World Routes 2016: Πρώτο βραβείο μάρκετινγκ στο αεροδρόμιο Αθηνών

World Routes 2016: Πρώτο βραβείο μάρκετινγκ στο αεροδρόμιο Αθηνών

Τα Routes Marketing Awards θεωρούνται ως τα πιο βραβεία με το μεγαλύτερο πρεστίζ στη βιομηχανία - Για την ανάδειξη των νικητών ψηφίζει και κρίνει η κοινότητα προγραμματισμού δικτύου πτήσεων

World Routes 2016: Πρώτο βραβείο μάρκετινγκ στο αεροδρόμιο Αθηνών
Το πρώτο βραβείο αεροδρομιακού Μάρκετινγκ στην κατηγορία 4-20 εκατ. επιβατών κέρδισε το αεροδρόμιο της Αθήνας στα Routes Marketing Awards 2016 των World Routes, τα οποία ανακοινώθηκαν στο εφετινό 22ο Παγκόσμιο Συνέδριο στο Chengdu της Κίνας, στις 24-27 Σεπτεμβρίου, όπου συμμετείχαν 3.500 εκπρόσωποι του κλάδου των αερομεταφορών (300 αεροπορικές εταιρείες – 700 αεροδρόμια).

Τα Routes Marketing Awards θεωρούνται ως τα πιο βραβεία με το μεγαλύτερο πρεστίζ στη βιομηχανία καθώς για την ανάδειξη των νικητών ψηφίζει και κρίνει η κοινότητα προγραμματισμού δικτύου πτήσεων. Τα βραβεία απονεμήθηκαν για πρώτη φορά το 1997 και αναγνωρίζουν την αριστεία στο μάρκετινγκ των αεροδρομίων όπως ψηφίζεται από τους αερομεταφορείς. Παρέχουν δε στην κοινότητα των αερομεταφορέων την ευκαιρία έκφρασης σχετκά με το ποιό αεροδρόμιο πιστεύουν ότι προσφέρει τις καλύτερες συνολικά υπηρεσίες.

Κριτήρια αξιολόγησης είναι ο συνδυασμός των αεροδρομίων που ψηφίστηκαν από τους αερομεταφορείς στην ιστοσελίδα της World Routes με τα αεροδρόμια που είχαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στις θέσεις κατά το τελευταίο 12μηνο.

Αναφερόμενη στη νέα διάκριση του αερολιμένα, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, τόνισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τις αεροπορικές εταιρείες, που για μία ακόμα φορά, με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους, μας έφεραν στην πρώτη θέση.Με την επιβατική κίνησή μας να εξελίσσεται θετικά και κατά το πρώτο οκτάμηνο του 2016, συνεχίζουμε, σε στενή συνεργασία και διάλογο με τους αεροπορικούς συνεργάτες μας, να παρέχουμε ολοκληρωμένα προγράμματα αεροδρομιακού μάρκετινγκ, προβάλλοντας παράλληλα συστηματικά τον προορισμό μας, την Αθήνα. Η καμπάνια μας με τίτλο «Aviation Marketing Delivered in a Novel way» εκφράζει με ευρηματικό τρόπο την προσπάθειά μας να σχεδιάζουμε συνεχώς καινοτόμα και πρωτοποριακά προγράμματα για την υποστήριξη των αεροπορικών εταιρειών, να αναλύουμε τις ανάγκες της κάθε αεροπορικής εταιρείας και να προσαρμόζουμε αντίστοιχα τη στρατηγική μας. Πιστεύουμε πως, με αυτή την προσέγγιση, υποστηρίζουμε αποτελεσματικά και με συνέπεια τα αναπτυξιακά σχέδια και τη δραστηριότητα των αεροπορικών εταιρειών στην αγορά μας και συμβάλλουμε στην προώθηση της Αθήνας ως ενός από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς διεθνώς».

Γενικός νικητης των βραβείων ανακηρύχθηκε ο τουριστικός οργανισμός της Ιρλανδίας, Tourism Ireland, για τις συνεργασίες του με τα αεροδρόμια της χώρας με σκοπό τη στήριξη της ανάπτυξη του δικτύου αερομεταφορών σε συνεργασία με τους αερομεταφορείς.
Κλείσιμο

Όλα τα βραβεία, όπως ανακοινώθηκαν χθες, είναι τα εξής:

Bραβεία World Routes 2016

-Πάνω από 50 εκατ. επιβάτες

Amsterdam Airport Schiphol

Changi Airport Group

Heathrow Airport

Suvarnabhumi International Airport 

-Πάνω από 20 εκατ. επιβάτες

Brussels Airport

Copenhagen Airports A/S (CPH)

Dublin Airport

Munich Airport

Vancouver Airport Authority

-Από 4 έως 20 εκατ. επιβάτες

Athens International Airport S.A. - Eleftherios Venizelos

Auckland Airport

Calgary Airport Authority

Cape Town International Airport

Mactan-Cebu International Airport (GMR Megawide Cebu Airport Corporation) 

-Κάτω από 4 εκατ. επιβάτες


Aruba Airport Authority N.V.

Belfast City Airport

Cork Airport

Halifax International Airport Authority

Shannon Airport 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης