
Πόσο επηρεάζεται η αυτονομία του Tesla Model 3 από το κρύο;

Upd:
Ο κάτοχος ενός Tesla Model 3 προσπάθησε να διαπιστώσει στην πράξη την επιρροή που έχει η πολύ χαμηλή θερμοκρασία στην απόδοση των μπαταριών κάνοντας την ίδια διαδρομή με το ίδιο αυτοκίνητο σε διαφορετικές εποχές.
Είναι γνωστό πως η βέλτιστη λειτουργία των μπαταριών επιτυγχάνεται εντός συγκεκριμένου εύρους θερμοκρασίας ενώ όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πολύ ζεστές ή πολύ κρύες συνθήκες καταναλώνεται και αρκετή ενέργεια και από τον κλιματισμό.

Ο Fenske οδήγησε το Tesla Model 3 σε μια διαδρομή σχεδόν 3.000 χιλιόμετρων με έντονες χειμερινές συνθήκες. Την ίδια διαδρομή είχε οδηγήσει και το καλοκαίρι και διαπίστωσε πως ενώ το καλοκαίρι η κατανάλωση που είχε δει ήταν 177 watt/χιλιόμετρο το χειμώνα αυτή ανέβηκε σε 210 watt/χιλιόμετρο.
Πρόκειται για μια διαφοροποίηση της τάξης του 20% η οποία έριξε την αυτονομία του Tesla από τα 400 στα περίπου 340 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μείωση σημαντικά μικρότερη από αυτή μελετών που μιλούσαν για μείωση της απόδοσης των μπαταριών σε ποσοστό σχεδόν 40%.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δηλαδή περίπου όση απώλεια έχει κι ένα όχημα με ΜΕΚ. Για να μην πω ότι τα οχήματα με ΜΕΚ έχουν μεγαλύτερη απώλεια εμβέλειας. Απλώς η βιομηχανία των ρυπογόνων ακολουθεί όπως πάντα μεθόδους όπως η διασπορά ψευδών φημών μήπως καταφέρει να αναβάλλει για λίγο έναν προαναγγελθέντα θάνατο.