Πρωταγωνιστικό ρόλο στην πορεία του ομίλου Stellantis προς τον εξηλεκτρισμό θα παίξει η Peugeot σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις της Διευθύνουσας Συμβούλου της γαλλικής εταιρείας, Linda Jackson.
Όπως διευκρίνισε σε συνέντευξή της στο Automotive News, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας θα αφορά αποκλειστικά την Ευρώπη, μιας και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα συνεχίσουν να προσφέρονται και αυτοκίνητα ντίζελ ή βενζίνης. Έτσι η εξέλιξη των νέων πλατφορμών STLA Small, Medium, Large γίνεται με το σκεπτικό πως από το 2030 όλα τα μοντέλα της Peugeot στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο υπάρχει η πρόβλεψη για υποστήριξη και της συμβατικής τεχνολογίας καθώς σε πολλές παγκόσμιες αγορές θα εξακολουθήσουν να πωλούνται εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.
Κλείσιμο
Η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής των θερμικών μοτέρ στις εκτός Ευρώπης αγορές, έγκειται στις ιδιάζουσες συνθήκες που ενδέχεται επικρατούν σε αυτές (π.χ. υποανάπτυκτο δίκτυο φορτιστών).
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το στρατηγικό πλάνο της Peugeot περιλαμβάνει μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του 308 για το 2023. Παράλληλα, το νέας γενιάς 3008 θα προσφέρεται και σε έκδοση μηδενικών ρύπων, η οποία θα κατασκευάζεται στη Γαλλία.
Αυτή τη στιγμή, η ηλεκτρικά γκάμα της εταιρείας απαρτίζεται από τα e-2008 και e-208, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε η ελληνική αγορά, όπου τα ηλεκτρικά της μάρκας έχουν ριζώσει στα υψηλότερα στρώματα των ταξινομήσεων.
Η TÜV AUSTRIA, στα 30 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, ξεχωρίζει για τις κορυφαίες υπηρεσίες που παρέχει, για την υποστήριξη που δίνει στις επιχειρήσεις ώστε να αναπτυχθούν πολύπλευρα, αλλά και για το ότι αποδεικνύει συνεχώς ότι η πιστοποίηση ήταν μόνο η αρχή!
Η Nova σε βάζει στα μεγαλύτερα γήπεδα του κόσμου και σου προσφέρει τη δυνατότητα να απολαύσεις ασυναγώνιστο αθλητικό περιεχόμενο που περιλαμβάνει πλέον όχι μόνο τα κανάλια Novasports αλλά και τα κανάλια Cosmote Sport, όλα στην πλατφόρμα EON της Nova, σε ασυναγώνιστη τιμή και με αναβαθμισμένη εμπειρία θέασης.