Volvo V40 Polestrar: Για ανήσυχους… μπαμπάδες
Volvo V40 Polestrar: Για ανήσυχους… μπαμπάδες
Δοκιμάζουμε το… καυτό V40, που κλείνει το μάτι στην παρέα των GTi!
UPD:
25
ΣΧΟΛΙΑ
Το πολυτελές, άκρως ασφαλές και συνάμα φιλήσυχο V40, φοράει τη μπλε R-Design στολή του και αγριεύει. Η Σουηδική εταιρεία, έχοντας στη φαρέτρα της το στιβαρό και υπερσύγχρονο πλαίσιο του μικρομεσαίου μοντέλου της, αλλά και έναν αξιόπιστο turbo κινητήρα που αντέχει τις όποιες βελτιωτικές ορέξεις του οίκου Polestar, παρουσίασε το V40 Polestar το οποίο δικαιωματικά κλείνει το μάτι στον ανταγωνισμό και κυρίως σ’αυτόν που προέρχεται από τη Γερμανία.
Επι τη εμφανίσει λοιπόν, το V40 Polestar τραβάει τα βλέμματα με τον ιδιαίτερα επιθετικό εξωτερικό σχεδιασμό του, που υιοθετεί τη φιλοσοφία R-Design της Volvo: περίγραμμα μάσκας, σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, λεπτομέρειες βουρτσισμένου αλουμινίου αλλά και διαχύτη στο πίσω μέρος, όπου δεσπόζουν οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Παράλληλα, εφοδιάζεται με πέντε ακτίνων ζάντες 17 ή 18 ιντσών. Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο επίδοξος αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε επτά ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.
Στο εσωτερικό, δεσπόζει ο διαδραστικός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων που εξοπλίζει και το V40 με τη δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργιών του πίνακα οργάνων: την Elegance (η καφέ απόχρωση του V40 έχει αντικατασταθεί από το μπλε αγωνιστικό χρώμα του R-Design), την Eco με έμφαση στην πληροφόρηση σχετικά με την οικονομία και φόντο σε πράσινο χρώμα και την Performance, όπου κυριαρχεί η πληροφόρηση για πιο σπορ οδήγηση, με το στροφόμετρο σε περίοπτη θέση και την ένδειξη ταχύτητας με ψηφία στο κέντρο του πίνακα, με φόντο σε κόκκινο χρώμα.
Υπάρχουν ακόμα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και διακοσμητικές λεπτομέρειες που όπως και να το κάνουμε τονίζουν την ξεχωριστή αύρα του Σκανδιναβικού design. Το περιβάλλον του οδηγού πλαισιώνεται επίσης και από τιμόνι με ειδική για το μοντέλο σχεδίαση, καθώς και λεβιέ ταχυτήτων και σπορ πεντάλ.
Το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis. Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει περισσότερο το δεύτερο, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, Ρόμπερτ Ντάλγκρεν.
Πάμε στην καρδιά του V40 Polestar όπου εκεί αναπνέει με περίσσια άνεση, παρά την μεγαλύτερη συμπίεση που έχει δεχτεί, ο γνώριμος υπερτροφοδοτούμενος 1.600άρης, βενζίνης, ο οποίος στην περίπτωση αυτή αποδίδει 200 ίππους στις 5.750 rpm, με τη μέγιστη ροπή να αυξάνεται να είναι στα 29,1 kgm.
Οδηγώντας το V40 Polestar, πέρα από τη νοητή δύναμη του κινητήρα του, η οποία συνοδεύεται από έναν διακριτικό βραχνό ήχο (ταιριάζει με το προφίλ του!) εκτιμήσαμε το στήσιμο του, με το Sport Chassis (περιλαμβάνει σκληρότερα και χαμηλότερα ελατήρια, σφιχτότερα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές με μεγαλύτερη διάμετρο) να περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις, ακόμα και όταν αποφασίσεις να πιέσεις το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά οι Σουηδοί μηχανικοί έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την άνεση σε επίπεδα άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Αναμφίβολα το Volvo V40 Polestar είναι το πιο ευκολοδήγητο GTi της αγοράς. Εξαιρετικές εντυπώσεις μας άφησε και το… κοφτερό τιμόνι, αλλά και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που διαχειρίζεται μαεστρικά τη ροπή του κινητήρα.
Επι τη εμφανίσει λοιπόν, το V40 Polestar τραβάει τα βλέμματα με τον ιδιαίτερα επιθετικό εξωτερικό σχεδιασμό του, που υιοθετεί τη φιλοσοφία R-Design της Volvo: περίγραμμα μάσκας, σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, λεπτομέρειες βουρτσισμένου αλουμινίου αλλά και διαχύτη στο πίσω μέρος, όπου δεσπόζουν οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Παράλληλα, εφοδιάζεται με πέντε ακτίνων ζάντες 17 ή 18 ιντσών. Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο επίδοξος αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε επτά ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.
Στο εσωτερικό, δεσπόζει ο διαδραστικός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων που εξοπλίζει και το V40 με τη δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργιών του πίνακα οργάνων: την Elegance (η καφέ απόχρωση του V40 έχει αντικατασταθεί από το μπλε αγωνιστικό χρώμα του R-Design), την Eco με έμφαση στην πληροφόρηση σχετικά με την οικονομία και φόντο σε πράσινο χρώμα και την Performance, όπου κυριαρχεί η πληροφόρηση για πιο σπορ οδήγηση, με το στροφόμετρο σε περίοπτη θέση και την ένδειξη ταχύτητας με ψηφία στο κέντρο του πίνακα, με φόντο σε κόκκινο χρώμα.
Υπάρχουν ακόμα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και διακοσμητικές λεπτομέρειες που όπως και να το κάνουμε τονίζουν την ξεχωριστή αύρα του Σκανδιναβικού design. Το περιβάλλον του οδηγού πλαισιώνεται επίσης και από τιμόνι με ειδική για το μοντέλο σχεδίαση, καθώς και λεβιέ ταχυτήτων και σπορ πεντάλ.
Το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis. Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει περισσότερο το δεύτερο, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, Ρόμπερτ Ντάλγκρεν.
Πάμε στην καρδιά του V40 Polestar όπου εκεί αναπνέει με περίσσια άνεση, παρά την μεγαλύτερη συμπίεση που έχει δεχτεί, ο γνώριμος υπερτροφοδοτούμενος 1.600άρης, βενζίνης, ο οποίος στην περίπτωση αυτή αποδίδει 200 ίππους στις 5.750 rpm, με τη μέγιστη ροπή να αυξάνεται να είναι στα 29,1 kgm.
Οδηγώντας το V40 Polestar, πέρα από τη νοητή δύναμη του κινητήρα του, η οποία συνοδεύεται από έναν διακριτικό βραχνό ήχο (ταιριάζει με το προφίλ του!) εκτιμήσαμε το στήσιμο του, με το Sport Chassis (περιλαμβάνει σκληρότερα και χαμηλότερα ελατήρια, σφιχτότερα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές με μεγαλύτερη διάμετρο) να περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις, ακόμα και όταν αποφασίσεις να πιέσεις το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά οι Σουηδοί μηχανικοί έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την άνεση σε επίπεδα άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Αναμφίβολα το Volvo V40 Polestar είναι το πιο ευκολοδήγητο GTi της αγοράς. Εξαιρετικές εντυπώσεις μας άφησε και το… κοφτερό τιμόνι, αλλά και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που διαχειρίζεται μαεστρικά τη ροπή του κινητήρα.
Εν κατακλείδι, το Volvo V40 Polestar θα ικανοποιήσει με το παραπάνω τον… ανήσυχο οικογενειάρχη, που θέλει την άνεση, τους χώρους και την ασφάλεια ενός V40, αλλά για τις ιδιαίτερες οδηγικές στιγμές θέλει το πάτημα και τη δύναμη ενός γρήγορου αυτοκινήτου. Αυτό το πακέτο το προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε τιμή ιδιαίτερα προκλητική σε σχέση με τον ανταγωνισμό του…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.596 cc
Ισχύς: 200 PS στις 5.750 rpm
Ροπή: 29.1 kgm στις 1.600-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 225 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7.4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 8.2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Βάρος: 1.390 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.369/1.783/1.420 mm
Χώρος αποσκευών: 335lt
Τέλη κυκλοφορίας: 141,9 ευρώ
Τιμή: 26.500€
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.596 cc
Ισχύς: 200 PS στις 5.750 rpm
Ροπή: 29.1 kgm στις 1.600-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 225 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7.4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 8.2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Βάρος: 1.390 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.369/1.783/1.420 mm
Χώρος αποσκευών: 335lt
Τέλη κυκλοφορίας: 141,9 ευρώ
Τιμή: 26.500€
UPD:
25
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα