Οι δεσμοί της Ferrari με τους
12κύλινδρους σε
διάταξη “V” εντοπίζονται πίσω στο μακρινό
1947 και θα συνεχίσουν να ενσωματώνονται στα μοντέλα της, όσο επιτρέπεται από τη ολοένα και
αυστηρότερη νομοθεσία. Κάποια από τα επερχόμενα αυτοκίνητά της που θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στον V12 είναι η
πολυαναμενόμενη Purosange, καθώς και οι αντικαταστάτες των
LaFerrari –
812, χωρίς να γνωρίζουμε αν θα προστεθεί τελικά σύστημα υπερτροφοδότησης ή κάποιο αντίστοιχο υβριδικής μορφής.
Η Purosangue θα φορέσει κινητήρα turbο V12 που στην ισχυρότερη εκδοχή του θα αποδίδει παρακαλώ σχεδόν 1.000 ίππους με την κίνηση να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πιστή στα 12κύλινδρα μοτερ διάταξης V μένει και η Lamborghini, όπως δήλωσε πρόσφατα και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sant’Agata Bolognese, Stephan Winkelmann. Συγκεκριμένα αναμένουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με υβριδική τεχνολογία, που θα κάνει ντεμπούτο στον διάδοχο της Aventator.
Η προσθήκη turbo στους V12 μόνο ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων
μπορεί να εκτιμηθεί. Μη ξεχνάμε πως πριν περίπου πέντε χρόνια η Ferrari αποχαιρέτισε τους V8… φυσικής αναπνοής, εξοπλίζοντας τα μοντέλα της με turbo τεχνολογία, κάτι που τη βοήθησε να κατασκευάσει κάποια υπέροχα supercars.