Αυτές είναι οι πληροφορίες για το Hyundai Ioniq 5 που δεν γνωρίζατε

Αυτές είναι οι πληροφορίες για το Hyundai Ioniq 5 που δεν γνωρίζατε

Μια διαρροή από εσωτερικό έγγραφο της Hyundai φέρνει στο φως της δημοσιότητας το προφίλ του αγοραστικού κοινού του Ioniq 5 καθώς και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες του πολλά υποσχόμενου νέου ηλεκτρικού μοντέλου. 

hyundai_IONIQ5
Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως το Hyundai Ioniq 5 θα αποδειχθεί ένα από τα άκρως σημαντικά αυτοκίνητα της νέας ηλεκτρικής εποχής καθώς προβλέπουν πως θα επηρεάσει το ύφος και τον χαρακτήρα των μελλοντικών ηλεκτρικών hatchback.
Είναι σίγουρο πως η Hyundai έχει επενδύσει πολλά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου εστιάζοντας στην παραμικρή λεπτομέρεια όπως άλλωστε φανερώνουν και οι πληροφορίες από ένα εσωτερικό έγγραφο της εταιρίας στο οποίο αναφέρεται πως υπήρξε συνεργασία με τη NASA για την ανατομική διαμόρφωση των καθισμάτων. Στο ίδιο έγγραφο υπάρχουν αρκετές ακόμα ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με το Ioniq 5.

Κλείσιμο
Ίσως η πιο ιδιαίτερη από αυτές είναι η σκιαγράφηση του προφίλ των αγοραστών του Ioniq 5 σύμφωνα με μελέτες της Hyundai. Αναφέρεται λοιπόν πως το αυτοκίνητο στοχεύει κυρίως σε νέα ζευγάρια και οικογένειες με ένα παιδί ενώ χαρακτηρίζει το κοινό του μοντέλου ως «φιλόδοξο, ενεργό και προοδευτικό» προσδιορίζοντας την ηλικία κοντά στα τέλη της δεκαετίας των τριάντα και με ένα οικογενειακό εισόδημα πάνω από 100.000 δολάρια (καθώς το έγγραφο και η μελέτη έχουν γίνει για την αγορά των ΗΠΑ).

Ενδιαφέρον έχουν όμως και λεπτομέρειες, κυρίως τεχνικού περιεχομένου, από τους μηχανικούς της ίδιας της εταιρίας. Μεταξύ άλλων σημειώνουν λοιπόν πως το Tesla Model Y είναι πιο άμεσο οδηγικά αλλά με σημαντικό κόστος στην άνεση της κύλισης, όμως το Ioniq 5 είναι σημαντικά πιο ήσυχο, ξεπερνώντας ακόμα και την Jaguar I-Pace. Επίσης σε ότι αφορά τις τετρακίνητες εκδόσεις αναφέρεται πως στην λειτουργία Eco το αυτοκίνητο απενεργοποιεί τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και κινείται ουσιαστικά μόνο με τον πίσω. Τέλος μια λεπτομέρεια που συνδέεται με την άνεση αλλά και την ακρίβεια των δυναμικών αντιδράσεων κατά την φάση της επιτάχυνσης είναι πως στο Ioniq 5 η ανύψωση του εμπρός μέρους σε έντονη επιτάχυνση είναι μόνο 45 mm, όταν η αντίστοιχη τιμή για το Tesla Model 3 είναι 67 mm, και για την Jaguar I-Pace 81 mm.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης