«Μάτι» Σουφλιά σε έργα 3 δισ. ευρώ

«Μάτι» Σουφλιά σε έργα 3 δισ. ευρώ

Στην εταιρεία που δημιουργήθηκε για να εποπτεύσει την κατασκευή της Εγνατίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς ετοιμάζεται να εκχωρήσει νέες αρμοδιότητες που αφορούν στην εποπτεία και παρακολούθηση τριών από τα μεγαλύτερα συχγρηματοδοτούμενα έργα της χώρας. Πρόκειται για την «Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης», τον «Οδικό Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και το Μαλιακός-Κλειδί, έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 3 δισ. ευρώ, που αναμένεται να τροφοδοτήσουν τις δραστηριότητες της Εγνα

«Μάτι» Σουφλιά σε έργα 3 δισ. ευρώ

Στην εταιρεία που δημιουργήθηκε για να εποπτεύσει την κατασκευή της Εγνατίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς ετοιμάζεται να εκχωρήσει νέες αρμοδιότητες που αφορούν στην εποπτεία και παρακολούθηση τριών από τα μεγαλύτερα συχγρηματοδοτούμενα έργα της χώρας. Πρόκειται για την «Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης», τον «Οδικό Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και το Μαλιακός-Κλειδί, έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 3 δισ. ευρώ, που αναμένεται να τροφοδοτήσουν τις δραστηριότητες της Εγνατίας Οδού για τα επόμενα χρόνια.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο τέλος του έτους προβλέπεται να παραδοθούν και τα τελευταία τμήματα του μεγάλου οδικού έργου της Εγνατίας, για αυτό και στόχος του υπουργείου είναι να εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και σε άλλα έργα. 

Στις αρμοδιότητες της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» θα είναι η παρακολούθηση των χρονοδιαγραμμάτων των νέων αυτοκινητοδρόμων, των ποιοτικών και ποσοτικών χαρακτηριστικών που ορίζουν οι σχετικές συμβάσεις, καθώς επίσης και η παρακολούθηση των εσόδων που θα αποκομίζουν οι ιδιώτες από την είσπραξη των διοδίων.

Λείπει ο μηχανισμός

Για τα υπόλοιπα τρία συγχρηματοδοτούμενα έργα (Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, Ιόνια Οδός και Βορειοδυτικός Άξονας Πελοποννήσου), τα εργοτάξια των οποίων θα εγκατασταθούν από την πλευρά της Πελοποννήσου, σχεδιάζεται η δημιουργία μία ειδικής γραμματείας ή η αναβίωση της παλαιάς γραμματείας συγχρηματοδοτούμενων έργων, η οποία θα παρακολουθείται απευθείας από το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο μέτωπο τεχνικών έργων που σε πρώτη φάση βρίσκει απροετοίμαστη τη δημόσια επιχείρηση, καθώς θα απαιτήσει τη στελέχωσή της με νέο προσωπικό και  πιθανότατα σε βάρος άλλων έργων, που υλοποιεί αυτό το διάστημα κυρίως σε χώρες των Βαλκανίων (Σερβία, Ρουμανία) με τη βοήθεια και τη στήριξη μεγάλων τεχνικών εταιρειών. 

Υπενθυμίζεται ότι στην περιοχή η εταιρεία έχει αναλάβει τον τελευταίο χρόνο έργα project management, μεταξύ των οποίων είναι και η προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης για τον «Οδικό άξονα 10», που προβλέπει τη σύνδεση Θεσσαλονίκης, Βαλκανίων και Κεντρικής Ευρώπης. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης