Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ο όμιλος Stellantis επιλέγει τις ενεργειακές κυψέλες για τα μεσαία επαγγελματικά
Ο όμιλος Stellantis επιλέγει τις ενεργειακές κυψέλες για τα μεσαία επαγγελματικά
Στην επιλογή των ενεργειακών κυψελών ως ιδανική λύση για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μεσαίων επαγγελματικών οχημάτων φαίνεται πως προσανατολίζεται ο όμιλος Stellantis
UPD:
Ο υπερόμιλος Stellantis ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη του προγράμματος εξέλιξης της κατάλληλης τεχνολογίας για την υιοθέτηση ενεργειακών κυψελών ως πηγή τροφοδοσίας των ηλεκτρικών μονάδων στα μεσαία επαγγελματικά οχήματα των Peugeot, Citroen και Opel από το 2022.
Οι ενεργειακές κυψέλες ίσως έχουν έρθει σε δεύτερη μοίρα στα επιβατικά οχήματα όμως ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στα επαγγελματικά όπου ζητούμενο είναι ο συνδυασμός μεγάλης αυτονομίας και μεγάλου χώρου φόρτωσης. Η αχίλλειος πτέρνα των ηλεκτρικών οχημάτων είναι πως οι μεγάλες μπαταρίες που απαιτούνται για αυξημένη αυτονομία κοστίζουν τόσο σε βάρος όσο και σε όγκο. Ακριβώς σε αυτό απαντούν οι ενεργειακές κυψέλες στις οποίες στρέφεται η Stellantis: τα αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων και θα μπορούν να ανεφοδιαστούν με υδρογόνο μέσα σε λίγα λεπτά με την δεξαμενή των 6,1 κυβικών μέτρων να είναι λίγο μεγαλύτερη από μια συμβατική δεξαμενή καυσίμου με αποτέλεσμα να μένει ουσιαστικά αμετάβλητος ο χώρος φόρτωσης.
Σαν βάση θα χρησιμοποιηθούν οι παρούσες ηλεκτρικές εκδόσεις των μεσαίων van του ομίλου. Σε αυτές τη θέση των μπαταριών θα πάρουν τρεις δεξαμενές υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 4,4 κιλών που θα τροφοδοτεί μια κυψέλη υδρογόνου 45 kW. Η ιδιαιτερότητα είναι πως το αυτοκίνητο θα είναι plug-in καθώς θα υπάρχει και μια μπαταρία 10.5 kWh που θα βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα και η οποία θα χαρίζει αυτονομία 50 χιλιομέτρων χωρίς την χρήση καυσίμου. Ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει μέγιστη απόδοση 100 kW ενώ η κανονική λειτουργία του θα γίνεται με 60 kW για μεγαλύτερη οικονομία. Τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται από την Opel στην Γερμανία ώστε να αξιοποιείται η κρατική ενίσχυση που προσφέρεται εκεί στο πλαίσιο ενός εθνικού προγράμματος διεύρυνσης χρήσης των ενεργειακών κυψελών.
Οι ενεργειακές κυψέλες ίσως έχουν έρθει σε δεύτερη μοίρα στα επιβατικά οχήματα όμως ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στα επαγγελματικά όπου ζητούμενο είναι ο συνδυασμός μεγάλης αυτονομίας και μεγάλου χώρου φόρτωσης. Η αχίλλειος πτέρνα των ηλεκτρικών οχημάτων είναι πως οι μεγάλες μπαταρίες που απαιτούνται για αυξημένη αυτονομία κοστίζουν τόσο σε βάρος όσο και σε όγκο. Ακριβώς σε αυτό απαντούν οι ενεργειακές κυψέλες στις οποίες στρέφεται η Stellantis: τα αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων και θα μπορούν να ανεφοδιαστούν με υδρογόνο μέσα σε λίγα λεπτά με την δεξαμενή των 6,1 κυβικών μέτρων να είναι λίγο μεγαλύτερη από μια συμβατική δεξαμενή καυσίμου με αποτέλεσμα να μένει ουσιαστικά αμετάβλητος ο χώρος φόρτωσης.
Σαν βάση θα χρησιμοποιηθούν οι παρούσες ηλεκτρικές εκδόσεις των μεσαίων van του ομίλου. Σε αυτές τη θέση των μπαταριών θα πάρουν τρεις δεξαμενές υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 4,4 κιλών που θα τροφοδοτεί μια κυψέλη υδρογόνου 45 kW. Η ιδιαιτερότητα είναι πως το αυτοκίνητο θα είναι plug-in καθώς θα υπάρχει και μια μπαταρία 10.5 kWh που θα βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα και η οποία θα χαρίζει αυτονομία 50 χιλιομέτρων χωρίς την χρήση καυσίμου. Ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει μέγιστη απόδοση 100 kW ενώ η κανονική λειτουργία του θα γίνεται με 60 kW για μεγαλύτερη οικονομία. Τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται από την Opel στην Γερμανία ώστε να αξιοποιείται η κρατική ενίσχυση που προσφέρεται εκεί στο πλαίσιο ενός εθνικού προγράμματος διεύρυνσης χρήσης των ενεργειακών κυψελών.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα