Στέλιος Χατζηιωάννου: Η easy είσοδος του sir στο delivery και τις αστικές μεταφορές

Στέλιος Χατζηιωάννου: Η easy είσοδος του sir στο delivery και τις αστικές μεταφορές

Τι φέρνουν στην αγορά οι νέες business του Ελληνοκύπριου δισεκατομμυριούχου με τα brands easyFood και easyTaxi. Ποια είναι τα δυο άλλα επιχειρηματικά εγχειρήματα του, τα οποία προηγήθηκαν μέσα στο 2021

stelios-hatziioannou
Στα 23 χρόνια της ύπαρξης της easyGroup ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει μάθει να δίνει τη μια μάχη πίσω από την άλλη στον στίβο των επιχειρήσεων και συνήθως τις κερδίζει.

Ο Ελληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος δημιούργησε από νεαρή ηλικία τη φήμη εκείνου ο οποίος δεν αφήνει εύκολα ευκαιρία να πάει χαμένη, ούτε κάποιο κομμάτι της αγοράς …απάτητο και φροντίζει να την δικαιολογεί στην δύσκολη εποχή της πανδημίας, με τα νέα του εγχειρήματα.

Αυτή την φορά ο sir της επιχειρηματικότητας επενδύει σε δυο νέους κλάδους με τα νέα brands της holding εταιρείας που ίδρυσε το 1998 – μια τριετία, δηλαδή, μετά την έναρξη λειτουργίας της low cost αεροπορικής εταιρείας easyJet, το 1995-, με το γνωστό πρόθεμα: τα easyFood και easyTaxi.

Η σκέψη για την είσοδο της easyGroup στον χώρο του delivery στο φαγητό προϋπήρχε από το 2017 στο μυαλό του Στέλιου Χατζηιωάννου και σύμφωνα με βρετανικά media φαίνεται ότι έφθασε η ώρα της υλοποίησής της, ή τουλάχιστον για να «τρέξει» το project σε φουλ ρυθμούς. Δεύτερο τόλμημά του αποτελεί η ενεργοποίηση του στον κλάδο των αστικών μεταφορών και ειδικότερα των ταξί…

Κλείσιμο
Μια τρίτη νέα εταιρεία είναι η easyMarketing, η ίδρυση της οποίας σηματοδότησε από τον περασμένο Μάιο την επέκταση των δραστηριοτήτων του Ομίλου Easy και στον τομέα του μάρκετινγκ, ενώ, νωρίτερα –τον Μάρτιο- ο 54χρονος billionaire επένδυσε ένα σημαντικό ποσό στην online κτηματομεσιτική πλατφόρμα easyProperty, όπως είχε γράψει το newmoney και στις δυο περιπτώσεις.

Ουσιαστικά, πρόκειται για τέσσερις κινήσεις του sir Στέλιου μέσα στο πρώτο 7μηνο του 2021.

Οι ειδικοί σε θέματα αγοράς στην Βρετανία μιλούν για «new business» του ανθρώπου που έλαβε το χρίσμα του ιππότη σε ηλικία 39 ετών από την Βασίλισσα του Ηνωμένου Βασιλείου Ελισάβετ Β’ για τις υπηρεσίες του στην επιχειρηματικότητα και εξηγούν ότι η easyGroup (σε συνεργασία με άλλα πρόσωπα) θα επιδιώξει να ανταγωνισθεί, αντίστοιχα, με την μεν easyFood τις Just Eat, Deliveroo, Uber Eats και με την easyTaxi τις Uber, Bolt και Free Ride.

Οι μετρήσεις –που προφανώς ώθησαν τον «mr.Easy» σε αυτές τις νέες του κινήσεις- δείχνουν ότι η «πίτα» του food delivery στην χώρα εκτιμάται στα 11,4 δισ. λίρες (σε έναν από τους πιο ωφελημένους κλάδους στους μήνες της πανδημίας, έχοντας διπλασιάσει την αξία του σε σύγκριση με το 2015) και ταυτόχρονα υπολογίζεται ότι περίπου 17,8 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποίησαν ταξί για τις μετακινήσεις τους την περασμένη χρονιά.

Οι δυο συγκεκριμένοι κλάδοι θεωρούνται ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί και ήδη οι βασικοί τους «παίκτες» μάχονται ο ένας απέναντι στον άλλον με στόχο να κυριαρχήσουν σε αυτούς, αν και κάποιοι δεν έχουν καταφέρει, ακόμα, να εμφανίσουν κέρδη…

Ο συνιδρυτής των τριών νέων brands, ο Jeewan Sagu, πιστεύει ότι οι easyFood και easyTaxi θα πάρουν μερίδια από τους αντιπάλους τους και θα κατακτήσουν ένα μεγάλο μέρος του κοινού «κουβαλώντας» την αξία του easyGroup, με αβαντάζ τους τις value for money υπηρεσίες που προσφέρουν.

Η στρατηγική τους συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία της «οικογένειας» των brands και εταιρειών του easyGroup: σκοπός είναι η μείωση του κόστους –μέσω χαμηλότερων εξόδων, π.χ. χωρίς τηλεφωνικά κέντρα και διαφημίσεις- να επιστραφεί στον πελάτη και όσον αφορά την easyFood, αυτό θα επιτευχθεί με την καθιέρωση σταθερού τέλος χρήσης της πλατφόρμας ανεξάρτητα από το μέγεθος της παραγγελίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης