Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο VW up!

Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο VW up!

Ο 1.0 turbo με 90 ίππους κάτω από το καπό και τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας δίνουν στο ανανεωμένο μικρό της Volkswagen έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα.

Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο VW up!
Ταξιδέψαμε στο καταπράσινο και πανέμορφο περιβάλλον γύρω από τη λίμνη Κόμο στη βόρεια Ιταλία για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου up! Το μικρό αυτοκίνητο πόλης γοήτευσε κατοίκους και επισκέπτες κατά τα περάσματά του στους στενούς δρόμους της περιοχής, καθώς με 13 χρώματα αμαξώματος και άλλα τρία οροφής δημιουργεί δεκάδες πιθανούς -και ταυτόχρονα χαρούμενους- συνδυασμούς.

Αποστολή στο Κόμο: Κώστας Μπιτσικώκος

Κλείσιμο
Η διαδικασία της ανανέωσης κάθε αυτοκινήτου στο μέσο του κύκλου ζωής του περιλαμβάνει ένα τυπικό φρεσκάρισμα στην εξωτερική εμφάνιση και στην καμπίνα των επιβατών, αναβάθμιση του εξοπλισμού και ίσως και κάποιο νέο κινητήρα. Oλα τα παραπάνω τα διαθέτει το νέο up!, το οποίο θα κληθεί από το φθινόπωρο να γοητεύσει τους νέους οδηγούς.



Οπτικά, το έμπειρο μάτι θα αντιληφθεί τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες (που αυξάνουν ελαφρά το μήκος στα 3,6 m), την ελαφρώς διαφοροποιημένη μάσκα, τους εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας και τα νέα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα (με φώτα ημέρας LED μπροστά). Στο εσωτερικό συναντάμε νέους χρωματισμούς, νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι και ο αυτόματος κλιματισμός περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η γκάμα κινητήρων του μικρού Volkswagen αποκτά μία σημαντική προσθήκη. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSI αποδίδει με τη βοήθεια turbo 90 PS και 16,3 kgm ροπής, ενώ είναι διαθέσιμος αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος, το up! αποκτά αξιόλογες επιταχύνσεις τόσο από στάση στα 100 km/h (9,9 sec) όσο και εν κινήσει. Όπως διαπιστώσαμε, μπορεί πλέον να κινηθεί πιο άνετα στους αυτοκινητόδρομους, πραγματοποιώντας με ασφάλεια προσπεράσεις.

Οδηγήσαμε επίσης τον ατμοσφαιρικό 1.0 MPI στην έκδοση με τους 75 ίππους (κυκλοφορεί και με 60 PS). Η γκάμα περιλαμβάνει τόσο το ηλεκτρικό e-up! με μοτέρ 82 ίππων όσο και το eco up! με φυσικό αέριο (με τον 1.0 MPI απόδοσης 68 PS).



Νέα δεδομένα στον τομέα της συνδεσιμότητας φέρνει η δυνατότητα διασύνδεσης του smartphone (αφού τοποθετηθεί στη βάση στο ταμπλό). Μέσω της εφαρμογής της Volkswagen, οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν πλήρες σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με χάρτες πλοήγησης. Κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού (άρα και τιμής) είναι η έκδοση up! beats που φέρει ηχοσύστημα ισχύος 300 W. Η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει το σύστημα αυτόνομης πέδησης City Emergency Braking (σε ταχύτητες έως 30 km/h), Cruise Control, υποβοήθηση στάθμευσης Park Pilot και κάμερα οπισθοπορείας.

Το λανσάρισμα του ανανεωμένου up! στην Ελλάδα θα γίνει τον Σεπτέμβριο σε τιμές σχεδόν ίδιες με αυτές του απερχόμενου μοντέλου, αν και με πλουσιότερο εξοπλισμό.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 999 TSi , 999 MPi
Ισχύς (PS/rpm): 90/5.000, 75/6.200
Ροπή (kgm/rpm): 16,3 /1.500-3.500, 9,7/3.000-4.300
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 185 km/h, 172 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,9 sec, 13,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,4 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 101 g/km, 96 g/km
Βάρος: 936 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.600/1.645/1.478 mm
Χώρος αποσκευών: 251 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 100 ευρώ/86,4 ευρώ
Τιμή: –


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης