 Turbo και ένα 997.2 Turbo S. Θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η φίρμα. Η ισχύς του προέρχεται από ένα 3.6 lt twin-turbo flat-six κινητήρα που αποδίδει 450 ίππους. Κάνει τα 0-100km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα κι έχει τελική ταχύτητα 317km/h.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

George

Σήμερα είναι η D-Day των ηλεκτροκίνητων και περίμενα να υπάρχει ένα άρθρο. Σήμερα ξεκινάει να γράφεται ξανά η ιστορία της αυτοκίνησης με την παρουσίαση του model 3 (κανονικής παραγωγής πλέον) της Tesla. Ελπίζω πως θα έχετε αύριο.

Γράψε κάτι δικό σου..

Αναμασάς του τίτλους του ιντερνετ για την αμερικανική Miele

Μελετη J.D. Power 2017 Ιουλιος

Η Porsche ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Drako_GTE_boi_1

Το –όνομα και πράμα- Drako GTE, αποκαλύφθηκε. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό και υπόσχεται επιδόσεις αλλά και οδηγικές συγκινήσεις κανονικού supercar.

1
volvo_xc40_08456543harpi1000

Η εντυπωσιακή δυναμική των SUV έχει παρασύρει σε μια ανοδική τροχιά την εμπορική πορεία της Volvo που βλέπει τις πωλήσεις της να σημειώνουν σημαντική αύξηση παρά την παγκόσμια πτωτική τάση της αγοράς.

1
Citroen_C4_Ele_1

Το Citroen C4 θα επανακάμψει στη γκάμα της Γαλλικής εταιρείας, αυτή τη φορά όμως ως ηλεκτρικό για να δώσει μια «πράσινη» εναλλακτική πρόταση στην πιο εμπορική κατηγορία.

3
Mercedes-AMG-C63345654harpi1000

Ακολουθώντας τα βήματα της μεγαλύτερης AMG Ε63 η επόμενη Mercedes-AMG C63 θα πάψει να είναι αποκλειστικά πισωκίνητη καθώς θα εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης που όμως θα διαθέτει λειτουργία drift-mode.

mazda12

Η πρόσφατη επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα σηματοδότησε και την επιστροφή του Mazda 6, του μεσαίου σεντάν μοντέλου της εταιρείας που έρχεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά να τονίσει τον premium χαρακτήρα του.