Αιμιλιανός Σταματάκης: Έχω βιώσει την απόρριψη στη δουλειά, σκέφτομαι συνέχεια να τα παρατήσω, αλλά δεν πρέπει να το αφήνεις να σε παίρνει από κάτω
«Οι δυσκολίες είναι πολλές, αλλά δεν πρέπει να αλλάξεις τον χαρακτήρα σου και την ηθική σου επειδή θα πρέπει να κάνεις άλλα πράγματα προκειμένου να πετύχεις», πρόσθεσε ο ηθοποιός
Ιωάννα Μαρίνου
Να τα παρατήσει σκέφτεται καθημερινά ο Αιμιλιανός Σταματάκης, όπως δήλωσε μιλώντας για την απόρριψη στη δουλειά του, ωστόσο τόνισε πως δεν πρέπει να αφήνει αυτή τη συνθήκη να τον επηρεάζει.
Ο ηθοποιός επισήμανε πως προσπαθεί να μην σκέφτεται την απόρριψη ως προσωπική αποτυχία: «Ναι, φυσικά έχω βιώσει απόρριψη. Δηλαδή δεν γίνεται διαφορετικά. Προσπαθώ, όσο κι αν μία απόρριψη είναι πάντοτε απόρριψη, να σκέφτομαι πρώτα το ότι δεν είναι αυτό που θα θέλανε, παρά το ότι "α, δεν τα κατάφερα"», είπε αρχικά στην εκπομπή «Buongiorno» την Πέμπτη 25 Ιουνίου.
Αμέσως μετά, ο Αιμιλιανός Σταματάκης πρόσθεσε: «Συνέχεια σκέφτομαι να τα παρατήσω. Κάθε μέρα μπορεί να το σκεφτείς αυτό. Οι δυσκολίες είναι πολλές. Το θέμα είναι να μην αλλάξεις, δηλαδή να μην το αφήσεις αυτό να σε πάρει από κάτω, ούτε να αλλάξεις τον τρόπο σου, τον χαρακτήρα σου και την ηθική σου επειδή θα πρέπει να κάνεις άλλα πράγματα προκειμένου να πετύχεις».
Δείτε το βίντεο
Όσον αφορά στο γεγονός πως δεν αναλαμβάνει συχνά τηλεοπτικούς ρόλους, ο ηθοποιός εξήγησε: «Δεν σνομπάρω την τηλεόραση. Νομίζω το ότι επειδή έχω αφιερωθεί τόσο πολύ στο θέατρο, συχνά δεν υπάρχει ο χρόνος. Πέρασαν νομίζω δέκα χρόνια για να πω με μία μεγαλύτερη άνεση ότι "αυτό ξέρω ότι αυτό θέλω να το κάνω ή αυτό δεν θέλω να το κάνω". Χρειάζεσαι και λίγο χρόνο να αφουγκραστείς, να δεις πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου και πού θα ήθελε να συμμετέχει».
Όπως ανέφερε, ντρέπεται να προτείνει τον εαυτό του για κάποιο ρόλο και προτιμά πάντα να περνά από οντισιόν: «Ντρέπομαι πάρα πολύ. Αν θέλω να υπάρξω κάπου, πηγαίνω σε οντισιόν. Δεν έχω κάνει τίποτα άλλο στη ζωή μου πλην από οντισιόν, απλώς μετά από κάποιο σημείο σταμάτησε να είναι αναγκαίο συνεχώς», είπε.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο Αιμιλιανός Σταματάκης αναφέρθηκε στην αναγνωρισιμότητα λόγω του επαγγέλματός του και υποστήριξε πως την απολαμβάνει, ωστόσο δεν του αρέσει όταν εξαιτίας της γίνεται λόγος για την προσωπική του ζωή στα media: «Είναι όμορφο πράγμα γιατί είναι κομμάτι της δουλειάς μας. Σηματοδοτεί λίγο μία κάποια επιβράβευση για τη δουλειά σου και για τον κόπο σου. Αλλά ως εκεί. Όχι παραπάνω από αυτό. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο αυτό να βρίσκεται στην προσωπική μου ζωή. Έχουμε φτιάξει ένα σύστημα μιντιακό, το οποίο νομίζουμε ότι έτσι πουλάει. Αλλά νομίζουμε. Πάντα η άποψή μου είναι ότι θα πουλάει αυτό που ταΐζουμε τον κόσμο να πουλήσει. Αν τον κόσμο τον ταΐζουμε φιστίκια, θα φάει φιστίκια. Αν τον κόσμο τον ταΐζουμε χαβιάρι, θα φάει χαβιάρι», σημείωσε.