Τα μυστικά του Volkswagen ID. 2

Τα μυστικά του Volkswagen ID. 2

Η Volkswagen συνεχίζει τη διαδικασία εξέλιξης του ID. 2 του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί εντός της επόμενης χρονιάς.

240611175037_Volswagen-ID-2all-prototypo_I
Όταν η Volkswagen δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου ID 2all είδαμε ένα γνώριμης αισθητικής και σχεδίασης αυτοκίνητο από το οποίο θα προέλθει το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας.

Στη συνέχεια η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτό θα είναι οικονομικά προσιτό αναφορικά με ό,τι ισχύει για τα ανταγωνιστικά μοντέλα και ο στόχος που τέθηκε ήταν η τιμή πώλησής του να είναι μικρότερη από 25.000 ευρώ.

Τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας έχουν αρχίσει να αποκαλύπτουν κάποια στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν το ID. 2, όπως θα ονομάζεται το καινούργιο μοντέλο. Ο Αντρέας Μιντ, επικεφαλής Σχεδιασμού της Volkswagen, συνομίλησε με συνάδελφο του βρετανικού Autocar και αναφέρθηκε σε αυτό.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Το μοντέλο παραγωγής θα είναι ακόμη καλύτερο από το πρωτότυπο. Πραγματικά, μου αρέσει και (το σχήμα του) είναι ένας από τους λόγους που είμαι τόσο αισιόδοξος για το μέλλον μας. Η θετική ανταπόκριση του κοινού στο ID 2all μάς έδωσε ούριο άνεμο για να το βάλουμε σε παραγωγή.

"Μπορούσα να πείσω οποιονδήποτε γύρω μου λέγοντάς του: “Κοίτα τις αντιδράσεις. Πρέπει να το κατασκευάσουμε. Ό,τι και πεις, π.χ. εξοικονόμηση χρημάτων, θέλω οπωσδήποτε αυτό το σχέδιο”.



Το πρωτότυπο ID 2all βασίστηκε στην πλατφόρμα MEB Entry η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα στο εμπρός μέρος και τη μετάδοση της κίνησης στους εκεί τροχούς. Η απόδοσή του φτάνει τους 226 ίππους και η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του φτάνει τα 450 χλμ. (κατά WLTP).

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4.050 χλστμ. δηλαδή είναι μικρότερο από αυτό του Polo. Ωστόσο, το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.600 χλστμ., δηλαδή είναι κατά 48 χλστμ. πιο μακρύ από το αντίστοιχο του supermini μοντέλου της Volkswagen.

Αυτό σημαίνει ότι το ID. 2 θα είναι πιο ευρύχωρο συγκριτικά. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι εκτός από τον χώρο των επιβατών μεγαλύτερο θα είναι και το πορτμπαγκάζ το οποίο θα κυμαίνεται μεταξύ 490-1.330 λίτρα.

To καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του. Η μία θα έχει συσσωρευτές ιόντων λιθίου 38 kWh και η τιμή πώλησής του θα είναι περίπου 22.000 ευρώ, στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στη δεύτερη, αυτοί θα έχουν χωρητικότητα 56 kWh και θα φορτίζουν σε περίπου 20 λεπτά της ώρας για το 10%-80%, σε ταχυφορτιστή ισχύος 125 kW.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης