Η νέα Ferrari F1 είναι όμορφη!

Η νέα Ferrari F1 είναι όμορφη!

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια της SF15-T του 61ου μονοθεσίου που παρουσιάζει η Ferrari στα χρόνια συμμετοχής της στη F1.

Η νέα Ferrari F1 είναι όμορφη!
Σε αντίθεση με την κακάσχημη περσινή F14T που πήγε αντίστοιχα άσχημα και στο πρωτάθλημα χωρίς να πάρει ούτε μια νίκη η SF15-T είναι αρμονική στην όψη. Το “S” είναι το αρχικό γράμμα στο Scuderia και αποτελεί ένα φόρο τιμής για τους ανθρώπους που εργάζονται για το μονοθέσιο. Το “F” είναι το αρχικό γράμμα από το Formula, το 15 αφορά στη χρονιά (2015) και το “Τ” στον υπερτροφοδότη (Τurbo). Το νέο μονοθέσιο θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα την ερχόμενη Κυριακή 1/2 στη Χερέθ της Ισπανίας όπου ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Συνολικά θα γίνουν 12 μέρες δοκιμών εξέλιξης, όλες στην Ισπανία: 1-4/2 Χερέθ, 19-22/2 και 26/2-1/3 Βαρκελώνη. Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είναι προγραμματισμένη για τις 15/3 στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.



Για τη Ferrari θα οδηγούν οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Κίμι Ράικονεν και Σεμπάστιαν Φέτελ. Το Ιταλικό μονοθέσιο θα χρησιμοποιεί ελαστικά Pirelli
Κλείσιμο
.

H πιο εμφανής διαφορά ανάμεσα στην SF15-T και την περσινή F14T ε
ίναι το ρύγχος του μονοθεσίου. Οι φετινοί κανονισμοί έδωσαν τη δυνατότητα στους σχεδιαστές της νέας Ferrari να καταλήξουν σ’ ένα καλαίσθητο σχέδιο. Το πίσω μέρος είναι αρκετά μικρό σε όγκο πράγμα που έδωσε τη δυνατότητα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος. Το πίσω πτερύγιο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και ταυτόχρονα είναι μεγαλύτερη η μείωση των αντιστάσεων όταν χρησιμοποιείται το DRS στην ευθεία. Οι αεραγωγοί των φρένων έχουν σχεδιαστεί ώστε να παράγουν μεγαλύτερη ψύξη στις δαγκάνες των φρένων και στους δίσκους χωρίς να επηρεάζουν τόσο την αεροδυναμική απόδοση. Η κινηματική της ανάρτησης έγινε με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli.



Τα ελαστικά έχουν αλλάξει ελαφρώς φέτος και προσδίδουν καλύτερη πρόσφυση πίσω. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στη συναρμογή της μονάδας ισχύος με το σασί ώστε να γίνεται καλύτερη ψύξη χωρίς να επηρεάζεται η αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον βελτιώθηκε σημαντικά η ροή αέρα στο εσωτερικό του μονοθεσίου κάτω από το κέλυψος εκτιμάται πως αυτός ο τομέας από μόνος του θα δώσει αρκετά δέκατα στο γύρο. Το κιβώτιο έχει 8 σχέσεις που δε θα αλλάξουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και είναι μια βελτιωμένη εκδοχή του περσινού που ενσωματώνει τα μαθήματα που πήρε η ομάδα πέρυσι σ’ αυτό τον τομέα. Οι κανονισμοί επιτρέπουν την αύξηση του βάρους κατά 11kg σε σχέση με πέρυσι στην SF15-T αυτά χρησιμοποιήθηκαν ως έρμα για να μετατοπιστεί το κέντρο βάρος με τρόπο που βοηθά στην απόδοση του μονοθεσίου.

Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη, ακολουθούν σε λίγο δηλώσεις των στελεχών της ομάδας ...

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης