Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Αγωνιστική Bugatti EB110 Sport Competizione βρίσκεται και πάλι στο φυσικό της περιβάλλον
Αγωνιστική Bugatti EB110 Sport Competizione βρίσκεται και πάλι στο φυσικό της περιβάλλον
Μια από τις 139 Bugatti EB110 που κατασκευάστηκαν και μάλιστα μια από τις ελάχιστες αγωνιστικές SC βρέθηκε και πάλι στην πίστα της Dijon, στην οποία είχε δώσει την τελευταία της παράσταση.
UPD:
Η Bugatti EB110 παρουσιάστηκε επίσημα τον Σεπτέμβριο του 1990 κλέβοντας τα φώτα της δημοσιότητας όχι μόνο γιατί σηματοδοτούσε την επιστροφή του ιστορικού ονόματος της Bugatti αλλά και γιατί αποτελούσε ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα της εποχής της.
Ο V12 κινητήρας των 3.5 λίτρων με την τετραπλή υπερτροφοδότηση, η τετρακίνηση και το πανάλαφρο μονοκόκ από ανθρακονήματα είναι μερικά από τα στοιχεία που ακόμα και σήμερα εντυπωσιάζουν. Από τα 139 αντίτυπα που κατασκευάστηκαν ελάχιστα από αυτά αναβαθμίστηκαν σε αγωνιστικές προδιαγραφές για συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας. Μεταξύ αυτών η εξαιρετικά σπάνια Sport Competizione, που είναι η τελευταία αγωνιστική EB110 που κατασκευάστηκε και με την οποία ο Μονεγάσκος οδηγός αγώνων και επιχειρηματίας, Gildo Pallance-Pastor αγωνίστηκε σε αρκετές διοργανώσεις.
Ο Pallance-Pastor συνέχισε να επενδύει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ακόμα και μετά την κατάρρευση της Buggati λόγω των οικονομικών προβλημάτων που τελικά προέκυψαν στην πρώτη σύγχρονη αναβίωσή της. Ωστόσο σε έναν αγώνα αντοχής στη Dijon η Bugatti ενεπλάκη σε ένα ατύχημα και λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών δεν ήταν δυνατό να επισκευαστεί.
Πρόσφατα όμως το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε πλήρως και πουλήθηκε σε έναν συλλέκτη ο οποίος αποφάσισε αντί να το κλείσει σε κάποιο γκαράζ, να το φέρει στον φυσικό του χώρο. Έτσι η EB110 SC βρέθηκε και πάλι στην πίστα της Dijon για μια εντυπωσιακή φωτογράφιση 25 χρόνια μετά τον τελευταίο της αγώνα στον ίδιο ακριβώς χώρο.
Ο V12 κινητήρας των 3.5 λίτρων με την τετραπλή υπερτροφοδότηση, η τετρακίνηση και το πανάλαφρο μονοκόκ από ανθρακονήματα είναι μερικά από τα στοιχεία που ακόμα και σήμερα εντυπωσιάζουν. Από τα 139 αντίτυπα που κατασκευάστηκαν ελάχιστα από αυτά αναβαθμίστηκαν σε αγωνιστικές προδιαγραφές για συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας. Μεταξύ αυτών η εξαιρετικά σπάνια Sport Competizione, που είναι η τελευταία αγωνιστική EB110 που κατασκευάστηκε και με την οποία ο Μονεγάσκος οδηγός αγώνων και επιχειρηματίας, Gildo Pallance-Pastor αγωνίστηκε σε αρκετές διοργανώσεις.
Ο Pallance-Pastor συνέχισε να επενδύει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ακόμα και μετά την κατάρρευση της Buggati λόγω των οικονομικών προβλημάτων που τελικά προέκυψαν στην πρώτη σύγχρονη αναβίωσή της. Ωστόσο σε έναν αγώνα αντοχής στη Dijon η Bugatti ενεπλάκη σε ένα ατύχημα και λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών δεν ήταν δυνατό να επισκευαστεί.
Πρόσφατα όμως το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε πλήρως και πουλήθηκε σε έναν συλλέκτη ο οποίος αποφάσισε αντί να το κλείσει σε κάποιο γκαράζ, να το φέρει στον φυσικό του χώρο. Έτσι η EB110 SC βρέθηκε και πάλι στην πίστα της Dijon για μια εντυπωσιακή φωτογράφιση 25 χρόνια μετά τον τελευταίο της αγώνα στον ίδιο ακριβώς χώρο.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα