Οι αποκρατικοποιήσεις και το τουριστικό θαύμα
Αλέξανδρος Κασιμάτης
Οι αποκρατικοποιήσεις και το τουριστικό θαύμα
Οι αποκρατικοποιήσεις ήταν πάντα ένα δύσκολο θέμα για τις Κυβερνήσεις.
Μειώνουν την πελατεία και την ισχύ του πολιτικού συστήματος και για αυτό όσο είναι δυνατόν τις αποφεύγουν. Δεν είναι τυχαίο ότι επτά χρόνια τώρα, παρά τα μνημόνια και την επιτήρηση, αποτυγχάνουμε σταθερά στο στόχο των αποκρατικοποιήσεων. Το Ελληνικό είναι το πιο προφανές παράδειγμα. Σχεδόν δεκαεπτά χρόνια από τότε που καταργήθηκε το αεροδρόμιο, ορισμένοι προτιμούσαν να είναι στρατόπεδο προσφύγων, ακόμη και σκουπιδότοπος παρά να αναπτυχθεί η περιοχή.
Αξίζει τον κόπο να μπείτε στο διαδίκτυο και να αναζητήσετε τα έργα που κάνει στα αεροδρόμια η Fraport. Στην Κεφαλλονιά για παράδειγμα γκρεμίζουν τον τερματικό σταθμό και χτίζουν νέο. Φτιάχνουν νέο σταθμό πυροσβεστικής, εγκαθιστούν νέο αυτόματο σύστημα ελέγχου των αποσκευών, νέο σταθμό επεξεργασίας λυμάτων, αναβαθμίζουν το οδόστρωμα στον κύριο διάδρομο κλπ Ριζικές είναι εργασίες και στο αεροδρόμιο της Μυκόνου με αύξηση των σταθμών Check-in όπως και του συνολικού αριθμού πυλών, επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού, αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου κλπ Ανάλογες εργασίες γίνονται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας και της Θεσσαλονίκης ενώ ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα ξεκινήσουν οι εργασίες και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport.
Η έκταση και το είδος των εργασιών που κάνει η Fraport σε κάθε αεροδρόμιο αποκαλύπτει και τα χάλια στα οποία είναι. Το 2017 αποδεικνύεται χρονιά-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό με τον αριθμό των επισκεπτών να πλησιάζει τα 25 εκατ. Επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου εκτιμούν πως τα 25 εκατ. επισκέπτες εξαντλούν τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς καθώς οι υποδομές της χώρας χρειάζονται ενίσχυση αφενός για να υποστηρίξουν και αφετέρου για να διατηρήσουν την ανοδική τουριστική τάση. Από τα δίκτυα μεταφορών, τον ξενοδοχειακό κλάδο ως τη διαχείριση των απορριμμάτων η τουριστική μας βιομηχανία χρειάζεται σοβαρή μελέτη, ορθολογική οργάνωση και προπάντων επενδύσεις για να μπορέσει η χώρα να κάνει το άλμα στον κλάδο που συνεισφέρει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στο ΑΕΠ.
Αξίζει τον κόπο να μπείτε στο διαδίκτυο και να αναζητήσετε τα έργα που κάνει στα αεροδρόμια η Fraport. Στην Κεφαλλονιά για παράδειγμα γκρεμίζουν τον τερματικό σταθμό και χτίζουν νέο. Φτιάχνουν νέο σταθμό πυροσβεστικής, εγκαθιστούν νέο αυτόματο σύστημα ελέγχου των αποσκευών, νέο σταθμό επεξεργασίας λυμάτων, αναβαθμίζουν το οδόστρωμα στον κύριο διάδρομο κλπ Ριζικές είναι εργασίες και στο αεροδρόμιο της Μυκόνου με αύξηση των σταθμών Check-in όπως και του συνολικού αριθμού πυλών, επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού, αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου κλπ Ανάλογες εργασίες γίνονται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας και της Θεσσαλονίκης ενώ ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα ξεκινήσουν οι εργασίες και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport.
Η έκταση και το είδος των εργασιών που κάνει η Fraport σε κάθε αεροδρόμιο αποκαλύπτει και τα χάλια στα οποία είναι. Το 2017 αποδεικνύεται χρονιά-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό με τον αριθμό των επισκεπτών να πλησιάζει τα 25 εκατ. Επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου εκτιμούν πως τα 25 εκατ. επισκέπτες εξαντλούν τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς καθώς οι υποδομές της χώρας χρειάζονται ενίσχυση αφενός για να υποστηρίξουν και αφετέρου για να διατηρήσουν την ανοδική τουριστική τάση. Από τα δίκτυα μεταφορών, τον ξενοδοχειακό κλάδο ως τη διαχείριση των απορριμμάτων η τουριστική μας βιομηχανία χρειάζεται σοβαρή μελέτη, ορθολογική οργάνωση και προπάντων επενδύσεις για να μπορέσει η χώρα να κάνει το άλμα στον κλάδο που συνεισφέρει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στο ΑΕΠ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα