PROTOTHEMA

Πολιτική

Καταρρίπτονται οι ισχυρισμοί του πρωθυπουργού

Δύο συμβάσεις με τον Μαυρίκο υπέγραψε η ΕΡΤ επί Τσίπρα

Δύο συμβάσεις με τον Μαυρίκο υπέγραψε η ΕΡΤ επί Τσίπρα

Η πρώτη αναρτήθηκε στη Διαύγεια στις 7 Σεπτεμβρίου, λίγο πριν τις εκλογές, και η δεύτερη στις 18 Σεπτεμβρίου, λίγο πριν αποκαλυφθεί η υπόθεση με τους εκβιαστές

Όχι μια αλλά δύο συμβάσεις υπέγραψε η ΕΡΤ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με τον έναν εκ των εμπλεκομένων στην υπόθεση των εκβιαστών Παναγιώτη Μαυρίκου.


Όπως προκύπτει από τη Διαύγεια η σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ υπέγραψε τόσο τον Σεπτέμβριο όσο και τον Φεβρουάριο συμφωνία με την ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΑΕΒΕ.

Στην πρώτη απόφαση που υπεγράφη στις 7 Σεπτεμβρίου 2015  - λίγο πριν δηλαδή τις εκλογές του Σεπτεμβρίου - με τίτλο «ΣΥΝΑΨΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΑΜΟΙΒΑΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΡΤ Α.Ε.» αναφέρεται ότι πρόκειται για «έγκριση συμφωνίας Αμοιβαίας Προβολής και Διαφήμισης με την εταιρεία ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΑΕΒΕ που εκδίδει τις εφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΗ και ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ και τους ιστότοπους akropolispress.gr, 24-wres.gr, epikairotitanews.gr. Βάσει της συμφωνίας αυτής, η ΕΡΤ παρέχει στην αντισυμβαλλόμενη εταιρεία τηλεοπτικο/ραδιοφωνικό χρόνο για την προβολή των εντύπων της, η δε εταιρεία ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΑΕΒΕ παρέχει διαφημιστικό χώρο στα έντυπα και τους ιστοτόπους της, αξίας τριών χιλιάδων ευρώ. Το ποσό αυτό συμψηφίζεται εκατέρωθεν».

Η δεύτερη συμφωνία φέρει αριθμό πρωτοκόλλου ΕΡΤ 3456 και υπεγράφη στις 18 Φεβρουαρίου 2016 λίγο πριν «σκάσει» η υπόθεση με τους εκβιαστές-«δημοσιογράφους».

Η Νέα Δημοκρατία με ανακοίνωσή της κατηγορεί τον πρωθυπουργό πως «για πολλοστή φορά συλλαμβάνεται να ψεύδεται και να εξαπατά τη Βουλή και τον ελληνικό λαό επιβεβαιώνοντας ότι έχει μηδενική αξιοπιστία. Μόλις χθες, εμφανίστηκε αρνούμενος κάθε συνεργασία επί των ημερών του, μεταξύ της Ε.Ρ.Τ.  Α.Ε. και του κατηγορούμενου Μαυρίκου. Η αλήθεια είναι ό,τι - μόλις τέσσερις ημέρες πριν τη σύλληψη του τελευταίου -  η Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., υπέγραφε συμφωνία συνεργασίας με την Μαυρίκος ΑΕΒΕ. Τα επίσημα έγγραφα διαψεύδουν και εκθέτουν τον κ. Τσίπρα. Οφείλει σήμερα κιόλας να απολογηθεί για  τα ψέματα που έλεγε χθες (σ.σ. την Τρίτη) από το βήμα της Βουλής».

Στις αιτιάσεις της Νέας Δημοκρατίας απάντησαν το πρωί της Πέμπτης κυβερνητικές πηγές που υποστήριζαν ότι «τα όσα απίθανα δημοσιεύονται τις τελευταίες ώρες σε ιστοσελίδες, εξηγούν την κάλυψη που προσφέρει ο κ. Μητσοτάκης και η ΝΔ στους κατηγορούμενους για εκβιασμό, και επιβεβαιώνουν την στενή σχέση που υπάρχει ανάμεσα σε αυτούς και την Αξιωματική Αντιπολίτευση». 


Τι υποστηρίζει η ΕΡΤ
Από την πλευρά της η ΕΡΤ τονίζει ότι οι διαφημίσεις της στην εφημερίδα «Ακρόπολη» πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της ανταλλακτικής διαφήμισης, που πραγματοποιεί η εταιρεία με το σύνολο σχεδόν των εντύπων Μέσων, επισημαίνοντας πως ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας έχει εν ισχύ σήμερα 38 τέτοιου είδους συμφωνητικά. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, σε ό,τι αφορά την εφημερίδα «Ακρόπολη» η αρχική σύμβαση υπεγράφη από την τότε ΝΕΡΙΤ στις 27/10/2014 και η οποία είχε ανανεωθεί στις 27/04/2015, ενώ δικαιώματα και υποχρεώσεις πέρασαν στις 29/04/2015 στην διάδοχη ΕΡΤ.

Τονίζεται επίσης ότι «από την ΕΡΤ επρόκειτο να συναφθεί νέα σύμβαση, η οποία αναρτήθηκε στην Διαύγεια στις 07/09/2015, αλλά με απόφαση της διοίκησης η νέα σύμβαση "πάγωσε", λόγω των δυσφημιστικών πρωτοσέλιδων και των δηλώσεων του εκδότη της εφημερίδας κατά του τότε αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε εκπομπή της ΕΡΤ την ημέρα διεξαγωγής του debate των πολιτικών αρχηγών». Η κρατική τηλεόραση υποστηρίζει, επίσης, ότι «η διοίκηση της ΕΡΤ διέκοψε την ανάγνωση του πρωτοσέλιδου της εφημερίδας «Ακρόπολη» στις πρωινές εκπομπές της, ζήτησε τη διακοπή της αμοιβαίας διαφήμισης και ο εκδότης δεν επαναπροσεκλήθη σε ενημερωτικές εκπομπές. Αποτέλεσμα αυτής της θέσης, σύμφωνα με την ΕΡΤ Α.Ε., ήταν ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας να υποστεί μπαράζ υβριστικών δημοσιευμάτων».


Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

bull31/03/201615:18

Τα πράγματα είναι απλα:Ο Μουσσας έκανε ρεπορτάζ ΝΔ από την εποχή του Έβερτ και γνώριζε πρόσωπα και καταστάσεις από τότε. Μαυρίκος υποστηρικτής του Σαμμαρα από τότε που πήρε την Ακρόπολη.

Απάντηση
μακιςςς31/03/201615:40

λάθος τα έχεις καταλάβει. Ο Μαυρίκος δεν είναι υποστηρικτής του Σαμαρά. Είναι ένα γλοιώδες χέλι που υποστηρίζει την τσέπη του και όποιον ακουμπά τον λερώνει. Απ ότι έχω καταλάβει σχεδόν όλοι οι "δημοσιογράφοι" που εργάζονται σε μικρά έντυπα τύπου Ακρόπολης με 200 φύλα, είναι μικροεκβιαστές απατεωνίσκοι. Έτσι επιβοιώνουν γιατί με 200 φύλλα που να βγάλεις μεροκάματο.

Απάντηση
Γιαννης31/03/201615:09

Οταν βλεπετε τα κρατικα μονοπωλεια οπως ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ να κανουν διαφημισεις σε εφημεριδες καναλια μην απορειτε γιατι! Παντως οχι για να αυξησουν την πελατια τους!

Απάντηση
Αστα μικρέ !! 31/03/201615:00

Το άλλο με τον Φράγκου (τον κολλητό μας δημοσιογράφο ντε) , το ξέρετε ;;; Μούγκα εεε ;;;;;

Απάντηση
zionio31/03/201614:18

διορθώστε την ημερομηνία στον τίτλο του άρθρου. (Η πρώτη αναρτήθηκε στη Διαύγεια στις 7 Σεπτεμβρίου, λίγο πριν τις εκλογές, και η δεύτερη στις 18 Σεπτεμβρίου, λίγο πριν αποκαλυφθεί η υπόθεση με τους εκβιαστές)

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία