PROTOTHEMA

Car + Speed

Nissan

Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt

Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt
ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 
  • Instagram
  • Επιλέξτε  τόπο κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε την είδηση
Προσθήκη σχολίου

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια: το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, με την τετρακίνηση και τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1,6 lt είναι με διαφορά το καλύτερο Qashqai που έχουμε οδηγήσει ποτέ...

Εχουμε δοκιμάσει σχεδόν όλες τις εκδόσεις του Qashqai, καμία όμως δεν μας ενυπωσίασε όσο αυτή! Με τον νέο κινητήρα ντίζελ των 130 PS (απίστευτη επίδοση για σύνολο 1,6 lt!) το ιαπωνικό μοντέλο μεταμορφώνεται και σου δίνει την αίσθηση ενός premium crossover.
Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που θα πουν ότι «δεν είναι απαραίτητο να είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο που επιλέγουν συνήθως οικογενειάρχες». Αν όμως οδηγήσεις το συγκεκριμένο Qashqai, δεν θα θέλεις να γυρίσεις σε κανένα άλλο κι αυτό γιατί αυτή η έκδοση προσφέρει σχεδόν τα πάντα: χώρους, ποιότητα, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου κ.ά.

Απίστευτο μοτέρ!
Το μηχανικό διαμάντι που φοράει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είναι τυχαίο. Για την εξέλιξή του συνεργάστηκαν δύο εταιρείες (η Nissan και η Renault), κατατέθηκαν 30 πατέντες και ξοδεύτηκαν 230 εκατ. ευρώ! Το αποτέλεσμα, όμως, είναι τόσο καλό που δικαιώνει το μέγεθος της επένδυσης...
Μόνο στο ρελαντί το σύνολο των 1,6 lt έχει τον ήχο και τους κραδασμούς των κινητήρων πετρελαίου. Μόλις ο οδηγός πατήσει λίγο το πεντάλ του γκαζιού, η αίσθηση που αποκομίζει είναι ότι πρόκειται για κινητήρα βενζίνης.
Και από τις 1.500 rpm η επιτάχυνση είναι τόσο εντυπωσιακή που μπορεί να συγκριθεί με αυτή ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα! Οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 10,9 sec, τελική ταχύτητα 190 km/h) μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, όμως μην ξεχνάτε ότι αναφερόμαστε σε ένα μοτέρ 1,6 lt που κινεί ένα αυτοκίνητο 1.562 κιλών! Το εκπληκτικό με το Qashqai 1.6D είναι ότι σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα με πολύ χαμηλές στροφές και με μία ή δύο σχέσεις επάνω στο 6τάχυτο κιβώτιο. Για το ταξίδι επιλέξαμε την έκτη σχέση και δεν την αλλάξαμε ποτέ. Ούτε καν για προσπέραση...

Η μικτή κατανάλωση του 1.6D είναι μόλις 5,5 lt/100 km και στην πόλη σπάνια υπερβαίνει τα 7,5 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων του είναι αρκετά χαμηλές (145 g/km) κι αυτό συνεπάγεται μεταξύ άλλων προσιτά τέλη κυκλοφορίας 246,5 ευρώ.

Η οδική συμπεριφορά του Qashqai 4x4 1.6D δεν διαφέρει από αυτή των άλλων εκδόσεων οταν ο περιστοφικός διακόπτης του συστήματος τετρακίνησης βρίσκεται στη θέση 2WD. Οταν όμως ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη λειτουργία (εμείς το είχαμε μόνιμα σε αυτή), το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει έως και 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Η εμπλοκή του πίσω άξονα γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο σε δρόμο με χιόνι. Για τις πολύ δύσκολες περιπτώσεις υπάρχει και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αλλά μόνο για ταχύτητες έως 40 km/h.

Ολα καλά μέχρι εδώ για ένα αυτοκίνητο που βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του (ιδίως η συγκεκριμένη έκδοση). Επειδή όμως «ό,τι αξίζει... πονάει κι είναι δύσκολο», η τιμή του Qashqai 4x4 1.6D είναι αρκετά υψηλή (25.860 ευρώ). Αν πάντως διαθέτετε αυτά τα χρήματα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αξίζει κάθε ευρώ της τιμής του!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.598 cc
Ισχύς: 130 PS/4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt
Εκπομπές CO2: 145 g/km
Βάρος: 1.562 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.315/1.783/1.606 mm
Χώρος αποσκευών:  410 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 246,5 ευρώ
Τιμη: 25.860 ευρώ







manolis19/01/201411:17

paidia mipos xerei kaneis to 4x2 ti timi exei. kai Ola ta sxetika? how pou boro na Bro plirofories. Eyxaristo

Απάντηση
xrysostomos07/12/201314:32

Κάνετε λάθος στους ρύπους (119 g/km είναι το σωστό) και τα τέλη κυκλοφορίας συνεπώς ειναι 107.10 (Μιλώντας για τον 1.600cc diesel).

Απάντηση
γιαννης06/07/201319:33

εξαιρετικο αυτοκινητο, ετυχε να το οδηγησω στο εξωτερικο για λιγο.. χαμηλη καταναλωση αλλα ηρθε σε πολυ λαθος εποχη στην ελλαδα οπου τα δανεια για τα αμαξια εχουν κοπει και τα μετρητα τα κυνηγας με το τουφεκι..

Απάντηση
sspyros11/01/201320:18

Oι περισσοτεροι δεν εχουν καταλαβει ακόμα(λογω ηλικιας οχι για αλλο λογο..)οτι εχουμε γυρισει στη δεκαετια του80.τοτε κυκλοφορουσαμε με το 1100,1200 του μπαμπα και νομιζαμε οτι ειχαμε αυτοκινητο!και οταν διαβαζαμε στους 4Τ για κανενα 1600αρι το βλεπαμε σαν εξωγηινο!!!

Απάντηση
@nikolas11/01/201319:20

φιλε,το μοτερ αυτο που λες της Hyundai ειναι βενζινοκινητο και ΟΧΙ ντιζελ,μαθε πρωτα... δεν μπορεις να συγκρινεις βενζινη με ντιζελ αλλο τετοιο μοτερ με τις προδιαγραφες της Renault 1.6 130 ps 32 NM ροπης και λιγους ρυπους δεν υπαρχει...

Απάντηση
511/01/201317:24

Με τέτοια τιμή θα μείνει στη βιτρίνα.

Απάντηση
Leandros11/10/201216:15

Παίδες ότι και να λέτε το αμάξι δεν παίζεται... είναι η No1 επιλογή για τη σημερινή εποχή...

Απάντηση
nikolas07/07/201217:58

hyundai ix35 1.6lt 135 αλογα. αρα η επιδοση για το -ωραιοτατο- qashqai δεν ειναι και τοσο απιστευτη

Απάντηση
Αυτοκινητολάγνος28/04/201201:32

Καταπληκτικό αυτοκίνητο αλλά πανάκριβο! Το ιδανικό ''Ελληνικό" SUV θα ήταν 1000cc turbo diesel με 90 ροπάτα αλογάκια, αυτοματάκι, ελαφρύ μικρό αλλά ευρύχωρο αμάξωμα στυλ corsa-fiesta-jazz με τετρακίνηση κατ' επιλογή και τιμή αρκετά κάτω από 20000 ευρώπουλα. Θα γίνει ποτέ;

Απάντηση
Tasos27/03/201216:22

Υπάρχει και 2κίνητο, με λίγο χαμηλότερη τιμή και ρύπους κάτω από 140, επομένως και με πολύ χαμηλότερο σήμα τελών.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία

Το protothema.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.