Microlino όπως λέμε... Isetta

Microlino όπως λέμε... Isetta

Η BMW, ξεκίνησε στην αυτοκινητοβιομηχανία με το Isetta, εκείνο το κλασικό ιδιότυπο «bubble car» της δεκαετίας του 1950. Στην εποχή μας η αναβίωσή του έρχεται υπό άλλο όνομα, τεχνολογία κίνησής και χώρα κατασκευής.

221227094147_Micronino_VII
Στις ημέρες μας, όπου η ηλεκτροκίνηση είναι ευκαιρία για πολλές νέες εταιρείες να ασχοληθούν ευκολότερα με την κατασκευή αυτοκινήτων, η Microlino δημιούργησε το σύγχρονο αντικαταστάτη εκείνου του Isetta. Η νεοφυής εταιρεία ιδρύθηκε από δύο αδέρφια, τους Oliver και Merlin Ouboter και έχει έδρα στην Ελβετία.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώτος στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters: «Η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε ένα εναλλακτικό όχημα έναντι των συμβατικών. Το Microlino, το κάνει αυτό καλύτερα από ένα ποδήλατο. Προστατεύεσαι από τον καιρό, έχεις χώρο για τις αποσκευές σου και μπορείς να καθίσεις δίπλα και σε κάποιον άλλον».



Ο αδερφός του Merlin είπε αναφερόμενος στο Microlino: «Επειδή είναι μικρότερο σε διαστάσεις από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, χρειάζεται λιγότερη ποσότητα υλικών για να κατασκευαστεί και έχει μικρότερη μπαταρία, γεγονός που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια. Έτσι, το οικολογικό αποτύπωμά του είναι περίπου στο 1/3 ενός συμβατικού αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου».

Το Microlino έχει μήκος 2.519 χλστμ. μήκος, 1.473 χλστμ. πλάτος και 1.501 χλστμ. ύψος. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη μέγιστη ισχύ 17 ίππους και διατίθεται με τρεις διαφορετικές μπαταρίες ιόντων λιθίου αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητά τους: 6,0 kWh, 10,5 kWh και 14,0 kWh, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά το βάρος του Microlino, είναι 496 κιλά με αυτές των 6,0 kWh, 513 κιλά με τις 10,5 kWh και 530 κιλά με αυτές των 14,0 kWh.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης