Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Νέο Audi TT: επιτέλους μια μικρή επανάσταση
Νέο Audi TT: επιτέλους μια μικρή επανάσταση
Στην ομιλία του στο Λας Βέγκας, κατά τη διάρκεια της έκθεσης Consumer Electronics Show 2014, ο Πρόεδρος της Audi Rupert Stadler είπε ξεκάθαρα ότι ήρθε η εποχή να αναθεωρηθεί ο τρόπος με τον οποίο μετακινούμαστε και οδηγούμε.
Ο Γερμανός καθηγητής μίλησε για την τέταρτη εποχή της αυτοκίνησης στην οποία πρέπει να αναθεωρήσουμε τη σχέση μας, όχι μόνο με το αυτοκίνητο αλλά και με το δρόμο και την πόλη.
Όλοι θα είμαστε συνδεδεμένοι: οι οδηγοί μεταξύ μας και τα αυτοκίνητα με το δρόμο, τα σήματα, με τα πάντα! Στη συνέχεια είπε μία μεγάλη αλήθεια: ότι το αυτοκίνητο έχει μείνει πίσω τεχνολογικά σε σχέση με τα ηλεκτρονικά γκάτζετ που χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι άνθρωποι.
Επιτέλους! Κάποιος πρωτοκλασάτος άνθρωπος του αυτοκινήτου παραδέχεται ότι πρέπει να κλείσει το τεχνολογικό χάσμα ανάμεσα στα ηλεκτρονικά όπως τα smartphones, τα tablets και τα νέα wearable - τα γκάτζετ δηλαδή που τα φοράς σαν γυαλιά ή ρολόγια - και τα ταμπλό των αυτοκινήτων.
Τα τελευταία, όσο φουτουριστικά κι αν δείχνουν, ακολουθούν το ίδιο σχήμα από την εποχή του μεσοπολέμου: ένα ταχύμετρο κι ένα στροφόμετρο μαζί με μερικά άλλα όργανα μπροστά από τον οδηγό με τα συστήματα ήχου και θέρμανσης - κλιματισμού στο κέντρο.
Γι’ αυτό ίσως όταν τα αυτοκίνητα έγιναν πολύπλοκα, όταν άρχισαν να διαθέτουν οθόνες πολυμέσων, GPS και μενού ρύθμισης των συστημάτων ασφαλείας, επήλθε εργονομική καταστροφή. Πόσες φορές δεν μπήκαμε σε αυτοκίνητο και δεν ξέραμε τι κουμπί να πατήσουμε;
Όλοι θα είμαστε συνδεδεμένοι: οι οδηγοί μεταξύ μας και τα αυτοκίνητα με το δρόμο, τα σήματα, με τα πάντα! Στη συνέχεια είπε μία μεγάλη αλήθεια: ότι το αυτοκίνητο έχει μείνει πίσω τεχνολογικά σε σχέση με τα ηλεκτρονικά γκάτζετ που χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι άνθρωποι.
Επιτέλους! Κάποιος πρωτοκλασάτος άνθρωπος του αυτοκινήτου παραδέχεται ότι πρέπει να κλείσει το τεχνολογικό χάσμα ανάμεσα στα ηλεκτρονικά όπως τα smartphones, τα tablets και τα νέα wearable - τα γκάτζετ δηλαδή που τα φοράς σαν γυαλιά ή ρολόγια - και τα ταμπλό των αυτοκινήτων.
Τα τελευταία, όσο φουτουριστικά κι αν δείχνουν, ακολουθούν το ίδιο σχήμα από την εποχή του μεσοπολέμου: ένα ταχύμετρο κι ένα στροφόμετρο μαζί με μερικά άλλα όργανα μπροστά από τον οδηγό με τα συστήματα ήχου και θέρμανσης - κλιματισμού στο κέντρο.
Γι’ αυτό ίσως όταν τα αυτοκίνητα έγιναν πολύπλοκα, όταν άρχισαν να διαθέτουν οθόνες πολυμέσων, GPS και μενού ρύθμισης των συστημάτων ασφαλείας, επήλθε εργονομική καταστροφή. Πόσες φορές δεν μπήκαμε σε αυτοκίνητο και δεν ξέραμε τι κουμπί να πατήσουμε;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα