LIVE

Κορωνοϊός

Πως φαντάζεται η Lotus το αγωνιστικό του Le Mans το 2030;

Lotus-E-R9-1

Αυτό είναι η νέα Lotus E-R9, μια επίσημη μελέτη σχεδιασμού από τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αντοχής της σεζόν 2030.

Το concept εξελίχθηκε από τον Richard Hill, υπεύθυνο αεροδυναμικής της Lotus, αλλά και την ομάδα του, καθώς και τον Louis Kerr, τεχνικό στις ηλεκτρικές πλατφόρμες των hypercar της φίρμας, όπως είναι η Lotus Evija.

Η νέα Lotus E-R9 έρχεται με ένα θόλο μαχητικού τύπου που είναι τοποθετημένος στο επάνω μέρος και διαθέτει πολλές αεροδυναμικές καινοτομίες, όπως αυτή που η Lotus ονομάζει «μορφοποίηση» των πάνελ του αμαξώματος και κάθετα τοποθετημένες επιφάνειες ελέγχου.

Τα πάνελ αμαξώματος βρίσκονται απέναντι από το προφίλ των πτερυγίων και μπορούν να αλλάξουν το σχήμα και τη στάση τους στη ροή αέρα είτε με το πάτημα ενός κουμπιού είτε αυτόματα μέσω αισθητήρων. Τα πάνελ μπορούν να προσφέρουν ελάχιστη έλξη προς τα κάτω και τις μέγιστες δυνάμεις στις γωνίες.

Οι κατακόρυφες επιφάνειες ελέγχου στο πίσω μέρος της Lotus E-R9 είναι εκεί για να την βοηθήσουν να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση, «χωρίς τους περιορισμούς πρόσφυσης των ελαστικών» σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία. Το αποτέλεσμα είναι ένας αγωνιστικό αντοχής «που οδηγείται εν μέρει σαν αυτοκίνητο και εν μέρει κινείται σαν μαχητικό τζετ».

Το R σημαίνει Endurance Racer, ενώ ο αριθμός 9 αποτίει φόρο τιμής στο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα στη Lotus Mark IX, η οποία ήταν το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της εταιρείας που αγωνίστηκε στις 24 ώρες του Le Mans το 1955.

Η Lotus E-R9 διαθέτει ένα προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που τροφοδοτεί κάθε τροχό ανεξάρτητα και διαθέτει διανυσματική ροπή. «Η πυκνότητα ενέργειας της μπαταρίας και η ισχύς εξελίσσονται ραγδαία από έτος σε έτος», δήλωσε ο Louis Kerr. «Πριν από το 2030 θα έχουμε “μικτές” μπαταρίες με τη μέγιστη δυνατή απόδοση, καθώς και τη δυνατότητα «εναλλαγής μπαταριών» κατά τη διάρκεια των pitstops.

«Η Lotus E-R9 ενσωματώνει τεχνολογίες που περιμένουμε να εξελίξουμε προσεκτικά», πρόσθεσε ο Richard Hill. “Η Lotus έχει μακρόχρονη ιστορία ανάπτυξης πρωτοποριακών λύσεων. Άλλωστε, το έχουμε αποδείξει πολλές φορές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και στα αυτοκίνητα παραγωγής μας”, τόνισε ο ίδιος με νόημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

47 65 6f 72 67 65

Οι “μικτές” μπαταρίες που αναφέρονται πιστεύω πως είναι υβριδικά συστήματα μπαταριών-υπερπυκνωτών. Έτσι μπορείς να έχεις και μεγάλη αυτονομία και τεράστια απόδοση ισχύος για μικρά διαστήματα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης