LIVE

Κορωνοϊός

Μία συλλεκτική Pagani Huayra

201218132246_Pagani-Huarya-Tricolore-1

Θέλοντας να τιμήσει τα 60στα γενέθλια του σμήνους Freccie Tricolori, η Pagani κατασκευάζει μία μοναδική έκδοση της Huarya.

Τα Freccie Tricolori ιδρύθηκαν το 1961, με το ακροβατικό σμήνος να αποτελεί ένα από τα κορυφαία του είδους, προσφέροντας σε τακτά χρονικά διαστήματα ένα μοναδικό θέαμα στους αιθέρες, πραγματοποιώντας επικίνδυνους αλλά συγχρόνως εντυπωσιακούς ελιγμούς.
Για να τιμήσει την συγκεκριμένη ομάδα των τολμηρών πιλότων, η Pagani μας αποκαλύπτει την ειδική έκδοση της Huarya, με τον κωδικό Tricolore. Το βασικό στοιχείο του ιταλικού supercar βρίσκεται κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα και είναι φυσικά ο γνωστός μας V12 twin-turbo κινητήρας των 6,0 λίτρων, ο οποίος έχει εξελιχθεί από την Mercedes-AMG.

Στην τελευταία του εκδοχή αποδίδει 840 ίππους και 1.100 Nm ροπή, χαρίζοντας στη συγκεκριμένη έκδοση τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου που έχει δημιουργήσει η φίρμα του Horacio Pagani. Να αναφερθεί ότι μέχρι τώρα τα σκήπτρα κατείχε το Imola με 839 ίππους. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου σειριακού κιβωτίου επτά σχέσεων, με το βάρος του αυτοκινήτου, χωρίς τον οδηγό να φτάνει τα μόλις 1.270 κιλά.

Η σχεδίαση της Huarya Tricolore παραπέμπει άμεσα στο αεροσκάφος Aermacchi MB-339, το οποίο χρησιμοποιεί η ακροβατική ομάδα, όπως τα σημεία στήριξης της πίσω αεροτομής, αλλά και τον εξωτερικό χρωματισμό με τις χαρακτηριστικές ιταλικές σημαίες. Παράλληλα διαθέτει ανασχεδιασμένο εμπρός σπλίτερ και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στον κεντρικό αεραγωγό, πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, στον πίσω διαχύτη, ενώ νέα είναι και η πίσω αεροτομή κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.
Ιδιαίτερη μνεία έχει γίνει και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν οι αλουμινένιες λεπτομέρειες, όπως στον επιλογέα του κιβωτίου που συνδυάζει και carbon στοιχεία, ενώ τα καθίσματα έχουν δίχρωμη μπλε και λευκή επένδυση. Η Pagani Huayra Tricolore θα δημιουργηθεί σε μόλις τρία μοντέλα, με κάθε ένα να κοστίζει, χωρίς τους φόρους, τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (15)

@Με ρέγουλα

Ψέμματα έγραψα;Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ!

@Με ρέγουλα

Ψέμματα έγραψα;Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ!

Χαχαχα 2

Επίσης για όσους δεν το πήραν ακόμα χαμπάρι η ferrari ξέφυγε από την κατηγορία των απόλυτων εξωτικών supercars.Διαθέτει ένα-δυό τέτοια,αλλά η γκάμα πλέον είναι πιο μαζική-τηρουμένων των αναλογιών.Γι'αυτό πλέον βρίσκεις στην αγορά μεταχειρισμένες με τιμές γύρω στα 70 χιλιάρικα.Σύντομα δε,μη έχοντας και πολλές επιλογές,θα βγάλει και suv!Αν δεν τα έκανε όλα αυτά,τρία ήταν τα πιθανά σενάρια:1ον) να καταλήξει στα αζήτητα, 2ον)Να την αγοράσουν οι γερμανοί(βλέπε bentley,Rolls,lambo,bugatti,ducati),3oν)Θα είχε συρρικνωθεί πολύ,θα έβγαζε max 1-2 μοντέλα πολύ περιορισμένης παραγωγής και θα προμηθευόταν μοτέρ και κιβώτια από ποιους άλλους;Σωστά!Από τους Γερμανούς!(βλέπε pagani και mclaren).

Με ρεγουλα

τα αντικαταθλιπτικα τυρεμπορα, ξεφυγες παλι.

Χαχαχα

Lotus:Κάποτε χρησιμοποιούσε κινητήρες isuzu(ναι ναι ναι)και μετά ψώνιζε από toyota.Οσο για τις ferrari,ποτέ δεν ήταν καλύτερες από κανέναν.Ο ανταγωνισμός ήταν πάντα πιο μπροστά,πιο εξεληγμένος,πιο αξιόπιστος και πιο ποιοτικός.Αυτό που πέτυχε η ferrari ήταν να χτίσει όνομα τις "χρυσές" €ποχές των περιοδικών.Οι άλλοι εριχναν λεφτα για να βελτιώνουν τα προϊόντα τους και το gruppo εριχνε λεφτά στα περιοδικά για να διαφιμίζει σάλτσες και φούμαρα.Αφου τα ξέρετε πάλι θα τα λέμε;Και ακόμα εν έτη 2020,σχεδόν μια 20ετία μετά την κατάρρευση της περιοδικομπίζνας υπάρχουν ακόμα κάποιοι λίγοι νοσταλγοί εκείνης της εποχής...Τhat's all.

Όταν σχολιάζουν οι φιλοκαπιταλιστές υπεραυτοκίνητα...

και έχουν κάτω στο δρόμο παρκαρισμένο το μονάκριβο 208 τους...

@

Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε: Μόνο Lada, Wartburg, Polski Fiat, Moskvich, Zaporozhye, VAZ και προπαντός Trabant. Δηλαδή ρε φίλε για να συζητήσει κάποιος για τέχνη π.χ. ζωγραφική πρέπει να έχει κι ένα Picasso ή Monet στο σαλόνι του; Πολύ Γαλάνη κι Αλεξίου ακούς, κόψε την ψευτοκουλτούρα.....

Ferrari? Lotus?

Ναι ναι φαίνεται άλλωστε στη Formula 1 και στο ρεκόρ του Nurburgring. Ferrari και Lotus τα έχουν σαρώσει όλα. Ας περάσει πρώτα τη Renault η Ferrari στη Formula 1 και μετά βλέπουμε. Για την ιστορία, 181 βαθμούς η Renault, 131 η Ferrari. 573 η AMG. Και για το κερασάκι στην τούρτα, η AMG GT Black Series έσπασε τα χρονόμετρα κι έχει τον καλύτερο χρόνο στο Nurburgring για αυτοκίνητο παραγωγής. Τουλάχιστον ελπίζω να ξέρετε από vespa.....

George....

που είσαι; Αυτοί εδώ μαλώνουν για Ferrari, Pagani, AMG, Lotus κι έχουν αφήσει απέξω κι αγνοούν την ΤΕSLA. Για βάλε τάξη σε παρακαλώ!

11

Και στο φανάρι σκάει πάνω σου ενα Fiesta των 5000 ευρώ και κλαίς την Paganiμε μαύρο δάκρυ.

nick

Δεν ειναι τυχαιο που εταιριες οπως pagani, aston martin, προτιμουν κινητηρες Mercedes-AMG...

11

Φίλα την μπότα του Γερμανού.

Αντρέας

Δεν ξέρω τι κινητήρες βγάζει η AMG. Αυτό που ξέρω είναι ότι χρόνια τώρα καλύτερος κινητήρας του κόσμου βγαίνει ο V8 της Ferrari. Επίσης, το car Δεκεμβρίου, σε μία σύγκριση που έχει ανάμεσα σε υπεραυτοκινητα,βγάζει με διαφορά καλύτερο αμάξι τη Ferrari. Μάλλον όλοι αυτοί κάτι περισσότερο ξέρουν από εμάς.

Exige

Ferrari & Lotus διαθετουν μακραν καλυτερυς κινητηρες. Μαθε αυτοκινητιστικη μπαλιτσα και μετα σχολιασε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης