Η Lancia Delta Integrale γίνεται ηλεκτρική

Η Lancia Delta Integrale γίνεται ηλεκτρική

Ούτε η θρυλική Lancia Delta Integrale δεν ξέφυγε από την μανία του εξηλεκτρισμού με την εταιρία GCK να παρουσιάζει μια restomod μετατροπή της σε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλου

Lancia_Delta_Evo_E
Η μετατροπή κλασσικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά είναι πλέον κάτι εξαιρετικά διαδεδομένο με εταιρίες από κάθε γωνιά του πλανήτη να παρουσιάζουν προτάσεις που για πολλούς ίσως να είναι η απάντηση για την επιβίωση των κλασσικών μοντέλων στο ηλεκτρικό μέλλον.
Μια τέτοια είναι και η πρόταση της εταιρίας GCK (Green Corp Konnection) η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να μετατρέψει τη δική του Integrale σε ηλεκτρική. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 από τον βιομήχανο Eric Boudot και τον πρωταθλητή του 2009 στο FIA Cross Country Rally World Cup, Guerlain Chicherit με στόχο τη μετατροπή σε ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα κάθε είδους οχημάτων, από αυτοκίνητα και φορτηγά έως βιομηχανικά μηχανήματα και σκάφη θαλάσσης. Η Delta Evo-e όπως ονομάζεται η ηλεκτρική Integrale κατασκευάζεται από το «παρακλάδι», Exclusive-e που ασχολείται με τα πιο ιδιαίτερα project.

Η διαδικασία της μετατροπής, ξεκινά με την ανακατασκευή του αυτοκινήτου- δότη, που επανέρχεται σε άριστη κατάσταση σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνισή του, ενώ ανανεώνονται και ενισχύονται, όσα μέρη είναι απαραίτητα και διατηρούνται από τη βενζινοκίνητη στην ηλεκτρική. Τη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, έρχεται να πάρει ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 200 ίππους, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 30kWh, που προσφέρει θεωρητική αυτονομία 200 χιλιομέτρων.
Έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως από τη συμβατική εκδοχή του μοντέλου έχει διατηρηθεί και χρησιμοποιείται στην ηλεκτρική, το χειροκίνητο κιβώτιο με τις πέντε ταχύτητες το οποίο αποτελεί ένα «σύνδεσμο» του μέλλοντος με το παρελθόν. Από τα στοιχεία επιδόσεων που ανακοινώνει η GCK, προκύπτει πως το αυτοκίνητο θα είναι πολύ ευχάριστο να το οδηγείς αλλά όχι τόσο γρήγορο όσο θα περίμενε κανείς με βάση τον ηλεκτρικό κινητήρα και την αμεσότητα στην απόδοση.

Ο κινητήρας των 200 ίππων παράγει ροπή 350 Nm, με τα 100 χλμ./ώρα να «έρχονται» από στάση σε 6,6 δευτερόλεπτα ενώ το πρώτο χιλιόμετρο από στάση, καλύπτεται σε 26 δευτερόλεπτα. Η GCK αναφέρει πως η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στα 7,2, κάτι που σημαίνει πως το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 1.440 κιλά, αρκετά αυξημένο δηλαδή σε σχέση με το αυθεντικό μοντέλο.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης