LIVE

Κορωνοϊός

Ρεκόρ στο Nurburgring σημείωσε η Mercedes-AMG GT Black Series

Mercedes-AMG_GT_Black_Series_Nurburgring_record__1_

Τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring κατέχει πλέον η Mercedes-AMG GT Black Series μετά το ρεκόρ γύρου που σημείωσε στη διάσημη πίστα.

Το σερί των ρεκόρ στο Nurburgring φαίνεται πως δεν έχει τέλος για την Mercedes-AMG καθώς πλέον η AMG GT Black Series έχει τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στη διάσημη πίστα πετυχαίνοντας χρόνο 6:43.616.
Το ρεκόρ σημειώθηκε με τον Maro Engel, οδηγό GT3 της Mercedes-AMG, ενώ η GT Black Series που χρησιμοποιήθηκε δεν είχε καμία μετατροπή πέραν των ρυθμίσεων που είχαν γίνει στα αεροδυναμικά βοηθήματα και στην ανάρτηση τα οποία άλλωστε είναι ρυθμιζόμενα στο μοντέλο παραγωγής. Μεταξύ άλλων η ανθρακονημάτινη εμπρός ποδιά είχε ρυθμιστεί στη θέση Race ενώ η πίσω αεροτομή βρισκόταν στην μεσαία θέση. Αντίστοιχα η coilover ανάρτηση είχε ρυθμιστεί σε χαμηλότερο ύψος κατά 5 χιλ. εμπρός και 2,5 χιλ. πίσω ενώ είχε δοθεί αρνητικό κάμπερ τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Τέλος στη μέγιστη σκληρότητα είχαν ρυθμιστεί οι αντιστρεπτικές το αυτοκίνητο φορούσε τα κανονικά, στη συγκεκριμένη έκδοςη, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO.

Ο χρόνος που σημείωσε η AMG GT Black Series ήταν σχεδόν 1,3’’ ταχύτερος από αυτόν της Lamborghini Aventador SVJ το 2018. Μετά το τέλος της προσπάθειας ο Engel δήλωσε εντυπωσιασμένος από το αυτοκίνητο και τις δυνατότητές του τονίζοντας πως σε κάποια σημεία της πίστας η AMG GT Black Series ξεπερνούσε σε ταχύτητα την αγωνιστική GT3. Δεν παρέλειψε μάλιστα να σημειώσει πως η δυνατότητα για μεγάλος εύρος ρυθμίσεων σε αεροδυναμική και ανάρτηση έπαιξε καθοριστικό ρόλο τόσο στην μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας όσο και στην προσαρμογή του αυτοκινήτου στα μέτρα και το στυλ του οδηγού της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (13)

Tsiou

Στη Γερμανία λένε ότι οι πολυτελείς μάρκες είναι δύο: Πόρσε και Μερσέντες. , Μέσω της AMG αποτίναξε από πάνω της το γεροντίστικο προφίλ και κατά τη γνώμη μου στην παρούσα γενιά έχουν πετύχει τον κατάλληλο συνδυασμό μεταξύ τεχνολογίας και old school συναισθήματος, κάτι που οι άλλοι δύο αντίπαλοι δεν το έχουν. ΥΣ: Η Μερσεντές δίνει κινητήρες σε Άστον Μάρτιν

47 65 6f 72 67 65

Καλα τα ηλεκτρικα σκουπακια αλλα εδω μιλαμε για οπλο οχι αστεια !

nick

Δεν υπαρχουν λογια να αντιπρωσοπευουν αυτο το brand, πρεστιζ, ιματζ, κυρος, αξιοπιστια, ποιοτητα, ειναι λιγες λεξεις, και με τον αερα του παγκοσμιου πρωταθλητη βλεπε F1 που σπαει τα ρεκορ το ενα μετα το αλλο ! respect !

47 65 6f 72 67 65

Έχεις μπερδέψει τα σπορ με την αυτοκίνηση. Φαντάζομαι ότι κανείς δεν θα αγόραζε αμάξι που τα λάστιχά του θα διαρκούσαν για μερικά χιλιόμετρα αν μπορούσε να το κυκλοφορήσει στον δρόμο, που δεν μπορεί. Αν μπορούσε οι επιδόσεις θα ήταν χειρότερες από τα περισσότερα supercars λόγω των αλλαγών που θα έπρεπε να υποστεί για να είναι νόμιμο όπως και αυτά. Και για ποια ρεκόρ μιλάς? Ακόμη δεν έχει πιάσει η F1 τις ταχύτητες ρεκόρ του 1933, σε ευθεία πάντα, όχι σε πίστα που δεν προλαβαίνει. Μιλάμε για τεχνολογία, όχι αστεία.

47 65 6f 72 67 65

Ας χαρούν όσο μπορούν μέχρι να εμφανιστεί το Roadster II.

Πονας??

Ξυδάκι

nick

Δεν θα προλαβει ερχετε το Mercedes-AMG One...

47 65 6f 72 67 65

@Πονάς. Γιατί? Επειδή θα βγάλει μια περιορισμένη παραγωγή 175 κομματιών με 400 χιλιάρικα έκαστο και θα το πατάνε στον δρόμο ένα κάρο αυτοκίνητα πολύ χαμηλότερης τιμής? Άλλοι θα πονέσουν όταν το μάθουν. Χαχαχα. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να σετάρει ένα αμάξι για μια συγκεκριμένη πίστα. Στον δρόμο όμως θα φάει τη σκόνη πολλών.

47 65 6f 72 67 65

Κοκκινησε ο σβερκος μου, σταματηστε να με δουλευετε..

Σίγουρα....

από τότε που η Mercedes δημιούργησε την AMG ως "ξεχωριστή" μάρκα σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μάλλον ενσωματώνει κάποιες ιδέες από την εμπειρία της στην F1 όπου εδώ κι επτά συνεχόμενα χρόνια έχει ισοπεδώσει τους πάντες. Φήμες πάντως λένε ότι ως "ανεξάρτητη" μάρκα η AMG δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά εμπορικά, κάτι που αποδεικνύει ότι είναι πολύ δύσκολο να μπει και να ανταγωνιστεί μία εταιρία στην κατηγορία supercars, ακόμη κι αν αυτή η εταιρία είναι θυγατρική της Mercedes. Από την άλλη πλευρά είναι μία (πολύ) καινούργια πρόταση και ο χρόνος θα δείξει....

959

Στα χρήματα που ζητά για τα supercar της ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και με πολύ περισσότερο heritage. Δε μπορεί να ζητάς τα ίδια με την Aston τη porche κλπ Όσο καλός και να είσαι..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης